[QUOTE="Vieras";27711890]Kyllä tuo migreeni on ärsyttävän kurja vaiva!!
Mulla ensimmäinen paha kohtaus iski juurikin silloin, kun odotin vanhinta. Epäsäännöllinen syöminen, epämääräisesti nukutut yöt, suklaa (tumma suklaa ei niinkään pahasti laukase migreeniä), appelsiini, jääkylmät juotavat sekä kuukautiskierto, nämä aiheuttaa mulle aina migreenin. Jos elämän saa pidettyä suht säännöllisenä, niin migreenit pysyy poissa, mutta sitten kun ne tulee harvakseltaan, niin iskee meinaan rajuina. Tällä hetkellä tulee vaan muutamia vuodessa. Imetysaikana oli lähes koko aika päänsärky ja ennenkun hormonitoiminta tasottui synnytysten jälkeen, niin migreeni iski aina takuuvarmasti. Mä oon hakenut Voltaren piikin lähes aina, kun ei 6 tunnin sisään ole sellanen sekavuus ja näkökyky parantunut. Se Voltaren piikki on ollut ihan loistava mulle! Nyt viimeksi oli ihana hoitaja, joka sanoi, että Voltarenia saisi myös tabletteina. Kukaan ei 14 vuoteen ole sanallakaan asiasta maininnut. Nyt mulla on niitä tabletteja, joita sitten meinaan kokeilla seuraavalla kerralla. Tai toivottavasti ei tarttis koskaan kokeilla!
Tsempit kaikille tästä vaivasta kärsiville!!![/QUOTE]
Lisään vielä, että mulla on oireina toisen puolen puutuminen, puheen puuroutuminen, sahalaidat silmissä, sekava olo ja joskus ei välttämättä iske sitä hirmuista päänsärkyä siihen ollenkaan. Toisinaan päänsärky kestää lähes viikon.