Miesten epäsiisteys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhdas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen paljon tavannut näitä uusavuttomia pääkaupunkiseudun poikia. Kun se äiti nyt on kaikki tehnyt niin valmiiksi, niin mites niiden kengännauhojen kanssa on käynyt? Onko solmu sieltä sitten lopulta löytynyt, vai pitääkö vieläkin auttaa?

Mielestäni avain löytyy taskusta.

""Koska ketkään sukulaiseni, ystäväni tai työkaverini eivät kavahtele kauemmas, kun avaan suuni, niin vedän tästä sellaiset johtopäätökset, etteivät haisut ainakaan normaalille keskusteluetäisyydelle ulotu ; )""

On nyt ihan pakko kommentoida tuohon. Pomoni hengitys haisee ihan hirveältä. Aina. En tiedä eikö hän pese koskaan hampaitaan vai onko syynä joku muu juttu, mutta tosiasia on, että haju on kuvottava. Ja normaalilla keskusteluetäisyydelle se tosiaankin ulottuu (pomoni on ällötys, enkä tod. menisi lähemmäs). Mutta hyvinkasvatettuna ihmisenä minä en kavahda kauemmas. Enkä näytä ilmeellänikään, että haju on kamala. Minä vain kärsin. En koskaan kehtaisi sanoa, että haiset muuten ihan hirveälle tai osoittaa sitä mitenkään käytöksellänikään. Eli vaikka ei välttämättä kanssaihmiset kavahda kauemmas, se ei tarkoita, etteikö hengitys voisi haista tosi pahalle. Ehkä kukaan ei vain kehtaa/halua sanoa mitään. Ja sen olen myös huomannut, että kahvinjuojien hengitys lähes poikkeuksetta haisee tosi pahalle. Varsinkin sellaisten, jotka juovat kahvia paljon.

Ja vielä pieni kommentti. Olen todella iloinen omasta miehestäni, kun luen näitä juttuja, vaikka joskus hänen siisteysintoilunsa menee minusta fanaattisuuden puolelle. Parempi silti niin kuin mitä tästäkin ketjusta voi lukea.

Hei, kiitos kaikille kirjoittajille näistä jutuista. Olen nauranut vedet silmissä ja vatsalihakset kipeiksi näitä juttuja lukiessani. Tosi hauskaa- harvoin naurattaa näin. Mukavaa viikoloppua teille

Pakko kommentoida, että puhtaus on kokonaisvaltaista, eikä sitä, että käydään kaksi kertaa päivässä suihkussa. Multa lähtisi iho, jos noin usein tähän aikaa vuodessa suihkussa kävisin. Jokatoinen päivä riittää, kainalo- ja alapesut siinä välissä.

Onneksi mieheni tuoksuu yleensä puhtaalle, kotoa nuo opit saadaan.

Eilen kotiin ensimmäisenä tullessani huomasin vessassa, pöntön edessä, kahdet mandariinin kuoret. Kauempaa löytyi myös niitä siemeniä (sylkenyt suustaan). Ukko oli näköjään hoitanut kaks kärpästä yhdellä iskulla, aamukakan ja -palan.

Ja kun painoa on reippaasti toista sataa, on se pyyhkiminen niin työläs homma, että ensin noustaan seisoma-asentoon, jotta pystyy/ylettyy pyllyn pyyhkimään ja kun sitä kakkapaperia yrittää sihtaa sinne pönttöön, niin aika monesti jäljistä päätellen osuu mennessään pöntön renkaaseen, niinkuin eilenkin. Ja pyllyvaosta jää joka samperin kerta nukkaa siihen renkaan takaosaan, istuu siis koko pers...llään siinä renkulan päällä.

Pikkujuttuja meidän perheessä -tottumiskysymys, eikä aina viitsi nipottaa vaikka olis aihettakin-, joskus, siis joskus, haaveilen isommasta kodista, jossa ukolla olisi ihan oma vessa. Ja jos omaisin edes jonkunlaiset timpurin taidot, ulkohyysikkä ukolle olisi ehkä jo valmistunut saunan taakse ;D

Kyllä täytyy mitali ojentaa ihan järkylle! Ennen olisin avannut sanaisen arkkuni ja komentanut kundin pesulle, ennenkuin olisin nuolaissut haisevaa pippeliä! Yäk yäk. Oksennus olisi tullut. Se haju ei varmaan poistu muistoistasi ikinä. En osaa kuvitella kuinka kamaltalta voi haista homeisen sperman ja ruumiin sekoitus!

Vaikka oli järkyttävä juttu niin nauratti niin kauhiasti että meinasin kuolla.

Ei ole epäsiisti. Itse asiassa mies on melkein siistimpi kuin minä enkä minäkään siis mikään sottapytty ole.

En voisi kuvitellakaan eläväni miehen kanssa, joka ei säännöllisesti pesisi vaatteitaan ja kävisi suihkussa ja tietysti ennen kaikkea tuoksuisi puhtaalle/hyvälle. Päivittäin tai vähintään joka toinen päivä käy suihkussa/vaihtaa vaatteet (alushousut ja -paidat sekä sukat aina päivittäin!). Ah, niin kivaa!

Usein ihmettelen, miten joillekin se puhtaus ei tunnu merkitsevän kovinkaan paljoa. Mutta ehkä sitten jotkin muut asiat ovat toisille tärkeämpiä? Mulle puhtaus on todellakin puoliruokaa.

Kuin jos miehelle sattuisi naisen pilluinen haju tuntumaan nenään! voisiko mies nuolla ensin, vai jättäiskö naisen siihen haarat levällään vai sanoisko että ala nyt lähteen himaasi. Kyllä joidenkin miesten munatkin tuoksuu oikein kusen ja sperman hajulle.

Luettuani tämän järkytyin..Miten olette hyvät naiset edes löytäny tommoset siat?! Oma mies on taas aivan ääripää noille tarinoille.esim: käy suihkussa vähintään kerran päivässä,hieroo sitä dödöä puoli purkkia kauttaaltaan,suihkuttaa puoli pulloa hajustetta(pientä liiottelua..),vaatteet on korkeintaan kaksi päivää päällä ja silloinkin on vaihtanu kahdesti tai kolmesti sinä päivänä vaateita.Silittää aina farkut ja tpaidat ja silittää munkin vaatteet,pesee pyykkiä joka päivä,kengät se tuulettaa ja pohjalliset pesee usein,kaikki villapaidat ja takit tuulettaa tosi usein.Kalsarit ja pipot se pesee käsin ja vielä kalsareita vaihtaa pari kertaa päivässä.Sillä kestää ittensä laittamisessa vähintään puoli tuntia.Hirveä himoshoppailia kaiken kukkuraksi.Parran ajaa joka päivä ja hampaat ja kasvot pesee päivittäin.Ei tämmöinen kauhean mukava aina ole etenkään kun on kiire.Mutta mielummin näin. Se jopa huolehtii välistä siitä minun omasta pukeutumisesta ja semmoisesta....!.!

On jo aikaa kun exäni lähti toisen matkaan.Kyllä hän pesi itseään ja oli aika siisti.vaatteita ei vain raskinut ostaa.aina oli ne montakymmentä vuotta vanhat rytkyt päällä ja liian pienetkin vielä
Ainoa ongelma oli kuvottava hengen haju.ei suostunut hammaslääkäriin,vaikka monta kertaa nätisti pyysin.Ilmeisesti oli kyse ientulehduksesta.Pussaaminen oli tosi vastenmielistä.Itse ei sitä ilmeisesti edes huomannut,vaikka tuntui,että koko huone haisi,kun hän vain oli siellä.No joo kelpasipa toisellekin.Ilmeisesti ihmisten hajuaisteissa on eroa.

Jaa, onko se nyt noin vaikea uskoa, että kaikkien hengitys ei vaan haise, vaikkei pesisikään hampaita kuin kerran päivässä. Sitäpaitsi ajoitan tämän hampaidenpesuni aamuun, joten kaiken järjen mukaan suuni pitäisi olla työpaikalla yhtä raikas kuin sinunkin. Löytyyhän niitä sellaisiakin ihmisiä, joiden henki haisee jatkuvasti, vaikka kuinka pesisivät hampaitaan kahdesti päivässä.

Onhan niitä eroja hikoilunkin suhteen. Toisten ei tarvitse käydä suihkussa kuin kerran parissa päivässä (kyllä, tunnen tällaisia henkilöitä, eivätkä he haise), ja toiset taas haiskahtavat, vaikka olisivat samana päivänä peseytyneet. Ja minun nenäni on niin herkkä, että haistan kyllä ruumiineritteiden hajut - etenkin muiden haisut turhankin herkästi ; ) Ja huomaan kyllä, silloin harvoin kun niin tapahtuu, jos oma deodorantti esim. sattuu pettämään.

Ja ihmeen suosittu ihminen olen noin niin kuin naisena, ystävänä ja työtoverina siihen nähden, että suustani leviäisi kuvottava katku ; )

YÖÖÖÖK. Olet ärrä ihan pyhimys kun kestät tuollaista. Mies aamiaisella ja paskalla samaan aikaan, ei voi olla totta. Ja kuoret lattialle ja siemenet syljeskellään vessan nurkkiin. Mikä kosmopoliitti!

Minkä kiven alta tollasia miehiä ryömii esiin. Minun mieheni on siisti ja omatoiminen ja sais slaagin jos sen olis pakko asua ärrän miehen kämppäkaverina yksikin päivä.

No,yäk, mikä törkymöykky sun ukkos on! Pistä ukko ulkoruokintaan, jos ei ala tavat muuttua! Miten voit alkaa lähikontaktiin tuollaisen hajuhemmon kanssa?Puistattaa jo ajatuskin,yäk!!!!

Miehen pitää tuoksua hyvälle, joku mieto partavesi,puhtaat hampaat on must, siistit puhtaalle tuoksuvat vaatteet ja siisti kuontalo saa sydämen vielä 20v. yhdessä olon jälkeenkin läpättämään! Hei, nyt mä ihan rakastun uudelleen mun komeaan mieheeni!Tuli kiire...sänkyyn!!!!!!

Miehille tuo paskalla käynti on ilmeisen hauska tapahtuma. Vähän niinkuin suihkussa piereskely... Miksi ihmeessä sitä vain istuisi ja ähistelisi, kun voi myös esim. lukea viikon lukemattomat lehdet istuntonsa lomassa. Lapsethan leikkivät mielellään vessareissuillaan.

Syöminen kuuluu samaan sarjaan. Miksi vain istua tylsän näköisenä jauhamassa ruokaansa, kun voi lukea kuukauden lukemattomat Akkarit aterioinnin lomassa. Miehen ruokalistan voi jälkeenpäin havainnoida sivujen välistä, muruina ja kuivina ruokaklöntteinä.

Vaatehuolto on turhaa. Mies ei ymmärrä, että miksi pestyt ja kuivatut vaatteet tarvitsisi viikata kaappiin, ja vieläpä oikein päin. Nehän osaa jokainen kääntää pukiessaankin. On siis selvää, ettei moiseen tapahtumasarjaan kannata käyttää turhaa aikaansa, kun voisi yhtä hyvin olla lukemassa, tai paskalla ja parhaassa tapauksessa molempi parempi.

Mies ei myöskään tiskaa käsin ainoatakaan astiaa, jos kone on taloudessa. Siksipä astianpesukoneesta löytyy mitä ihmeellisimpiä kodinkoneita, tungettuna epämääräisiin asentoihin ja yhtä likaisin, ellei likaisempina, kuin sinne laitettaessa. Käsin tiskaus on turhaa.

Miehet eivät epäile taloustaitojaan. Miksi epäilisivät?

Joo, ei oo meilläkään uutta se, että mies on kuin porsas sikolätissään...

Asun toisella paikkakunnalla (kaupungissa) viikot ja viikonloppuisin ja lomilla tulen mieheni luo hänen maatilalleen. Tuo sekasorto, jonka aina kohtaan yhä uudestaan tullessani kotiin, oli MONIN KERROIN pahempi silloin kun miehen perhe vielä asui tässä talossa. Näkyä on vaikea kuvailla..

Taas eilenkin kun tulin kotiin (ja kerkesin olla vain neljä päivää poissa), oli taas vaatteita ja posteja kirjaimellisesti KAIKKIALLA (lattioilla ja pöydillä). jos mies on tarvinnut kaivaa jostain jotain, se näkyy, koska hän ei koskaan laita tavaroita takaisin paikoilleen. Myöskin, jos häneltä sattuu tippumaan ja leviämään lattialle jotain, ei tule kuuloonkaan nostaa mitään pois. astioita löytyy pitkin taloa ja pyykit (joita hän tosin pesee itsekin) saattavat kuivua kuukauden pyykkitelineellä putkeen, jos siitä ei sano mitään.

Tuntuu vaan, ettei miehellä ole minkäänlaista halua tehdä asiaan muutosta, vaikka ollaan tapeltu tästä asiasta jo pitkään.. aloitan aina tänne tullessani siivoalmalla mieheni jäljet ja vihoittelemalla hänelle siitä. kun V******AA ison ihmisen jälkiä siivota, kyse kuitenkin 29-vuotiaasta ihmisestä, jonka kyllä PITÄISI tajuta, missä vaatekaapit ja naulakot sijaitsee ja että muillakin tavaroilla on oma paikkansa... Selittelee sitten ettei jaksa tai kehtaa..helpompi kuulema jättää kaikki sille sijoilleen kun kiikutella niitä pitkin taloa.. Jossain vaiheessa lupasi että yrittää pitää talon paremmassa järjsetyksessä, mutta tuntuu että tämä tapaus on ihan toivoton...en keksi enää että millä ihmeen ilveellä miehen sais itse siivoamaan jälkensä??...

Onko kellään tullu vastaan vastaavaa ja millasia ratkasuja ootte keksineet?..

Ja tsemppiä muiden porsaiden vaimoille ja tyttöystäville!!!

uhuh ja ohoh, millasia juttuja, ei oo totta......... on niitä siistejäki miehiä (itse luulen olevani)
Ottakaa emännät selvää mieskandidaatin siisteystasosta ennen suhdetta, niille joilla on vielä tilaisuus

Yhteistyössä