Mietitkö joskus, että "olenkohan ihan normaali"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähtitanner
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tähtitanner

Jäsen
13.11.2006
401
0
16
Mulla tulee TOSI usein mieleen, että olenko ihan normaali, onko normaalia ajatella näin jne.

Kai mä sit oikeesti olen epänormaali kun sitä pitää näinkin paljon ajatella:D

Mutta onko NORMAALIA ajatella usein, että olenko normaali??

Taikkeri mua ja mun aatoksia...

Viimeksi muokattu:
Olen useinkin. Varmaankin on melko normaali, niin kauan kun edes miettii tällaisia. Sitten kun tollaisia ei mieti yhtään, vaan ajattelee ilman muuta että itse on maapallon ainoa normaali ja kaikki muut epänormaaleja
alkaa ehkä olla vakava tilanne :D

[QUOTE="vieras";27011434]Olen useinkin. Varmaankin on melko normaali, niin kauan kun edes miettii tällaisia. Sitten kun tollaisia ei mieti yhtään, vaan ajattelee ilman muuta että itse on maapallon ainoa normaali ja kaikki muut epänormaaleja
alkaa ehkä olla vakava tilanne :D[/QUOTE]

Mutta sinua se näyttää naurattavan, päivästä toiseen.

normaali..enkä haluaisikaan olla mikään tavallinen pulliainen. Mietin erilaisia syvällisiä asioita päivittäin enkä vain sitä minkä merkkistä paskapaperia ostaisin..monesti mietin onko ihmisillä muka sielu ja jos on niin onko sammakolla ja voikukallakin sielu? Ja syntyykö nekin uudestaan ehkä ja pääsevätkö taivaaseen jos uskovat jumalaan ja jeesukseen?

Nääh, olen aina tiennyt etten ole "normaali" ja olen aikatavalla ylpeäkin siitä että omanarvontuntoni sallii minun olla oma itseni.
Ja sitäpaitsi; kuka on normaali ?

Jokainenhan me ollaan omia persoonia. Mä luulen, että jokainen jossain vaiheessa tutkailee itseään ja kokee itsensä jotenkin erilaiseksi kuin muut, mutta yleensä muiden silmissä kaikki toiset vaikuttavat normaaleilta.

[QUOTE="northern soul";27011823]Usein sellaiset, jotka ovat omasta mielestaan epanormaaleja, erikoisia tai "ihan siis kreisei" on ihan tavallisia.

Mun tuntemat oikeasti erikoiset ihmiset eivat itse huomaa olevansa erikoisia.[/QUOTE]

Tää on ihan totta. Jos ihmiselle on normaalia olla oma itsensä, niin hän on sitä. Mutta jos ihminen käyttäytyy luonnettaan vastaisesti ja yrittää olla erilainen, hän tuntee olevansa outo, mutta muiden silmissä on kuitenkin ihan normaali.

Itse tiedän olevani jotenkin epänormaali. Tosin ei kai kukaan nyt ole täysin normaali, ainakin vois kuvitella että se ois todella tylsää...

Silti ekoina kertoina vähän hämmensi ja yllätti kun tuota ääneen kyselin ja kaverit kuorossa vastasi että "no todellakin oot". Ja siis eivät vitsinä noin sanoneet vaan pitävät minua oikeasti (positiivisella tavalla) omituisena :laugh: