Mies on ratkennut ryyppäämään...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja mies on ottanut kotona kännit ennen tätä maaliskuuta kerran. Ja ennen lasta kävimme muutaman kerran vuodessa yhdessä viihteellä.

Mutta nyt miehellä on ollut stressiä, mies on tullut 5 kertaa iltapäivällä kotiin kännissä nyt kuukauden sisällä. 3 kertaa enemmän kännissä, 2 kertaa pienessä hiprakassa. Kännissä on uhmakas ja puolustelee oikeuttaan juoda, aamulla katuu ja lupailee ettei se toistu, ennen seuraavaa kertaa.

Meillä on 3-vuotias lapsi, ja mies on tullut kotiin kännissä niin että lapsi on ollut hereillä.

En todellakaan halua tätä, enkä tiedä mitä voisin tehdä, kun tuntuu ettei keskustelu auta. Mies on myöntänyt että hänellä on ahdistusta ja masennusta, muttei mene lääkäriin vaikka olen sitä suositellut moneen otteeseen, ja luvannut olla tukena. Ehkä terapia ja lääkitys olisi paikallaan.

Tuolla se on keittiössä sammuneena, nukkuu pää pöydällä, takki päällä ja pipo päässä, sinne sammui illalla.

Paha mieli, enkä tiedä onko kohta pakko erota. kun en vaan todellakaan halua lapselle elämää jossa isi on kännissä. Kaiken lisäksi miehen oma isä oli juoppo...
 
Mä elän samanlaisessa suhteessa, mun miehellä on ahdistusta ja vakavaa masennusta, joka jatkui monta vuotta tyyneänä sitten kun romahti lopullisesti, alkoi juomaan ja käyttämään päihteitä, yritti itsemurhaa,viilteli.. nyt menee taas paremmin kun syntyi toinen lapsi, mutta hänen tilansa voi romahtaa koska vain, ja silloin mä olen häen tukenaan.älä puhu jättämisestä, se pahentaa asiaa, älä kerro sille että sullakin on vaikeeta äläkä sano että voi voi en jaksa sua enään, sillä nuo sanat saa sen masentumaan enemmän ja juo enemmän, hae miehelles heti apua sillä se ei pysty tota yksin lopettamaan, päätöksen se tekee itse loppujen lopuksi, mutta voit myös hankkia hänet pakko hoitoon muutaman läheisen avulla jos itse ei näe ongelmaa. oikea lääkitys ja puhuminen auttaa, ota yhteyttä aikuispsykiatriaan. Voimia sulle ! <3
 
[QUOTE="a.p";25984921]Mä otan itekkin sidukkaa, noin 6-12 pulloa päivässä, mut se on eri asia, en sammu![/QUOTE]

Haha, et ole minä, olipa hyvä vitsi-NOT. :-/
 
Mä elän samanlaisessa suhteessa, mun miehellä on ahdistusta ja vakavaa masennusta, joka jatkui monta vuotta tyyneänä sitten kun romahti lopullisesti, alkoi juomaan ja käyttämään päihteitä, yritti itsemurhaa,viilteli.. nyt menee taas paremmin kun syntyi toinen lapsi, mutta hänen tilansa voi romahtaa koska vain, ja silloin mä olen häen tukenaan.älä puhu jättämisestä, se pahentaa asiaa, älä kerro sille että sullakin on vaikeeta äläkä sano että voi voi en jaksa sua enään, sillä nuo sanat saa sen masentumaan enemmän ja juo enemmän, hae miehelles heti apua sillä se ei pysty tota yksin lopettamaan, päätöksen se tekee itse loppujen lopuksi, mutta voit myös hankkia hänet pakko hoitoon muutaman läheisen avulla jos itse ei näe ongelmaa. oikea lääkitys ja puhuminen auttaa, ota yhteyttä aikuispsykiatriaan. Voimia sulle ! <3

Kiitos sinulle *halaus*

Juuri tuossa juttelimme, mies lupasi mennä lääkäriin, maanantaina lupasi tilata ajan, ja jos ei sitä tee, minä teen sen.
 
[QUOTE="a p";25985651]Kiitos sinulle *halaus*

Juuri tuossa juttelimme, mies lupasi mennä lääkäriin, maanantaina lupasi tilata ajan, ja jos ei sitä tee, minä teen sen.[/QUOTE]

Mitä se lääkäri muuta voi, kuin määrätä rauhoittavia. A-klinikka olisi oikea osoite.
 

Similar threads

Yhteistyössä