Kuka teistä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se taisin olla minä... on se kumma ettei mies saa olla bikineissä olla ottamassa aurinkoa.. ja kaikista pahinta tässä on että ne kirjoittaa että OLEN ÄITI... minähän olen mies.. enkä edes tiennyt ketä ne mukulat oli... on tämä suvaitsematon paikka tämä suomi!

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
No se taisin olla minä... on se kumma ettei mies saa olla bikineissä olla ottamassa aurinkoa.. ja kaikista pahinta tässä on että ne kirjoittaa että OLEN ÄITI... minähän olen mies.. enkä edes tiennyt ketä ne mukulat oli... on tämä suvaitsematon paikka tämä suomi!

Siis että sä et onistunu aikaansaamaan sitä "sehän on Proffa, ei siitä tarvi välittää" fiilistä tädissä, joka tuli häätämään sut :o Sen äidinvaistoissa on jotain vikaa :D Tai sit se johtuu siitä, että sä et näytä skeittarilta jolta lauta unohtui kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tossa lienee proffa mainitussa tilanteessa?http://www.herecomestheboss.com/images/news/lg_a-borat2.jpg

Ai saamari.. joku on päässyt napsaisemaan minusta kuvan... no ehkä tää olisi jossain meetingissä selvinnyt muutenkin niin parempi ehkä sitten että näin... ytuo on hyvä asu, tukee mukavasti niitä kuuluisia palleja, suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Siis että sä et onistunu aikaansaamaan sitä "sehän on Proffa, ei siitä tarvi välittää" fiilistä tädissä, joka tuli häätämään sut :o Sen äidinvaistoissa on jotain vikaa :D Tai sit se johtuu siitä, että sä et näytä skeittarilta jolta lauta unohtui kotiin :D

En onnistunut, yleensä mua ei noteerata mutta nyt noteeraattiin.. ehkä minun olisi sittenkin pitänyt jaksaa kävellä sinne vessaan asti, mene ja tiedä. Hmm, olisi edelleen mielenkiintoista tietää kenessä herätän äidinvaistoja ;)

En onnistunut, yleensä mua ei noteerata mutta nyt noteeraattiin.. ehkä minun olisi sittenkin pitänyt jaksaa kävellä sinne vessaan asti, mene ja tiedä. Hmm, olisi edelleen mielenkiintoista tietää kenessä herätän äidinvaistoja ;)

Ehkä se toimi vaan virtuaalimaailmassa, kun ei näe...

Kyseisessä puistossa on lasten "uima-allas" jossa lapset uivat uima-asuissa. Myös kyseisen jutun äidin 2 lasta oli siellä kahluualtaassa. Kuumana hellepäivällä lienee turha pitää talvitakkia päällä uima-altaan vieressä. Ymmärrän siis äitiä joka on uima-altaan vieressä bikinit päällä ja ottaa aurinkoa rusketusmielessä.

Yhteistyössä