Sitä mietin itse myös.Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:epilepsiakohtaus?
Voimia teille oikein paljon ja lämmin, luja halaus :hug:
Epäilen.Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mä luulen että ne tulehdusarvot voi olla nyt toisarvosempi juttu... :|
Nyt pitäis (ottaa tietty kaikki perusverikokeetkin) tehdä pään ct/ magneetti ja katsoa se sydämen tilannekin kuitenkin... Toivottavasti joka tapauksessa konsultoivat neurologia.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Sitä mietin itse myös.Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:epilepsiakohtaus?
Voimia teille oikein paljon ja lämmin, luja halaus :hug:
Vois olla.Eikä ct kuvaa ole otettu.
sanoi tuo sh että kipukin tekee puheen puuromaisuutta...no,kohta taas lisää...10 minsan päästä ne crp arvot..
joku kaupunginsairaala/tk?Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Epäilen.Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mä luulen että ne tulehdusarvot voi olla nyt toisarvosempi juttu... :|
Nyt pitäis (ottaa tietty kaikki perusverikokeetkin) tehdä pään ct/ magneetti ja katsoa se sydämen tilannekin kuitenkin... Toivottavasti joka tapauksessa konsultoivat neurologia.
Tä pikkusairaala eikä ees ole moisia koko sairaalassa.
Ehkä antavat ajan ens vuodelle...
verenkuvan varmaan ottavat mut se nyt yhtä turhan kanssa...
Ei ole,ne muutaman kaljan joi kun autoa pesi.Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Eihän oo juonu isoja määriä mitään verenpainetta kohottavaa?
No hyvä. Tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Ei ole,ne muutaman kaljan joi kun autoa pesi.Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Eihän oo juonu isoja määriä mitään verenpainetta kohottavaa?
Ja sitten paketoi lahjoja tuolla...huonossa asennossa kyllä varmaan...
jep.selvitettävä ens vuonna.... :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puhuiko jatkosta mitään?