Ei viitteis roskiinkaan heittää, mut ei jaksa kirpparillekkaan viedä. Mihin voi viedä? Vatteet ja muut kodin textiilit uffin laatikkoon. Mut entäs kirjat ym. ylimääräset roinat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnatar:Jos asut kerrostalossa niin onko teillä sellaista kierrätyshyllyä esim. roskahuoneessa? Itse ehdotin sellaista ja kun se tuli, niin se oli menestys.
Alkuperäinen kirjoittaja V:Ei viitteis roskiinkaan heittää, mut ei jaksa kirpparillekkaan viedä. Mihin voi viedä? Vatteet ja muut kodin textiilit uffin laatikkoon. Mut entäs kirjat ym. ylimääräset roinat.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnatar:Roskahuoneeseen yhdelle seinälle laitettiin kaksi hyllyä, ja niihin hyllyille saa kukin tuoda mitä tahtoo. Yleensä siellä on esim. laseja, kirjoja, videoita, laukkuja, kenkiä, vaatteita ja esim. vanhaa kodin elektroniikkaa. Hyllyjen alle on tuotu syöttötuoleja, pöytiä, lasten turvaistuin ja muitakin pieniä huonekaluja. Tavara kiertää supernopeaa. Itse olen vienyt esim. tarpeettomia pesuaineita ja tuonut kotiin sieltä kaikenlaista.