E
Edellinen
Vieras
^Juu ja osaan kaikki perinteiset tekniset askareet eli vaihdan ja asennan lamput sun muut. Jokapäiväinen kodinhoito ei vain suju.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ;;;;;;;;;;;;;;;;;;:Alkuperäinen kirjoittaja nyrkkirauta:Kyllä aika perinteisesti jakautuu, sillä mä en osaa asentaa lamppuja kattoon, porata kyprokkiseinää tai asentaa kaikenmaailman digilaitteita ja -sovittimia eikä mies osaa esim. mankeloida tai ihan yhtä taloudellisesti lajitella pyykkiä tai käyttää ompelukonetta.
Syy tähän perinteiseen tehtävien jakautumiseen lienee koulussa ja kodeissa. Mies on ollut ns. isänpoika ja mä tyypillinen äidintyttö. Nuoria ollaan eli eiköhän tässä ehdi oppia kuitenkin sen mitä tarpeen.
että ei osaa asettaa lamppuja kattoon??? et osaa toimia mitään tuollaista?
että joku nainen voi olla noin avuton..ja nyt on anno 2007 vielä..?
Olisit kyllä oppinut jos olisit asunut ensin omillasi ,mut heti piti mennä jonkun tyypin kanssa asumaan ;-D
Alkuperäinen kirjoittaja kumma ukkoko?:Minä osallistun kotitaloudessa kaikkiin muihin töihin PAITSI vaatehuoltoon. Teen ruokaostokset, laitan ruokaa (parempaa kuin eukko!), imuroin, moppaan, tomutan matot, korjaan lelut, hoidan kotiremontit, hallitsen sähkö-, LVI-tekniikan ja autohommat jne.
Mutta pyykkeihin en koske. Tekstiilit inhottavat minua. Olenko sovinisti, jos vedän rajan tuohon?
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62:Ainut asia mitä meillä ei mies osaa tehdä on dvd:n käyttö, ei siis osaa laittaa sitä päälle eikä dvd:tä sisälle. Kun tyttäreni tyttö haluaa jotain dvd kattoa pyytää joko minua tai tytärtämme laittamaan.
Muuten kyllä tekee kaiken, asentanut molemmat digiboksit jne.......
Minä en niistä kyllä ymmärrä yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:JOOO, valtakysymyksiä nämä keittiötyöt on, onkin herkullinen riidanaihe, kun sitä riittää joka päivälle)
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:Terkut edelliselle, en minäkään osaa mitään edellämainituista. Ajatellas, yksin olen asunut yli kymmenen vuotta ja jotenkin pärjännyt kuitenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höpötihöh:Todella ärsyttävävä aloitus. Onneksi on mies, joka taitaa monet hommat. Ei mene sormi suuhun melkeinpä missään asiassa. Ja pärjäisi yksikseen ihan hyvin. Vaikka olisin viikon poissa, ei miehelle tulisi ongelmia. Ehkä saattaisi ikävöidä vaimoa.