Miesten ajatuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iskarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iskarit

Vieras
Pystyvätkö miehet yleensä ajattelemaan seksin aikana ja heti sen jälkeen jotakin ihan muuta asiaa kuin itse seksiä? Kävi nimittäin tässä taannoin niin, että harrastettuamme mieheni kanssa seksiä "oikein onnistunein tuloksin", hyrisin itse tyytyväisyyttä mieheni kainalossa, kun mies taas tuijotteli miettiväisen näköisenä kattoon. Kysyin häneltä, että mitä hän ajattelee, odottaen tietysti, että hän miettii jotakin äskeiseen aktiin ja mahdollisesti minuun liittyvää. Ensin mies vastasi, että ei hän mitään erikoista mieti, mutta kun kehoitin sanomaan vaan rohkeasti, niin hän vastasi pohtivansa kuinkahan kalliiksi tulisi vaihdattaa vanhaan autoomme uudet iskarit, kun vanhat alkaa olla jo löysät... Ja huom. emme siis harrastaneet seksiä autossa...

Täytyy sanoa, että tämä hieman latisti tunnelmaa, vaikka näin jälkikäteen aika humoristiselta heitolta vaikuttaakin, mutta onko siis tavallista, että miehet kykenee ajattelemaan esim. juuri autoja heti seksin harrastamisen jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja iskarit:
Pystyvätkö miehet yleensä ajattelemaan seksin aikana ja heti sen jälkeen jotakin ihan muuta asiaa kuin itse seksiä? Kävi nimittäin tässä taannoin niin, että harrastettuamme mieheni kanssa seksiä "oikein onnistunein tuloksin", hyrisin itse tyytyväisyyttä mieheni kainalossa, kun mies taas tuijotteli miettiväisen näköisenä kattoon. Kysyin häneltä, että mitä hän ajattelee, odottaen tietysti, että hän miettii jotakin äskeiseen aktiin ja mahdollisesti minuun liittyvää. Ensin mies vastasi, että ei hän mitään erikoista mieti, mutta kun kehoitin sanomaan vaan rohkeasti, niin hän vastasi pohtivansa kuinkahan kalliiksi tulisi vaihdattaa vanhaan autoomme uudet iskarit, kun vanhat alkaa olla jo löysät... Ja huom. emme siis harrastaneet seksiä autossa...

Täytyy sanoa, että tämä hieman latisti tunnelmaa, vaikka näin jälkikäteen aika humoristiselta heitolta vaikuttaakin, mutta onko siis tavallista, että miehet kykenee ajattelemaan esim. juuri autoja heti seksin harrastamisen jälkeen?

Itse olen pyrkinyt viivyttämään ejakulaatiota miettimällä yhdynnän aikana asuntolainan korkoja...

Samanlaisia kokemuksia, mies sanoi kysyttäessä miettivänsä työhuoneen remontointia. Eli johtopäätöksenä voisi ajatella, että kun akti on ohi, keskitytään
taas normaaliin elämään. Eipä tuo loukannut, lähinnä nauratti.

Oiskos ollut valkoisen valheen paikka, mokomakin mäntti. Oletteko rakastelleet tämän jälkeen? Toivottavasti miehelläsi ovat terveet kädet.

Se vähän niin kuin kun nainen kysyy "olenko mielestäsi lihava?", niin ei vastata että "no ehkä vähän olet saanut naisellista pyöreyttä", vaan "höpö höpö olen ylpeä sinusta"

valkoinen valhe? Mitä muka yrittää peittää ja valehdella, jos kysytään, että mitä ajattelet.
Ei kai se ole automattisesti toive kuulla kehuja aktista ja ulkomuodosta.

Kas, kas kun nykii. Ehkä kirjoitin hiukan liian provona, anteeksi siitä.
Mutta kaikilla tapamme, toki kun toisen mieltä helpottaa pieni valkoinen valhe käytän tilaisuuden ja aina tietenkin parempi jos mahdollista ilman valkoista valhetta.
Toki vaakakupissa on luottamus, älä vaan jää kiinni tai ajatellaan mitä muutakin valehtelet, eikä kellään ole kivaa. Kolikon toinen puoli on ihanat hymyilevät kasvot.

Jos olisin kanssasi sängyssä niin varmasti myös sinut tuntisin sen verran hyvin, että en sinulle ko. White Iieta kertoisi kuin vahingossa, mutta jos olisin sängyssä ketjun aloittajan kanssa niin hänelle olisi taatusti tullut hyvä mieli, jostain muusta kuin iskareista.

etpä ole sitten vissiin aikaisemmin kuullut että ei mieheltä saa koskaan kysyä seksin jälkeen että mitä hän ajattelee...
Onhan sitä itsekin tyhmyyksissään tullut sitä joskus kysyttyä, mutta vastaus on muistaakseni ollut juuri jotain et illan lätkämatsia tai huomisen työkokousta... :D Eipä tule enää kyseltyä. Saa molemmit mietiskellä mitä haluavat. :)

Ei liity ainoastaan miehiin. Tunnustan että ainakin minä ajattelen usein seksin aikana ja heti jälkeen arkisia asioita... ehkäpä kyse onkin enemmän siitä millainen on tilanne. Mutta ainakaan nykyisessä suhteessani harvoin minut huomioidaan niin täydellisesti/ olisi "stressitön" olotila että saisin mieleni täysin tyhjennetyksi "turhista" (sillä hetkellä) asioista. Vaikken itsekään siitä nauti etten saa arkiasioita pois mielestäni... mutta tuppaavat änkeämään sinne tahtomattakin.

Yhteistyössä