Vastasin siis vaan kysymykseen - en siis oleta että ap.n lapsi ois down! Että luitkos itse koko ketjun?Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:Täh? Mistä sä niin päättelet? Ja luitko edes koko ketjua?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no dansku on down...
Puolet näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja KVS:Hei, näkyykö koko likan kuva, vai vain puolet?
HyväAlkuperäinen kirjoittaja nm:Puolet näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja KVS:Hei, näkyykö koko likan kuva, vai vain puolet?
No mä en lainannu sitä sun kysymystäs tähän. Että mistä sä päättelet, että lapsi on down. Sitä tarkoitin kysyä. Eikös täällä jo todettu, että tiedettäisiinhän downista jo, ja sä kysyt onko lapsi down!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastasin siis vaan kysymykseen - en siis oleta että ap.n lapsi ois down! Että luitkos itse koko ketjun?Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:Täh? Mistä sä niin päättelet? Ja luitko edes koko ketjua?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no dansku on down...
Pitääkö sulle vääntää rautalangasta!! Ap kysyi että "Mikä dansku" ja minä vastasin että dansku on down eli siis että downin syndroomaa sairastavasta käytetään myös nimitystä DANSKU. Minä en kysyny mitään enkä oleta että ap:n lapsi olisi down!! Yritä nyt ymmärtää tai mieti ihan ittekses jos kirkastuis sullekin!Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:No mä en lainannu sitä sun kysymystäs tähän. Että mistä sä päättelet, että lapsi on down. Sitä tarkoitin kysyä. Eikös täällä jo todettu, että tiedettäisiinhän downista jo, ja sä kysyt onko lapsi down!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastasin siis vaan kysymykseen - en siis oleta että ap.n lapsi ois down! Että luitkos itse koko ketjun?Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:Täh? Mistä sä niin päättelet? Ja luitko edes koko ketjua?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no dansku on down...
Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:No mä en lainannu sitä sun kysymystäs tähän. Että mistä sä päättelet, että lapsi on down. Sitä tarkoitin kysyä. Eikös täällä jo todettu, että tiedettäisiinhän downista jo, ja sä kysyt onko lapsi down!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastasin siis vaan kysymykseen - en siis oleta että ap.n lapsi ois down! Että luitkos itse koko ketjun?Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:Täh? Mistä sä niin päättelet? Ja luitko edes koko ketjua?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no dansku on down...
Joku ainakin näkyy epäilleen, kun tätä kysyy. Luulin, että sama joka vastasi että dansku on down. Anteeksi, jos ymmärsin väärin. tähän kohtaan nolo-hymiö, jota en osaa laittaa...onko tuo dansku??