Miettikää miltä siitä 2vuotiaasta lapsi raukasta on tuntunu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olla siellä tulipalossa :'(

Mua pistää ihan itkettään kun ajattelen.
SItä kauhua ja pelkoa.
Missä on äiti ja isä? Missä kaikki? Mitä tuo tuli on?
Miksi kukaan ei auta?

:'( :'(

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2240277

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Tai jos se ois vaikka kuollu jo häkään eikä oo tuntenu mitään. En mä halua tollasta aatella. :'(

Mä luulen että siinä on käynyt juuri näin. Harva kai palaa kuoliaaksi tulipaloissa.

Mä toivon niin :'(

Mä en edes ymmärrä miksi ajattelen näitä, mutta väkisin vaan tunkeutuu mun mieleen ja heti ajattelee noita omia muksuja.

Ja se vanhempien tuska!! En osaa edes kuvitella :'(

en ollukkaan lukenu vielä tätä uutista ja nyt ku luin niin pääsi itku. omat 1 ja 2 vee muksut on tuolla juuri unilla ja väkisinkin alkaa ajattelemaan, että mitä jos jotain tollaista joskus osuisi omalle kohdalle :´(

Mä mietin tota juttua eilen pitkään,mulle tuli niin paha mieli lukiessani tuota juttua. Itselläni 2-vuotias tyttö enkä tiedä mitä tekisin jos jtn pahaa hänelle sattuisi. :'( Ja sitä vanhempien surua ja tuskaa :( :'( :'(

Onhan se voinut olla hereillä. Nähdä liekit ja tulen. Miettiä miksi kukaan ei tule ja auta häntä.
Mutta sitte tuupertunut häkään kun ei oo ollut voimia mennä poiskaan.

suljetussa tilassa tulee niin paljon myrkyllisiä kaasuja että tuo lapsi on sinne veneen perälle (missä on jonkin uutisen mukaan nukkunut) kuukahtanut silmän räpäyksessä. Itse häkämyrkytyksen kokeneena vaikka olin hereillä niin en ehtinyt kuin pari kertaa henkeä vetäistä (saunassa) kun olin jo taju kankaalla. Onneksi mut vedettiin sieltä samalla minuutilla ulos koska ambulanssi kuskin mukaan pari minuuttia olis vieny hengen. Ja noita myrkyllisiä kaasuja siellä oli koska muukin perhe oli niitä ehtinyt hengittää. Häkämyrkytys on yks helpoimmista tavoista kuolla mutta sitä en uskalla edes arvuutella miten suuri tuska on niillä jotka on lapsensa menettäneet, ne syytökset ja suru on varmaan sellasissa mittakaavoissa että en pysty edes ajatella. siihen tuskaan ei varmaan mikään auta=(

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Onhan se voinut olla hereillä. Nähdä liekit ja tulen. Miettiä miksi kukaan ei tule ja auta häntä.
Mutta sitte tuupertunut häkään kun ei oo ollut voimia mennä poiskaan.

No jos ois ollu ois varmasti itkenyj ahuutanu äitiä johon äiti ois heränny. :/

ei välttämättä.. ei kaikki herää heti ekaan itkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko jutussa et oliko ne koittanut sammuttaa sitä...

ei oo sanottu mutta oli palanut tosi nopeasti. eli kun perhe oli päässyt ulos niin oli jo ilmiliekeissä eikä mitään mahdollisuutta palata enää hakemaan tyttöä.

isä oli myös saanut palovammoja että varmaan on ollut aika hilkulla myös näiden elossasäilyneiden pelastaminen. se on kyllä kauheaa että varmaan vanhemmat käy alitajuisestikin sellaista pohdintaa et miks pelastivat just noi lapset eikä kaksivuotiasta... on kyllä kauheaa