miesystävä haluisi isyystestin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vvvv";30389107]Eikun tarkoitan ihan oikeeta nukutusta, jouduttiin hätäsektioon, eli isä jätettii huoneen ulkopuolelle ja minut nukutettiin. Eli kumpikaan meistä vanhemmista ei ole nähnyt sitä lapsen syntymää, joten minäkään äitinä en voinut olla 1000%varma että juuri tämä lapsi on minun. Lapsi ei edes millää tapaa vastannut kuvitelmia, eikä vieläkään ulkoisesti muistuta hieveästi meitä kumpaakaam Eikä mitää valaistumista tullut kun lapsi annettiin minulle heräämössä. Niin pystyn kyllä ymmärtämään jos isät haluavat testin.[/QUOTE]

ei sit oo teillä mut siinähän seon ja näöille on hyvä olla testit.

En kyllä käsitä. Siis eikö nykyään vain luoteta ihmisiin, edes siihen omaan kumppaniin? Miksi mies haluaa olla naisen kanssa johon hän ei luota?
Me odotamme nyt ekaa lasta, eikä ole ollut puhettakaan dna-testeistä. Ja todellakin pettyisin ja suuttuisinkin jos mies yhtäkkiä alkaisi vaatimaan niitä.

Jos hän sitä vaatisi, niin kyllä se siihen menis että se testi tehtäis, mutta kun minä miehen silmissä kuitenkin joku jakorasia olen, niin meidän suhde päättyisi siihen kun hän saa testituloksen kouraan.

Kukaan täysijärkinen ei luota toiseen ihmsieen noin tärkeässä asiassa.

Puolet liitoista päättyy eroon ja puolet ihmisistä pettää. Joten kyllä on älyvapaata luottaa elämän suurimmassa asiassa toisen sanaan

Meillä jos mies haluis testin niin sen myös sais. En lähtis, en suuttuis, enkä alottais mitään perhehelvettiä ja enkä erois. Mies ei ole halunnu, koska sano, että isästä ei voi erehtyä, kun tytärtä katsoo, tytär on tullu isäänsä täysin :). En ole pettäny miestäni ja musta ei vaan siihen olis.

En vaan ymmärrä, että jos mies vaatii testejä niin miks, siitä pitää suuttua/loukkaantua tai olla vähintään eroomassa?!? Kai miehilläkin on oikeus olla varma siitä, että kenen lasta/lapsia kasvattaa ja elättää? Huhhuijaa, mitä logiikkaa, vaikuttaa luottamukseen?!? Mutta mieheltä viedään oikeus olla varma... Palstan mielestä, tietysti paljon välii, kuka sitä lasta kasvattaa ja elättää, kunhan sillä munat on jalkojen välissä. Viis lapsesta ja siitä, että lapsi varmasti haluu jossain vaiheessa biologisesta isästään tietää. Totuus on aina, että joka ikinen lapsi haluaa tietää biologiset vanhemmat, koska veri on vettä sakeempaa, AINA.

TÄMÄ!

Yhteistyössä