Mies vietiin ambulanssilla.... =(

Olin kattomassa telkkaa kun kuulin kolahduksen.Luulin että lapset nukkumaan mennessä kolistelee tai temppuilee,huusin että mikä se oli.
Ei mitään vastausta ja menin kattomaan eteiseen,vessan ovi oli auki ja mies makas siinä.

Oli aivan hiestä märkä,koitin kysyä mikä on ja käänsin kyljelleen.Kalpea kuin lakana ja mutisi jotain,kramppasi.
Kun kyselin,vastasi jotenkin mut puhe oli ihan puurosta.
Soitin hätänumeroon,se puheen puuroisuus ja kaatuminen,hikinen mies ja kramppaus pelästytti.

Tuli amppari ja vei miehen.Siinä sai sanottua että ylävatsaan oli koskenut jo jonkun aikaa,oli lahjoja paketoimassa kodinhoitohuoneessa ja siellä makoillut.

Miksei voinut sanoa mulle,olisin Litalginia antanut ja seuraillut.Ihme jäärä kun ei voi sanoo että sattuu....

Vähän pelottaa mitä nyt..Tulehdusarvot ottaa,soitan vartin päästä.
Jos sappikivikohtaus taikka haimatulehdus tms...

voi että.Näin joulun alla vielä.
 
Bubu
No jos selviää tähystysleikkauksella niin on jouluksi jo kohtalaisessa kunnossa! Multa poistettiin marraskuun lopulla sappi tähystyksessä ja olin parissa päivässä jo lähes normikunnossa. Ja mikä parasta vaivat katosivat samantien... tsemppiä ja hyvää joulua, toivottavasti saat miehesi jouluksi kotio!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bubu:
No jos selviää tähystysleikkauksella niin on jouluksi jo kohtalaisessa kunnossa! Multa poistettiin marraskuun lopulla sappi tähystyksessä ja olin parissa päivässä jo lähes normikunnossa. Ja mikä parasta vaivat katosivat samantien... tsemppiä ja hyvää joulua, toivottavasti saat miehesi jouluksi kotio!
Miten tuo sappikivikohtaus tulee? Millaisia oreita ennen? Tänään kävin apteekissa kun ylämahaa pakottaa. Suklaata olen mussuttanut kovasti. Silloin tällöin tulee noita kipeitä ylämahakipuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bubu:
No jos selviää tähystysleikkauksella niin on jouluksi jo kohtalaisessa kunnossa! Multa poistettiin marraskuun lopulla sappi tähystyksessä ja olin parissa päivässä jo lähes normikunnossa. Ja mikä parasta vaivat katosivat samantien... tsemppiä ja hyvää joulua, toivottavasti saat miehesi jouluksi kotio!
MItä oireita sulla oli?Tuo tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta....


Kiitos kaikille tsemityksestä...
Ihanalta tuntuu...
Kun tähän aikaan ei voi minnekään soittaa.

Lapset säikähti mut juteltiin ja olin ihan niinkuin tä olis pikkujuttu.
Amppariukot otti lapset hoitoon hienosti mukaan,sai tippaletkua auttaa ja roskia kerätä jne.
Muksut oli ihan intona siitä.
Ja juteltiin tovi tuossa vielä,kysyin että jäikö jotain vaivaamaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bubu:
No jos selviää tähystysleikkauksella niin on jouluksi jo kohtalaisessa kunnossa! Multa poistettiin marraskuun lopulla sappi tähystyksessä ja olin parissa päivässä jo lähes normikunnossa. Ja mikä parasta vaivat katosivat samantien... tsemppiä ja hyvää joulua, toivottavasti saat miehesi jouluksi kotio!
Miten tuo sappikivikohtaus tulee? Millaisia oreita ennen? Tänään kävin apteekissa kun ylämahaa pakottaa. Suklaata olen mussuttanut kovasti. Silloin tällöin tulee noita kipeitä ylämahakipuja.
Toi on närästystä :)
 

Yhteistyössä