Mies vittuili kaupassa wt-perheelle.

  • Viestiketjun aloittaja "jenna"
  • Ensimmäinen viesti
wt=ap+ukkonsa
[QUOTE="jenna";29279258]Varmasti voitte opiskella uudet ammatit? niin miehellenikin kävi aikoinaan mutta hän opiskeli uuden ammatin ja nyt taas töitä riittää,omasta itsestä on moni asia kiinni.[/QUOTE]

Kävikö oikeen amiksen?
 
juuu
[QUOTE="jenna";29279298]Ei käynyt kun ihan dippa-inssiksi opiskeli.[/QUOTE]

no mitäs kouluja sä oot käyny ja mitä töitä tehny? oot niin olevinas joku parempi ihminen mut oikeesti oot ihan luuseri jota luuseri ukkos elättää ja ootte niin olevinanne. ja miehes ei tee pitkiä päiviä töissä sä vaan luulet, miehes vaan nussii päivät pitkät :)
 
"Kulta"
[QUOTE="jenna";29279276]Kun se ei joka perjantai kaljoittele miksi se ei mene päähäsi? ja miksi pitäisi tuntea jotain empatiaa tuollaisia ihmisiä kotaan. Hyvä kun sanoo asiat suoraan.[/QUOTE]

Hyvinhän mä ymmärsin heti ekalla kerralla kun kerroit että perjantaisin juopottelee.
En sanonu empatiasta mitään. Eikä vittuilu taida olla suoraan sanomista.
Sen sijaan kannattaisi miettiä mitä sanoo jos ei halua vaikuttaa idiootilta. Jos olisin itse ollut se kenelle miehesi huuteli, niin ainoa ajatus olisi ollut "voi raukkaa. Asiat on niin huonosti että pitää purkaa se tuntemattomiin ihmisiin."
 
ahaha
[QUOTE="jenna";29279305]No ei todellakaan.[/QUOTE]

ahahaha kyllä todellakin! tiukkaa pimppaa tulee joka päivä muualta ku kotoo ;) hommaisit säki itelles joskus kunnon panon ni helpottais sunki elämää.
 
Opiskelemme
[QUOTE="jenna";29279258]Varmasti voitte opiskella uudet ammatit? niin miehellenikin kävi aikoinaan mutta hän opiskeli uuden ammatin ja nyt taas töitä riittää,omasta itsestä on moni asia kiinni.[/QUOTE]

jo, tarkoitus ei ole jäädä sossun asiakkaiksi.;)
 
"jennas"
Jaahas, pistäs se inssis käymään mun kassalla niin näpäytän sille että täällä ei vittuile kukaan muu kun minä ja jätän nekin kaljat myymättä. Herra sutii sitten alkon kautta kotia.
 
"jenna"
[QUOTE="Kulta";29279322]Hyvinhän mä ymmärsin heti ekalla kerralla kun kerroit että perjantaisin juopottelee.
En sanonu empatiasta mitään. Eikä vittuilu taida olla suoraan sanomista.
Sen sijaan kannattaisi miettiä mitä sanoo jos ei halua vaikuttaa idiootilta. Jos olisin itse ollut se kenelle miehesi huuteli, niin ainoa ajatus olisi ollut "voi raukkaa. Asiat on niin huonosti että pitää purkaa se tuntemattomiin ihmisiin."[/QUOTE]

Voi,voi etä sä tajua vieläkään mitään.
 
huoh..
[QUOTE="jenna";29279356]Voi,voi etä sä tajua vieläkään mitään.[/QUOTE]

ja sä et oo koskaan tajunnukkaan mistään mitään :) naurattaa millain pelle sun ukkos on :D ei luoja... oot daiju
 
"vieraana"
AP:n mies ei ole kuitenkaan yhtä nolo että tulisi kehumaan tuollaisella asialla palstalle. Mutta voisi tosta sanoa että vakka kantensa valitsee eli sovitte toisillenne hienosti.
 
[QUOTE="jenna";29279276]Kun se ei joka perjantai kaljoittele miksi se ei mene päähäsi? ja miksi pitäisi tuntea jotain empatiaa tuollaisia ihmisiä kotaan. Hyvä kun sanoo asiat suoraan.[/QUOTE]

Minkälaisia ihmisiä kohtaan?

mitä sinä tai miehesi tiedät heistä ihan oikeasti? Siis oikeasti, ei se mitä olette ulkonäön perusteella arvioineet? ette tiedä muuta kuin, että miehellä ei ole varaa ostaa itselleen yhtä kaljaa. ette edes tiedä tarkoittiko henkisesti vai rahallisesti..
 
"sipsi"
[QUOTE="jenna";29278941]On kunnon mies. Tekee pitkiä päiviä töitä eli ansaitsee kyllä muutaman kaljansa.[/QUOTE]

Minun mies on kanssa parhaillaan töissä, tekee 2 vuoroa peräkkäin :) Kaljaa juo harvoin. Ja toisille kaupassa olijoille ei vittuile koskaan :heart:

Toivotaan, ettei miehesi kohdalle koskaan tule tilannetta, että joutuisi pohtimaan sanomisiaan syvällisemmin ihan konkretian kautta :hug:
 
Aika "fiksulta" kaverilta ap:n mies vaikuttaa... Saako mies suuriakin kiksejä siitä, kun aukoo päätään noin? Aika huono itsetunto täytyy olla, kun omaa paremuuttaan täytyy noin yrittää korostaa. Vai onko hän parempi? Mielestäni kaukana siitä.

Olis paras olla tällaisena aikana ihan hiljaa siitä kuinka tekee töitä ja maksaa veroja. Mikään työpaikka ei ole varma.
 
Varmaan ap:n mies tunsi itsensä voittajaksi kun pääsi kaupassa kuittailemaan joillekin tuntemattomille ihmisille asiasta joka ei hänelle kuulu tai häntä koske millään tavalla. Henkisesti köyhien ihmisten täytyy repiä ilonsa vaikka sitten muiden kustannuksella
 

Yhteistyössä