Eli sinun mielestä oikeesti jos laittelee jo viestiä sen toisen kans niin on pettämistä?
Kuten aiemmin kirjoitin niin riippuu niistä viestien sisällöstä. Joku "oli mukava tiimipalaveri tänään ja olet mukava työkaveri" on eri asia kuin "kaipaan sinua".
Ja sit miten se mies reagoi naisen viesteihin on tärkeää. Me jutellaan miehen kans avoimesti jos jompaakumpaa on lähennelty, naureskellaan yhdessä semmoiselle eikä salata niitä.