Onko mun lapseni ihan normaali??

• Viestiketjun aloittaja huolehdinkoturhaan???
  • Ensimmäinen viesti
hävettää sun puolesta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hävettää sun puolesta:
no dansku on down...
Täh? Mistä sä niin päättelet? Ja luitko edes koko ketjua?
Vastasin siis vaan kysymykseen - en siis oleta että ap.n lapsi ois down! Että luitkos itse koko ketjun?
No mä en lainannu sitä sun kysymystäs tähän. Että mistä sä päättelet, että lapsi on down. Sitä tarkoitin kysyä. Eikös täällä jo todettu, että tiedettäisiinhän downista jo, ja sä kysyt onko lapsi down!

KVS
Hei, mut ihan älyttömän suuri kiitos teille (jotka vastasitte asiallisesti), teidän ansiosta saan nyt nukutuksi. :flower: Alanki hippaileen tuonne makkarin puolelle. Mä rakastan lastani yli kaiken, enemmän ku mitään muuta, koko sydämestäni, hän on mun elämäni :heart: Mutta äitinä sitä huolestuu vähän kaikesta, ainakin minä :) Hyvää yötä!

vieras
no dansku on down...
Vastasin siis vaan kysymykseen - en siis oleta että ap.n lapsi ois down! Että luitkos itse koko ketjun?
No mä en lainannu sitä sun kysymystäs tähän. Että mistä sä päättelet, että lapsi on down. Sitä tarkoitin kysyä. Eikös täällä jo todettu, että tiedettäisiinhän downista jo, ja sä kysyt onko lapsi down!
Pitääkö sulle vääntää rautalangasta!! Ap kysyi että "Mikä dansku" ja minä vastasin että dansku on down eli siis että downin syndroomaa sairastavasta käytetään myös nimitystä DANSKU. Minä en kysyny mitään enkä oleta että ap:n lapsi olisi down!! Yritä nyt ymmärtää tai mieti ihan ittekses jos kirkastuis sullekin!

d
no dansku on down...

:LOL:

Ymmärsit hieman väärin :)

Yhteistyössä