P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Synttäripäivät todennäköisesti kuittaisin sen jälkeen pelkällä kortilla, mutta muut tulevat juhlat toki huomioisin. Siis yo-juhlat, valmistumisen, häät jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:minulle kummilapsi on tärkein oman lapseni jälkeen, mutta jotenkin tuntui oudolta,kun lapsen äiti jätti ilmoittamatta tänä vuonna, milloin syntymäpäivää vietetään..joten en ollut paikalla,kun kummityttöni täytti 6v..
Lapsen vanhemmat eivät pidä mitään yhteyttä minuun päin..Viime vuonna vein tyttöä huvituksiin ja ostin tunnollisesti synttäri- ja joululahjat..
Nyt o sellainen fiilis,että tähän se sitten jäi..
Lapsen äiti tiesi ihan tasantarkkaan,että minä en tietoa lapsen syntymäpäivistä mistään voi saada..joten olipahan tääkin keino päästä kummitädistä eroon,.,.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja x:Synttäripäivät todennäköisesti kuittaisin sen jälkeen pelkällä kortilla, mutta muut tulevat juhlat toki huomioisin. Siis yo-juhlat, valmistumisen, häät jne.
Mun äiti on just tuolla tavalla huomioinut kummilapset. Taidanpa ittekin tehdä noin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja x:Synttäripäivät todennäköisesti kuittaisin sen jälkeen pelkällä kortilla, mutta muut tulevat juhlat toki huomioisin. Siis yo-juhlat, valmistumisen, häät jne.
Mun äiti on just tuolla tavalla huomioinut kummilapset. Taidanpa ittekin tehdä noin![]()