miesystävä haluisi isyystestin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan tehty testi molemmista. Näin sovittiin jo kun alettiin ensimmäistä lasta yrittämään.
Kyllä mun mielestä isälläkin tulee olla varmuus siitä, että lapsi on hänen. Ei siinä loukkaantua tarvi.

Meille äideille se on niin kovin helppoa olla täysin varma, että se kohdussa kasvava lapsi on oma.

[QUOTE="suru";30378746]Nyt en enää edes halua vauvauutisia :([/QUOTE]

Sä syöt pillereitä, kuinka todennäköisenä sä pidät sitä raskautumista tällä hetkellä? Vai oliks tää nyt joku "valmistelempa tässä puheen tasolla miestä siihen että aion jättää pillerit "vahingossa" syömättä" ja mies keksikin sitten tän isyystestihomman?

No ei mekään olla naimisissa mutta kummallakaan ei tarvetta isyystestiin. Toki jos mies niin haluaisi, niin testi tehtäisiin. Vaikka totta kai se kertoisi jotain luottamuksen tasostakin ja aika hankala olisi olla loukkaantumatta.

Mutta aikamoinen logiikka sun miehelläsi.

Alkuperäinen kirjoittaja häh.;30378800:
Miksi puhuisit kolmannessa persoonassa? Nainen jolla on puhtaat jauhot pussissa suostuu testiin ilman itkupotkuraivareita.

Tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Nainen jolla on puhtaat jauhot kokee testaamisen ERITTÄIN loukkaavana ja ei siksi halua sitä. Naiselle tulee tunne, että häntä testataan aiheesta, joka sotii mahdollisesti hänen arvomaailmaansa vastaan ja tämä on NÖYRYYTTÄVÄÄ, vaikka PUHTAAT JAUHOT ON!

Nainen, joka on kertonut pettäneensä ja myöntää sen, suostuu vasta mahdolliseen testiin. Tämä on siis nainen, joka on todellakin pettänyt. testissä hän itsekin testaa, että kuka miehistä on oikeasti se lapsen isä. Ap:n tapauksessa kyseessä on nainen, joka EI OLE PETTÄNYT. Siksi hän ei testeihin halua suostua.

Nainen joka töppäilee pillereiden kanssa (tai "vahingossa" unohtaa ottaa niitä) ei ole luotettava ja saattaa tehdä muitakin mokia joista voi seurata raskaus.

Voi hyvää päivää taas tätä joidenki ajattelua. Jos oikiasti unohtaa ottaa pillerin, niin se ei tee naisesta epäluotettavaa ja pettäjää. Pillerin unohtaminen ei tarkoota sitä, että olis valmis pettämään puolisoa.

Oikiasti jotaki tolkkua näihin kirjootuksiin eikä päästellä tuollaasia aivopieruja.

Lisäksi jotkut miehet on sen verran kilipäitä,että saattaa sanoo suutuspäissäänkin vaativansa muka isyystestiä. Oletko ap kysynyt mieheltä asiaa uudestaan riitelyn päätyttyä? Mies saattaakin sano, että ei tarkoittanut oikeasti vaatia moista testiä, provosoi vain suutuksissaan. Mun mies nimittäin harrastaa vastaavia tempauksia suutuksissaan joskus.

Tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Nainen jolla on puhtaat jauhot kokee testaamisen ERITTÄIN loukkaavana ja ei siksi halua sitä. Naiselle tulee tunne, että häntä testataan aiheesta, joka sotii mahdollisesti hänen arvomaailmaansa vastaan ja tämä on NÖYRYYTTÄVÄÄ, vaikka PUHTAAT JAUHOT ON!

Näin. Kyllä mua ainaki loukkaas aiva helvetin paljo jos mies rupiaas vaatimaan isyystestiä vaikka muita miehiä ei oo ollu. Olis vetäny kilarit jos exä olis vaatinu isyystestejä likasta. Muita ku ei ollu ja isästä olin 100 prosenttisen varma. Äitin mies kyllä totes likan nähtyään, että näkee kuka on ollu paikalla tekemäs. :whistle: :D

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Mulla on puhtaat jauhot pussissa, enkä kokisi millä tavalla loukkaavana, jos mun mies haluaisi isyystestit tehdä. Asiasta on puhuttu ja olen miehelleni aina sanonut, että mikäli isyystestin haluaa, niin se tehdään. En ole osannut mitenkään loukkaantua asiasta, enkä ole kokenut asiaa mitenkään nöyryttävänää.

Mieheni ei ole testiä näille kolmelle lapselle vielä toistaiseksi halunnut. Hän teetti itselleen vasektomia kolmannen jälkeen ja totesi silloin, että jos nyt raskaaksi tulen, haluaa ehdottomasti testin. En osannut loukkaantua edes tästä ;)

Mulla on puhtaat jauhot pussissa, enkä kokisi millä tavalla loukkaavana, jos mun mies haluaisi isyystestit tehdä. Asiasta on puhuttu ja olen miehelleni aina sanonut, että mikäli isyystestin haluaa, niin se tehdään. En ole osannut mitenkään loukkaantua asiasta, enkä ole kokenut asiaa mitenkään nöyryttävänää.

Mieheni ei ole testiä näille kolmelle lapselle vielä toistaiseksi halunnut. Hän teetti itselleen vasektomia kolmannen jälkeen ja totesi silloin, että jos nyt raskaaksi tulen, haluaa ehdottomasti testin. En osannut loukkaantua edes tästä ;)

Niin no, ihmiset on erilaasia ja jokaanen kokee tämän asia omalla tavallaan. Toinen ei loukkaanu, toinen taas loukkaantuu. Ei se oma mielipide ja tunnetila oo toisen omaa oikiempi.

Mä luulen että ap:n miehellä on vaan liian hyvä käsitys e-pillerien ehkäisytehosta. Ja kenties pientä ongelmaa luottamuksen kanssa, mikä saattaa pohjautua esim. aiemmista parisuhteista saatuihin kokemuksiin.

Mutta mun mielestä tuota isyystestiäkään ei kannata ottaa verisenä loukkauksena. Parempihan se on tehdä, jotta saadaan pieninkin epäilys pois isän takaraivosta. Naisena on helppo sanoa että pitää vaan luottaa, sillä nainen kyllä tietää 100% varmuudella olevansa synnyttämänsä lapsen äiti, mutta isällä se on puhtaasti uskon asia. Joo pitäisi luottaa parisuhteessa, mutta ei se aina ole niin helppoa jos on vaikka tullut aiemmin petetyksi.

Nainen, joka on kertonut pettäneensä ja myöntää sen, suostuu vasta mahdolliseen testiin. Tämä on siis nainen, joka on todellakin pettänyt. testissä hän itsekin testaa, että kuka miehistä on oikeasti se lapsen isä. Ap:n tapauksessa kyseessä on nainen, joka EI OLE PETTÄNYT. Siksi hän ei testeihin halua suostua.
Surullista kyllä, tämänkin kommentin kirjoittaja saattaa ihan oikeasti elää ja ajatella noin sinisilmäisesti. Jos uskoo anonyymilla internet-palstalla kirjoitetun asian, uskoo varmasti tosielämässä ihan mitä tahansa ja todennäköisesti jossain elämän vaiheessa tulee yllättymään ja pettymään todella pahasti.

Kukaan ei voi tietää sataprosenttisen varmasti, onko AP itse pettänyt miestään paitsi AP itse. Ja vaikka ei olisikaan, jos hän ei testausta hyväksy niin omat realiteettinsa ovat aika pahasti hukassa jos ei ymmärrä että muilla ihmisillä voi sellaisia olla. Hänen tulisi arvostaa miehensä päätöstä haluta isyystesti, se kertoo siitä kuinka fiksu mies on ja toisaalta jos se on hänen periaatteensa ollut aiemminkin niin tarkoittaa myös sitä, että yllätyslapsia tai sellaiseksi väitettäviä miehen omasta menneisyydestä ei niin todennäköisesti joskus ilmaannu.

Onkohan ap:n miehen exät pettäneet kaikki häntä? Tämäkin voi selittää miehen epäluuloisuuden uudessakin suhteessa. Mulla mies on kokenut vastaavaa vakavissa suhteissaan ennen minua ja siksi on sanonut joka naisen pettävän kuulemma ennemmin tai myöhemmin. Aluksi tämä lause suututti ja loukkasi minua paljonkin. Nyt kun olen asian ymmärtänyt, että johtuu vain hänen menneisyydestään, ymmärrän miestäni. Anteeksi, tämä meni hieman asian vierestä, mutta tuli mieleen.

Sinänsä tuossa ap:n miehen kommentissa ei ole mitään logiikkaa. Jos pillerit pettää, niin miten se viittaisi siihen että ap olisi pettänyt? Kyllähän ne pillerit yhtälailla sen salarakkaan kohdalla toimisi, ei ne osaa eritellä kenen siittiöt nyt on vauhdissa. :D

Ainoa syy mikä viittaisi pettämiseen vahinkoraskauden kohdalla olisi se, että miehelle on tehty vasektomia tai uskoo muuten olevansa hedelmätön.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä