Mihin aikaan teidän teini-ikäiset liikkuvat yksin ulkona?

vierailija
No ei siltä vaikuta että sulla muuta tekemistä olisi. :D

Onko kukaan muuten koskaan sanonut kuinka taitava olet kääntämään "syyt" toisten niskoille? Luulet olevasi joku maailman paras kasvatusneuvoja ja kun joku sanoo, ettei sun ajatusmaailma ole järin realistinen, "syyllistät" sitten vaivihkaa muita siitä etteivät välitä lapsistaan tarpeeksi, etteivät ole tarpeeksi hyviä vanhempia jne. Nytkin "syyllität" muita palstalaisia siitä että ketjussa on 8 sivua otsikon vierestä (enemmän aihe on pysynyt aloituksen mukaisena kuin monissa muissa ketjuissa), mutta itsehän sinä näppis sauhuten tämän aiheutit vastaamalla jokaiseen viestiin noita sun hienoja kasvatusneuvojasi.
Vastaa nyt Jusu kerta rikoit jo lupauksesi vastaamattomuudesta.
 
Vastaa nyt Jusu kerta rikoit jo lupauksesi vastaamattomuudesta.
No voihan se olla, että olen harvinaisen hyvä syyllistämään muita, ainakin sun mielestä olen. Haluan vain laajentaa keskustelua ja avartamaan ihmisiä ajattelemaan muutakin kuin turvapaikanhakijoiden syylistämistä ties mistä mahdollisesta. Ja kyllä esim. Kempeleen tapauksessa turvapaikanhakija on syyllinen, mutta silti tämä totuus ei saa mua muuttamaan ajatustani siitä, että voin miettiä/mun mielestä kannattaa miettiä, miten toimia muuttuvassa maailmassa. Jos sun ajatuksiin ei mahdu kuin ajatus siitä, että kaikki on turvapaikanhakijoiden syytä ja kun turvapaikanhakijat saataisiin pois kaikki olisi hyvin, olet aika epärealistinen, kaikki ongelmat eivät Suomessakaan, saati sitten globaalisti ratkea, turvapaikanhakijoiden kotiin lähettämisellä.
 
vierailija
No voihan se olla, että olen harvinaisen hyvä syyllistämään muita, ainakin sun mielestä olen. Haluan vain laajentaa keskustelua ja avartamaan ihmisiä ajattelemaan muutakin kuin turvapaikanhakijoiden syylistämistä ties mistä mahdollisesta. Ja kyllä esim. Kempeleen tapauksessa turvapaikanhakija on syyllinen, mutta silti tämä totuus ei saa mua muuttamaan ajatustani siitä, että voin miettiä/mun mielestä kannattaa miettiä, miten toimia muuttuvassa maailmassa. Jos sun ajatuksiin ei mahdu kuin ajatus siitä, että kaikki on turvapaikanhakijoiden syytä ja kun turvapaikanhakijat saataisiin pois kaikki olisi hyvin, olet aika epärealistinen, kaikki ongelmat eivät Suomessakaan, saati sitten globaalisti ratkea, turvapaikanhakijoiden kotiin lähettämisellä.
Onko jotain ongelmaa, joka ratkeaa turvapaikanhakijoiden avulla?
Mikäli ei, niin miksi ottaa heitä tänne?
 
Onko jotain ongelmaa, joka ratkeaa turvapaikanhakijoiden avulla?
Mikäli ei, niin miksi ottaa heitä tänne?
Ei liity asiaan mitenkään, mutta toivottavasti oikeasti tarvitset apua joskus todella paljon, eikä kukaan auta sitten. Ehkä sä sit opit arvostamaan ihmisten pyyteetöntä auttamisen halua. Ja ei tämä ei tarkoita sitä, että meidän pitäisi auttaa kaikkia tai edes kaikki turvapaikanhakijat oikeasti turvapaikkaa tarvitsevat
 
vierailija
No voihan se olla, että olen harvinaisen hyvä syyllistämään muita, ainakin sun mielestä olen. Haluan vain laajentaa keskustelua ja avartamaan ihmisiä ajattelemaan muutakin kuin turvapaikanhakijoiden syylistämistä ties mistä mahdollisesta. Ja kyllä esim. Kempeleen tapauksessa turvapaikanhakija on syyllinen, mutta silti tämä totuus ei saa mua muuttamaan ajatustani siitä, että voin miettiä/mun mielestä kannattaa miettiä, miten toimia muuttuvassa maailmassa. Jos sun ajatuksiin ei mahdu kuin ajatus siitä, että kaikki on turvapaikanhakijoiden syytä ja kun turvapaikanhakijat saataisiin pois kaikki olisi hyvin, olet aika epärealistinen, kaikki ongelmat eivät Suomessakaan, saati sitten globaalisti ratkea, turvapaikanhakijoiden kotiin lähettämisellä.
Sä haluat tasan tarkkaan pönkittää omaa egoas syyllistämällä muita.

En todellakaan ole sanonut että kaikki ongelmat on turvapaikanhakijoiden syytä. Noi raiskaukset mitä nyt on ollut, on niiden raiskaajien syytä. EI KENENKÄÄN MUUN.
 

Yhteistyössä