Mies vetää käteen

  • Viestiketjun aloittaja tassu
  • Ensimmäinen viesti
tassu
olen tosi pettynyt, surullinen, ja loukkaantunut.
En voi sietää, että mies vetää käteen aina, kun luulee, etten näe.
En yksinkertaisesti voi muuta, kun hiipiä hiljaa pois. En voi yllättää, kun tuntuu muutenkin niin pahalta. Se loukkaa tosi paljon. Enkö kelpaa hälle, kun pitää itsekseen sitä harrastella.
Miten ootte muut toiminu? Onko tuntunut pahalta? Ja kun kaikenlisäksi sitten ehotin illalla seksiä, niin mies ei ollut kiinnostunut. Raivostuttaa, ja tuntuu, että en voi hyväksyä sitä.
 
mies
Voisiko olla vaikka niin että illan kieltäytymisen syy olisi se, että hän pelkää ettei enää seisokkaan kun veti päivällä käteen? Ja siksi on parempi sanoa ei, koska ei halua joutua siihen noloon tilanteeseen ettei seiso.

Onko seksielämänne muuten "vauhdikasta" ja molempien mielestä riittävää? Jos miehesi on vaikka pahasti puutteessa, ja ajattelee että ei se vaimo suostu tänäänkään mihinkään - vedänpä siis käteen.

Tuo käteen veto voi kyllä ymmärrettävästi loukata sinua, mutta teetkös itse koskaan samoin? Ja vaikket tekisikään, sen runkkauksen tarkoitus ei silti ole todellakaan tarkoitus loukata sinua, vaan ainoastaan helpottaa "panetusta". Ja kyllä silti kannattaa ottaa tuo tempaus puheenaiheeksi, ei siitä haittaakaan pitäisi olla, ei se hyvä ole näinkään.
 
Yritä olla loukkaant
Ainakin naisella masturbointi vain lisää haluja!

Ei kai miehen käteenvedoista kannattaisi loukkaantua, mutta ymmärrän silti, että olet loukkaantunut. Eikö kuitenkin ole hienoa, että mies hoitaa halunsa yksinään eikä petä sua?

Keskustelkaa. Keksikää jotakin uutta ja kivaa.
 
Miesvieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 16:52 Yritä olla loukkaant kirjoitti:
Ainakin naisella masturbointi vain lisää haluja!

Ei kai miehen käteenvedoista kannattaisi loukkaantua, mutta ymmärrän silti, että olet loukkaantunut. Eikö kuitenkin ole hienoa, että mies hoitaa halunsa yksinään eikä petä sua?

Keskustelkaa. Keksikää jotakin uutta ja kivaa.
Ai jaa. Aina kun nainen on masturboinut päivällä, niin ikään ei illalla suostu rakasteluun. Että se siitä lisähaluista. Itse olen myös loukkaantunut, kuten ap, mutta olen mies ja en pidä hänen masturboinnistaan, varsinkin kun illalla sitten pihtaa.
 
itselläkin ongelmia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 08:38 Hmmm kirjoitti:
Yrittäisit vähän kohottaaa itsetuntoasi ja seuraavan kerran kun satut näkemään niin mene kysymään voisitko auttaa ja hyppää mukaan geimeihin...
Tämä mullekin tuli mieleen... Tosin tässä tilanteessa en kyllä ole paras neuvomaan...
 
Miesvieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 08:38 Hmmm kirjoitti:
Yrittäisit vähän kohottaaa itsetuntoasi ja seuraavan kerran kun satut näkemään niin mene kysymään voisitko auttaa ja hyppää mukaan geimeihin...
Itsekin tekisin niin, mutta nainen tekee salassa, niin, etten voi huomata ja myähemmin kertoo, että mitä on tehnyt. Todella ärsyttävää.
 
Toisaalta onhan masturboiminen aika yksityinen juttu. Itsestään ja fantasioistaan on joskus kiva nauttia jakamatta tilannetta kumppanin kanssa. Joskus sitä on taas kiva tehdä yhdessä. Riippuu fiiliksestä. Nauttikaa seksuaalisuudestanne ihmiset, yksin tai yhdessä!! :attn:
 
M-81
Vau keskustelun taso kääntyy taas huimaan nousuun!

Ei tuollaisesta kannata loukkaantua.Itse ainakin harrastan tuota paljon vaikka olenkin ollut pitkään vakituisessa parisuhteessa.Nautin siitä että saan tehdä sen yksin eikä silloin tarvi huomioida kuin itsensä oman nautintonsa.Se ei vaikuta normaalisti seksi haluihini ja harrastan usein seksiä samana päivänä ehkä useamman kuin kerrankin.Joskus tosin jos on jotain ongelmia suhteessa niin en halua seksiä koska silloin kysehän on läheisyydestä niin silloin silti useasti tyydytän vain itseni.Teemme myös sitä yhdessä koska me molemmat koemme sen kiihottavaksi kun näkee toisen tyydyttävän itseään.Myös naiseni tyydyttää itseään niin etten ole paikalla enkä koe sitä mitenkään loukkaavaksi,eli en usko että varsinainen ongelma löytyy miehesi runkkaamisesta vaan jostain muusta jonka sitten vain kanavoit siihen.

Toisaalta toisten suhteista on paha mennä sanomaan,mutta sen tiedän että siinä ei ole mitään pahaa että miehesi runkkaa (jos hän ei samalla katso lapsia ym..).Se että se sinua häiritsee on todellinen ongelma ja uskon että teidän tulisi keskustella asiasta ettei se pääse kasvamaan ulos mitta suhteistaan.

kaikkea hyvää
 
pimppiloora
aikaisemmin siis muutamia vuosia sitten sain melkosia kohtauksia kun mies myönsi vetelevänsä käteen. sitten siihen turtui ja tottui. ja nykyään kun menee huonosti niin toivon että vetää käteensä ettei mua tuu yrittään. ja mieshän vetää saunassa vessassa sängyssä - ite olen jo pidemmän aikaa nukkunu omassa huoneessa. ja kehuu vetelevänsä työmatkoilla hotelleissa. ja nykyään toivon jo et lähtis vetelee jotain naista että saattas lopullinen sinetti meidän erolle ja älyttäs lähteä eri suuntiin.
 
Mam
Meillä ei ehditä käsihommiin! Enkä tunne mitään innostusta masturbointiin yksinäni. Mieskään ei vemputa, on aika villiä tuo sex life....
Kannattaa ottaa puheeksi asia tai sano, että hoitelee itsensä töissä.
 
Onko sitä aina pakko
... vetää käteen? eihän toki , ja tässä onkin pätevä vastaus:\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 08:38 Hmmm kirjoitti:
Yrittäisit vähän kohottaaa itsetuntoasi ja seuraavan kerran kun satut näkemään niin mene kysymään voisitko auttaa ja hyppää mukaan geimeihin...
Tälla tavalla kerran yllätin mieheni ja kävikin niin että suustaan lipsautti: "minä rakastan sinua". Vahinko taisi olla se. :saint:
 
nauttikaa
Miksi ihmiset puhuu täällä itsensä tyydyttämisestä niin kuin siinä olisi jotain pahaa tai se olisi jotenkin väärin!?Itse en ikinä pystyisi olemaan sellaisen ihmisen kanssa joka on seksuaalisesti noin sulkeutunut.Paheksuttiinko teitä siitä pienenä vai miten siitä on tullut teille tuollainen mörkö?
 
Mies76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 14:31 pimppiloora kirjoitti:
aikaisemmin siis muutamia vuosia sitten sain melkosia kohtauksia kun mies myönsi vetelevänsä käteen. sitten siihen turtui ja tottui. ja nykyään kun menee huonosti niin toivon että vetää käteensä ettei mua tuu yrittään. ja mieshän vetää saunassa vessassa sängyssä - ite olen jo pidemmän aikaa nukkunu omassa huoneessa. ja kehuu vetelevänsä työmatkoilla hotelleissa. ja nykyään toivon jo et lähtis vetelee jotain naista että saattas lopullinen sinetti meidän erolle ja älyttäs lähteä eri suuntiin.
Jos ukkos vetelee käteen, niin mä voin tulla jelppii sua ;).
 
pimppiloora
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 09:50 Mies76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 14:31 pimppiloora kirjoitti:
aikaisemmin siis muutamia vuosia sitten sain melkosia kohtauksia kun mies myönsi vetelevänsä käteen. sitten siihen turtui ja tottui. ja nykyään kun menee huonosti niin toivon että vetää käteensä ettei mua tuu yrittään. ja mieshän vetää saunassa vessassa sängyssä - ite olen jo pidemmän aikaa nukkunu omassa huoneessa. ja kehuu vetelevänsä työmatkoilla hotelleissa. ja nykyään toivon jo et lähtis vetelee jotain naista että saattas lopullinen sinetti meidän erolle ja älyttäs lähteä eri suuntiin.
Jos ukkos vetelee käteen, niin mä voin tulla jelppii sua ;).
mielenkiintoista... :ashamed: :p
 
SuuriRakastaja
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
 
Ei oo totta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
 
SuuriRakastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:38 Ei oo totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme suhteen jatkuvan lämpimänä hamaan tulevaisuuteen asti. Naiset tuntuvat kaipaavan jatkuvaa muutosta. Siksi olenkin - lukuisista pyynnöistä huolimatta - kieltäytynyt vakituisesta seurustelusta ja nautiskelen vain lihan iloista. Meille miehille se on tietysti helpompaa kuin naisille, koska halukkaita naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon.
 

Yhteistyössä