M
"minä"
Vieras
[QUOTE="ap";24433822]Ongelma on se, että kun on liian pitkään tehnyt tämmöstä, on hankala sitoutua yhteen. Minulla on useampikin rl-naisystävä (jotka siis kaikki olen alunperin oppinut tuntemaan ihan oikean maailman kautta) ja kaikki olisivat omalla tavallaan potentiaalisia tyttöystävä/vaimoehdokkaita, mutta en ole jotenkin halunnut lähteä siihen... En vaan tiedä miksi. Ehkä se on sitten liian suuri valinnanvapaus sekoittanut pään.[/QUOTE]
Olet addiktoitunut nettisuhteisiin ja et voi elää ilman ajatusta, ettet enää koskaan tekisi sitä. Mikäli et halua olla se 10 - 15 vuoden kuluttua se "limanen, vanha äijä netissä", suosittelen vahvasti homman totaalista lopettamista. Jos et itse pysty, mene terapiaan. Kun olet päässyt addiktiostasi (tai saanut sen ainakin kuriin), aukeaa sinulle mahdollisuus myös todellisen parisuhteen luomiseen.
Muista, addiktiksi ei tee määrä, vaan se ettei pysty lopettamaan...
Olet addiktoitunut nettisuhteisiin ja et voi elää ilman ajatusta, ettet enää koskaan tekisi sitä. Mikäli et halua olla se 10 - 15 vuoden kuluttua se "limanen, vanha äijä netissä", suosittelen vahvasti homman totaalista lopettamista. Jos et itse pysty, mene terapiaan. Kun olet päässyt addiktiostasi (tai saanut sen ainakin kuriin), aukeaa sinulle mahdollisuus myös todellisen parisuhteen luomiseen.
Muista, addiktiksi ei tee määrä, vaan se ettei pysty lopettamaan...