Mieslääkärin kakkakohtelu naista kohtaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaikka kuinka yritän huolehtia omasta hygienistani niin kuitenkin tuli virtsatietulehdus. Menin tk:hon. Labraan en ehtinnyt kun piti odottaa lääkärille pääsyä n 30 min. vaikka ei ollut ketään ennen minua. Ilkuilua sain kuulla, ei ollut mukavaa. Kun kysyin voinko mennä iltapäivistykseen antamaan näytettä niin oli tyly vastaus, menet huomenna vasta antamaan sitä näytettä. Sain reseptin. Mutta kuitenkin lähdin iltapäivystykseen, toinen lääkäri vaan ihmetteli miksi sitä antibioottikuuria annnettu vaan kolmeksi päiväksi. Eli sama lääkekuuri tuli, mutta viikoksi.

No jos sillä lääkärillä oli joku muu tehtävä siinä ennen sua, jota et nähnyt? Esim. puhelintunti, joku seinien takana oleva vuodepotilas; tai jos sillä oli ruokatunti, tai jos se ei ollut vielä edes paikalla...?

Ja mitä ilkuilua sait kuulla?

no mulla oli maailman törkein mies lääkäri rakenneultrassa. terveydenhoitajakin sitä sen käytöstä ihmetteli kun se luki seuraavalla neuvolakäynnillä sen merkintöjä. täys mulkku! viiminen kerta kun käyn mieslääkärillä IKINÄ! >:/

Ilmoittautumispisteessä hoittaja sanoi, että lääkärillä ei ole muita potilaita. Ilkuilua oli: Oletko varma ettei ole sukupuolitauti? Muistitko pukeutua asianmukaisesti? Kai muistit käyttää ehkäisyä? Oletko pessyt kunnolla paikat?
Olen naimisissa oleva nainen enkä itseensä myyvä nainen.

[QUOTE="...";25893818]ja miten sukupuoli liittyi tähän asiaan? (sun piti erikseen mainita, että lääkäri mies ja sinä nainen...)[/QUOTE]

Viime vuonna kun kävin naislääkärillä niin se oli ystävällinen. Oireiden perusteella sain saman tein aloittaa lääkekuurin ja näytteen kävin antaamassa ennen kuin se otti vastaan. Eli järjestys oli näyte sitten lääkärille.

Ilmoittautumispisteessä hoittaja sanoi, että lääkärillä ei ole muita potilaita. Ilkuilua oli: Oletko varma ettei ole sukupuolitauti? Muistitko pukeutua asianmukaisesti? Kai muistit käyttää ehkäisyä? Oletko pessyt kunnolla paikat?
Olen naimisissa oleva nainen enkä itseensä myyvä nainen.

No tietysti riippuu siitä miten nuo asiat kysyy; jokainen asia on kuitenkin sellainen joka periaatteessa kuuluu selvittää kun ongelmana on virtsan kirvely. On kysyttävä onko sukupuolitauti mahdollinen, onko tarvetta selvittää siis sitä asiaa. Asianmukaisesti pukeutuminen tässä kohdassa ei tarkoita siveellisesti pukeutumista, vaan sitä onko kylmettänyt itsensä tai istunut esim. vähissä pukeissa viileässä. Ja hygienia-asioistakin voidaan keskustella, esim. mihin suuntaan pyyhkii ulostamisen jälkeen (uskomattoman moni pyyhkii peräaukosta virtsaputkeen päin, eli tasan väärin.) Jos käyttää ehkäisyvaahtoa, se voi ärsyttää virtsateitä, siksi siis semmoistakin asiaa kysytään, jos on tunnollinen lääkäri.

Jos on leipiintynyt ja kiireinen lääkäri, ei kysellä, lyödään vaan resepti.

Yhteistyössä