Raskaana ja imetän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelästys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelästys

Vieras
Eli imetän taaperoikäistä edelleen enkä mitenkään ole asiaa seurannut. Sen tiedän, että maito on ollut jo ihan sellaista valkoista tietysti pitkään. Nyt lapsi syö enää vain toisesta rinnasta, hylkäsi ton toisen oikeastaan kokonaan raskauden alussa ja nyt maistelee siitä enää vain joskus, mutta ei siitä enää mitään tule.

Nyt hoksasin, että tuosta toisesta rinnasta tulee sellaista keltaista maitoa mitä sillon ihan alussa pienelle vauvalle. Voiko siis johtua harvoista imetyskerroista ja siitä, että olen raskaana niin maito muuttunut vähän?

Soitin kyllä äitipolille kätilölle ja eräälle ystävälleni, joka imettänyt myös raskausaikana. Molemmat olivat sitä mieltä, että kuullostaa normaalilta ja maidosta on vain tullut taas tuhdimpaa.

Heti tuli mieleen joku rintasyöpä ja säikähdin kauheasti....

imetin myös samaan aikaan kun olin raskaana.Mulla kyllä maito muuttui melkein vedeksi(ihan kun veteen olisi kaadettu vähän maitoa).Esikoinen lopetti tisuttelun,kun olin kolmannella kuulla raskaana.Luulen kyllä ,että maito muuttuu paksummaksi ja rasvaisemmaksi raskauden edetessä,jos samalla imettää.tuskin mistään syövästä on kyse!

Mä lopetin edellisen imetyksen, kun olin 4. kuulla raskaana eikä ainakaan siihen mennessä maito ollut muuttunut keltaiseksi. Mutta ei se minusta mitään syöpään viittaavaa voi olla. Varmasti kuitenkin johtuu raskaudesta.

minulla maito muuttui tuhdimmaksi kun tulin raskaaksi, tosin jouduin sitten puolivälissä lopettamaan imetyksen supisteluiden vuoksi...kuulostaa ihan normaalille.

Nyt aamulla maito ei näyttänyt enää keltaiselta. Ilmeisesti eilen illalla tuli sitten jotain tuhdimpaa maitoa ja sattumalta vain huomasin sen. En tosiaan aina katso sitä rintaa, että miltä siellä näyttää kun lapsi lopettaa imemin vaan lasken paidan alas ja laitan rintaliivit kiinni.

Yhteistyössä