Mies vittuili kaupassa wt-perheelle.

  • Viestiketjun aloittaja "jenna"
  • Ensimmäinen viesti
ja vitut
[QUOTE="jenna";29278908]Mies osti muutaman kaljan ja siellä hyllyjen luona oli wt-perhe jonka mies valitti ettei ole rahaa ostaa edes tölkkiä itselleen niin mies sanoi että hän on itse tienannut rahansa ettei sossun asiakkailla kuulukkaan olla rahaa sellaiseen. Olivat menneet hiljaisiksi.[/QUOTE]

Todennäköisesti olet keksinyt koko tarinan, sillä miehesi on niin onneton tapausettei uskataisi edes katsoa tuollaisia WT- tapauksia kohti ja jos olisi sanonut niinkuin kirjoitit tarina olisi jatkunut niin että miehesi olisi saanut turpaansa välittömäti ja nyt sillä olisi silmät mustana ja nekku kipee.
 
Rollolainen
[QUOTE="jenna";29279258]Varmasti voitte opiskella uudet ammatit? niin miehellenikin kävi aikoinaan mutta hän opiskeli uuden ammatin ja nyt taas töitä riittää,omasta itsestä on moni asia kiinni.[/QUOTE]

joillakin on jo esim 2 ammattia eikä sitli saa töitä. Opintotuella ei kuyllä prheellinen elä joten sossun luukulle pitää emnä silloinkin. Myös joillakin sairaudet saattavat estää kouluttamisen alalle josta pitäisi
 
"Lissu"
Huh mikä myötähäpeän määrä pelkästä ajatuksesta että oma mieheni möläyttäisi jotakin tuollaista tuntemattomalle ihmiselle hänen lastensa edessä. Voi luoja mikä juntti.
 
storm
Anteeksi, mutta minä en ymmärrä, miten kukaan kokee olevansa niin paljon toisten yläpuolella että kehtaa nimittää heitä roskasakiksi. Tämä elämä ei ole niin mustavalkoista, joskus voi tapahtua teidän perheessäkin jotain mikä pistää teidät samaan tilanteeseen ettei ole edes pariin kaljaan rahaa.
 
Rollolainen
[QUOTE="viera";29280975]Ai, minä menin kyllä töihin.[/QUOTE]

no sinä olet sinä, mutta töitä ei aina vaan löydy ja kaikila aloilla ei voi esim tehdä töitä iltaisin jos opiskelee päivällä.
Minä olen nytkin hakennut töitä vaikka kuinka, viimeisimmästäkin paikasta tuli taas ilmoitus että en päässyt, hakijoita oli ollut yli 60 ja ihan toimistohommasta oli kyse . toki minäkin pääsisisin heti töihin keittiöille, kun on kokin koulutus, mutta olen juuri sen takia vaihtanut ammattia, kun en enää pysty keittiötöitä tekemään, en edes osa-aikaisena, siivoustyötääkään en pystyisi pitkiä aikoja tekemään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rollolainen
Anteeksi, mutta minä en ymmärrä, miten kukaan kokee olevansa niin paljon toisten yläpuolella että kehtaa nimittää heitä roskasakiksi. Tämä elämä ei ole niin mustavalkoista, joskus voi tapahtua teidän perheessäkin jotain mikä pistää teidät samaan tilanteeseen ettei ole edes pariin kaljaan rahaa.
no mun mies ainkin sanoo usein ettei oo varaa siihen kaljaan, koska ei halua sitä ostaa. silloin ei kukana ihmettele. onhan se nyt monesta outoa jos ei ole uskoovainen eikä halua juoda .Kun ei van kiinnosta ja ei tuo hänen sydänkäään juomissta tykkää
 
d..
no sinä olet sinä, mutta töitä ei aina vaan löydy ja kaikila aloilla ei voi esim tehdä töitä iltaisin jos opiskelee päivällä.
Minä olen nytkin hakennut töitä vaka kuinka, viimeisimmästäkin paikasta tuli taas ilmoitus että en päässyt, hakijoita oli olut yli 60 ja ihan toimistohommasta oli kyse . toki minäkin pääsisisin heti töihin keittiöille, kun on kokin koulutus, mutt aolen juuri sen takia vaihtanut ammattia, kun en enää pysty keittiötöitä tekemään, ene edes osa-aikaisena, siivoustyötääkään en pystyisi pitkiä aikoja tekemään.
No ei se työ määritä ihmistä. Tärkeintä että on onnellinen ja nauttii elämän pienestä iloista. Oletko sinä käynyt sosiaalitoimessa? Sinulla olisi oikeus toimeentulotukeen.
 
"viera"
no sinä olet sinä, mutta töitä ei aina vaan löydy ja kaikila aloilla ei voi esim tehdä töitä iltaisin jos opiskelee päivällä.
Minä olen nytkin hakennut töitä vaikka kuinka, viimeisimmästäkin paikasta tuli taas ilmoitus että en päässyt, hakijoita oli ollut yli 60 ja ihan toimistohommasta oli kyse . toki minäkin pääsisisin heti töihin keittiöille, kun on kokin koulutus, mutta olen juuri sen takia vaihtanut ammattia, kun en enää pysty keittiötöitä tekemään, en edes osa-aikaisena, siivoustyötääkään en pystyisi pitkiä aikoja tekemään.
Minä sain töitä, vaikka oli paljon hakijoita. Ei alan työkokemusta. Meissä on tosin se ero, että sinä olet ollut työttömänä ties kuinka ja työllistyminen on älyttömän hankalaa, minä taas olen käynyt Kelan harjoitteluissa ja muutenkin ollut aktiivinen ja hankkinut työkokemusta :)
 
Rollolainen
[QUOTE="viera";29281075]Minä sain töitä, vaikka oli paljon hakijoita. Ei alan työkokemusta. Meissä on tosin se ero, että sinä olet ollut työttömänä ties kuinka ja työllistyminen on älyttömän hankalaa, minä taas olen käynyt Kelan harjoitteluissa ja muutenkin ollut aktiivinen ja hankkinut työkokemusta :)[/QUOTE]
jos samaa työtä hakee koulutettu tai kouluttamaton niin LAIN Mukaan se on otettava jolla on koulutus, silloin tietenkin jos on kyse työkkärin harjoittelusta kuuluukin ottaa se jolla ei ole koulutusta, mutta se ei olekaan oikeaa työtä, ei se kerrytä edes työssäoloehtoa eikä eläkettä.
Toki työnantajat tekevät laittomuuksia jos niihin ei hakijat itse puutu. Se jolla on korkeampi koulutus / pidempi työkokemus pitää valita, että äläpäs ala mua neuvomaan näissä aisoissa. Kantis luka joskus yleiieä työehtoja ja lakiasioita
Tottakai postilaiset lakkoilivat, kun työnantaja kusetti minkä kerkesi . Työnantaja ei ole jumala jota totellaan, varsinkaan jos on kyse laittomuuksista
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"jep jep"
Tuo käytös johtaa ennemmin tai myöhemmin siihen, että joku tiputtaa miehesi yhdellä suoralla siihen katuun tai lattiaan. Tai no nythän tietenkin kerrot, miten miehesi on 120kg ja 96cm kokoinen karpaasi, jolla on musta vyö karatesta ja se pelaa muutenkin nyrkkeilyä :D
 
Vierasmies
Sun kantis hekae ja menä sinne toihö, eikä pilouutua lakiessi taake.

jos samaa työtä hakee koulutettu ti kouluttmaton niin LIAN Mukaan se on otettva jolla on koulutus, silloin tietenkin jos on kyse työkkärin harjoittelusta kuuluukin ottaa se jolla ei oel koulutusta, mutta se ei olekaan oikeaa työtä, ei se kerrytä edes työssäoloehtoa eikä eläkettä.
Toki työnantajat tekevät laittomuuksia jos niihin ei hakijat itse puutu. Se jolla on korkeampi koulutus / pidempi työkokemus pitää valita, että äläpäs ala mua neuvomaan näissä aisoissa. Kantis luke joskus yleiieä työehtoja.
aikai edim postilaiset lakklivat, kun työnantaja kusetti minkä kerkesi . Työnantaja ei ole jumala jota totellaan, varsinkan jos on kyse laista
 
"harmaa"
[QUOTE="jep jep";29282568]Tuo käytös johtaa ennemmin tai myöhemmin siihen, että joku tiputtaa miehesi yhdellä suoralla siihen katuun tai lattiaan. Tai no nythän tietenkin kerrot, miten miehesi on 120kg ja 96cm kokoinen karpaasi, jolla on musta vyö karatesta ja se pelaa muutenkin nyrkkeilyä :D[/QUOTE]

Aika lyhyt. Ja saattaa olla hieman ylipainoakin tuolla pituudella. Mutta eihän se pituus miestä tee. :)
 

Yhteistyössä