Migreeni ja imetän (vauva 1kk)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pika apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pika apua

Vieras
Migreeni lääkkeessäni lukee että pitäis olla 24h imettämättä jos otan ja se ei onnistu. Soitin "arvauskeskukseen" ja hoitaja sanoi että ei tiedä voiko mitään saada että pitää tulla jonottaan lääkärille. Ei yhtään innosta lähtee migreenissä sinne jonottaan ja varsinkaan jos lääkäri ei voi mitään antaa. Miten on, onko mitään lääkettä mitä voi ottaa? Buranasta ja Panadolista ei apua...

Mitä täsmälääkettä sulla on? Suurimmassa osassa se on kai 24 tuntia ja sitä suosittelen noudattamaan. Millaisia annoksia olet parasetamolia ja ibuprofeiinia kokeillut?

Minulle lääkäri määräs buranaa migreeniin raskauden aikana.Ja buranaahan saa ottaa imettäessä. Että jos et uskalla ottaa migreenilääkettä ja uskot että se menee buranalla ohi niin ota sitä. Ja kunnon annos heti kerralla.

Kaikissa täsmälääkkeissä taitaa olla tuo 24h suositus olla imettämättä. Mulle määrättiin Panacodia (reseptilääke ). Se ei mulla auttanut, vaan olo oli entistä pahempi. Joillekin kyllä toimii hyvinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Kaikissa täsmälääkkeissä taitaa olla tuo 24h suositus olla imettämättä. Mulle määrättiin Panacodia (reseptilääke ). Se ei mulla auttanut, vaan olo oli entistä pahempi. Joillekin kyllä toimii hyvinkin.

Mä pyysin myös Panacodia lääkäriltä raskausaikana migreeniin, mut ei suostunut määräämään. Onneks mulla vielä niitä oli, niin söin ja ne auttoi. Ei auttanut burana suurenakaan määränä, kun sitä vaan lääkäri neuvoi ottamaan.

Yhteistyössä