A
"a p"
Vieras
Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja mies on ottanut kotona kännit ennen tätä maaliskuuta kerran. Ja ennen lasta kävimme muutaman kerran vuodessa yhdessä viihteellä.
Mutta nyt miehellä on ollut stressiä, mies on tullut 5 kertaa iltapäivällä kotiin kännissä nyt kuukauden sisällä. 3 kertaa enemmän kännissä, 2 kertaa pienessä hiprakassa. Kännissä on uhmakas ja puolustelee oikeuttaan juoda, aamulla katuu ja lupailee ettei se toistu, ennen seuraavaa kertaa.
Meillä on 3-vuotias lapsi, ja mies on tullut kotiin kännissä niin että lapsi on ollut hereillä.
En todellakaan halua tätä, enkä tiedä mitä voisin tehdä, kun tuntuu ettei keskustelu auta. Mies on myöntänyt että hänellä on ahdistusta ja masennusta, muttei mene lääkäriin vaikka olen sitä suositellut moneen otteeseen, ja luvannut olla tukena. Ehkä terapia ja lääkitys olisi paikallaan.
Tuolla se on keittiössä sammuneena, nukkuu pää pöydällä, takki päällä ja pipo päässä, sinne sammui illalla.
Paha mieli, enkä tiedä onko kohta pakko erota. kun en vaan todellakaan halua lapselle elämää jossa isi on kännissä. Kaiken lisäksi miehen oma isä oli juoppo...
Mutta nyt miehellä on ollut stressiä, mies on tullut 5 kertaa iltapäivällä kotiin kännissä nyt kuukauden sisällä. 3 kertaa enemmän kännissä, 2 kertaa pienessä hiprakassa. Kännissä on uhmakas ja puolustelee oikeuttaan juoda, aamulla katuu ja lupailee ettei se toistu, ennen seuraavaa kertaa.
Meillä on 3-vuotias lapsi, ja mies on tullut kotiin kännissä niin että lapsi on ollut hereillä.
En todellakaan halua tätä, enkä tiedä mitä voisin tehdä, kun tuntuu ettei keskustelu auta. Mies on myöntänyt että hänellä on ahdistusta ja masennusta, muttei mene lääkäriin vaikka olen sitä suositellut moneen otteeseen, ja luvannut olla tukena. Ehkä terapia ja lääkitys olisi paikallaan.
Tuolla se on keittiössä sammuneena, nukkuu pää pöydällä, takki päällä ja pipo päässä, sinne sammui illalla.
Paha mieli, enkä tiedä onko kohta pakko erota. kun en vaan todellakaan halua lapselle elämää jossa isi on kännissä. Kaiken lisäksi miehen oma isä oli juoppo...