Elikkäs tää mamma jänskää jo etukätee kuin mua itkettää ku vien 4v tytyn aamulla päiväkotiin...käytiin kyllä tutustumassa sinne perjantaina ja vaikutti tosi kivalle paikalle, ja tyttö itte oli koko viikonlopun innoissaan uusi lila-pinkki-hepareppu selässään ku hän hoitoon menee 
Ja vanhempi tyty menee eskarin jälkeen sitte iltapäivähoitoon. hui kauhistus-mietin jo että mitäs hitsiä mä alan tehhä ku on aamupäivisin aikaa n 3h ennen töihi menoo-mutta saanpahan rauhassa värkätä sitte vaikka koruja.
Kuinkas muilla on sujunu ekat päivät-onko lapset jääny suosiolla hoitoon ja kuinka kauan on menny ennenku ovat sopeutuneet hoitopaikkaan ja ovat innoissaan menossa sinne?
Mua luultavasti jänskättää enempi ku lapsia....
Ja vanhempi tyty menee eskarin jälkeen sitte iltapäivähoitoon. hui kauhistus-mietin jo että mitäs hitsiä mä alan tehhä ku on aamupäivisin aikaa n 3h ennen töihi menoo-mutta saanpahan rauhassa värkätä sitte vaikka koruja.
Kuinkas muilla on sujunu ekat päivät-onko lapset jääny suosiolla hoitoon ja kuinka kauan on menny ennenku ovat sopeutuneet hoitopaikkaan ja ovat innoissaan menossa sinne?
Mua luultavasti jänskättää enempi ku lapsia....