Mies vetää käteen

  • Viestiketjun aloittaja tassu
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 12:15 SuuriRakastaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:38 Ei oo totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme suhteen jatkuvan lämpimänä hamaan tulevaisuuteen asti. Naiset tuntuvat kaipaavan jatkuvaa muutosta. Siksi olenkin - lukuisista pyynnöistä huolimatta - kieltäytynyt vakituisesta seurustelusta ja nautiskelen vain lihan iloista. Meille miehille se on tietysti helpompaa kuin naisille, koska halukkaita naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon.
Onko koskaan käynyt mielessä, että voisi olla itsessä vikaa?
Jo tuo ällöttävä Euroopan omistaja-kirjoitustyylisi saa minussa naisena karvat pystyyn. Joo, mutta kokemustahan sulla on.
 
SuuriRakastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 14:02 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 12:15 SuuriRakastaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:38 Ei oo totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme suhteen jatkuvan lämpimänä hamaan tulevaisuuteen asti. Naiset tuntuvat kaipaavan jatkuvaa muutosta. Siksi olenkin - lukuisista pyynnöistä huolimatta - kieltäytynyt vakituisesta seurustelusta ja nautiskelen vain lihan iloista. Meille miehille se on tietysti helpompaa kuin naisille, koska halukkaita naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon.
Onko koskaan käynyt mielessä, että voisi olla itsessä vikaa?
Jo tuo ällöttävä Euroopan omistaja-kirjoitustyylisi saa minussa naisena karvat pystyyn. Joo, mutta kokemustahan sulla on.
Sitäkin nuo onnettomat ovat väittäneet, mutta itse olen aina suhteen jälkeen tehnyt kriittisen analyysin (ns. SWOT -periaatteella). Olen tullut aina - siis AINA - siihen tulokseen, että muissa on vika. Valitan tyyliäni kirjoittaa.
 
M23
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 14:33 SuuriRakastaja kirjoitti:
Sitäkin nuo onnettomat ovat väittäneet, mutta itse olen aina suhteen jälkeen tehnyt kriittisen analyysin (ns. SWOT -periaatteella). Olen tullut aina - siis AINA - siihen tulokseen, että muissa on vika. Valitan tyyliäni kirjoittaa.
eh, siis wtf? SWOT-analyysiä käytetään kyllä vähän eri asiassa.. Mahdatko edes tietää mistä kyseinen lyhennys tulee? Tää oli kyllä päivän paras oikeesti.. B)
 
freedom79
Oisihan se pitänyt arvata että kirjoittaja on kauppatieteilijä! :LOL:

no kohta pääset taas markkinoinnin ihmeelllisen maailman kimppuun.nauti vaikka siihen asti täällä..hyviä provoja, cudos for you..eli ei todellakaan!!
 
SuuriRakastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 15:48 M23 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 14:33 SuuriRakastaja kirjoitti:
Sitäkin nuo onnettomat ovat väittäneet, mutta itse olen aina suhteen jälkeen tehnyt kriittisen analyysin (ns. SWOT -periaatteella). Olen tullut aina - siis AINA - siihen tulokseen, että muissa on vika. Valitan tyyliäni kirjoittaa.
eh, siis wtf? SWOT-analyysiä käytetään kyllä vähän eri asiassa.. Mahdatko edes tietää mistä kyseinen lyhennys tulee? Tää oli kyllä päivän paras oikeesti.. B)
Mikä on WTF-analyysi? Vai oletko joku show-painin ystävä? SWOT-analyysihän on yleisesti taloudessa käytetty, mutta kelpaa kyllä jokapäiväiseen elämäänkin. Kun sinulle ikää kerttyy, niin nämäkin asiat tulevat tutuksi. Niin se vaan on - elämä opettaa. Sinuakin Eskoseni!
 
Tiedän mitä tahdon
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme.
Ei pahalla, mutta vilkaisu alastomana peiliin voi paljastaa muutaman kipeän totuuden. Ei se seksi ole suhteessa pääasia, mutta jos et pysty tyydyttämään naista, niin ei se ainakaan vähennä jännitteitä suhteessa/tuo vilkasta seksielämää :whistle:
 
Mies-Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 15:39 tassu kirjoitti:
olen tosi pettynyt, surullinen, ja loukkaantunut.
En voi sietää, että mies vetää käteen aina, kun luulee, etten näe.
En yksinkertaisesti voi muuta, kun hiipiä hiljaa pois. En voi yllättää, kun tuntuu muutenkin niin pahalta. Se loukkaa tosi paljon. Enkö kelpaa hälle, kun pitää itsekseen sitä harrastella.
Miten ootte muut toiminu? Onko tuntunut pahalta? Ja kun kaikenlisäksi sitten ehotin illalla seksiä, niin mies ei ollut kiinnostunut. Raivostuttaa, ja tuntuu, että en voi hyväksyä sitä.
Hah haa :LOL: :LOL: :LOL:

kai tämä on jokin vitsi ??

kai nyt mies saa vetää käten jos haluaa. kuviteletko olevasi jokin seksi polisi?.
 
Ette miehet tekään
No, ette te miehetkään varmaan olis noin suvaitsevaisia, jos naisenne tyydyttäis itse itsensä, eikä sitä sitten seksi TEIDÄN kanssanne kiinnostaisi, kyllä varmaan alkaisitte tutkiskella itseänne että :" mikäs mussa on vikana.."

#&%?$!* helppohan se on vaan kirjotella että antakaa jätkän runkata, jos ette ole omakohtaisesti vastaavan asian kanssa joutunut elämään.

Tossa just näkee tän tyylin, että jätkää puolustetaan, teki se sit mitä vaan...

Mun puolesta tollaset runkkaajat saavat olla ihan omissa oloissaan tai sellasen muijan kanssa, joka saa tyydytyksen muualtakin kuin tältä omalta pikku runkkarilta.. Ja huom, tarkoitan nyt sellasia jätkiä, jotka on vakisuhteessa ja runkkaavat kerran päivässä. Jokainenhan joskus masturboi, se on normaalia. :)
 
freedom79
Älä nyt hyvä ihminen kiihdy!!

Käyppä lukemassa tota mikä on hyvä dildo palstaa ja mieti uudestaan että onko se pelkät miehet jotka puolustelee toisiaan/tyydyttää itseään!!

Siinä ei oo mitään pahaa ja se jos ei seksi luista oman kumppanin kanssa johtuu jostain ihan muusta kuin siitä runkkaamisesta.

Tässäkin aloittajan tapauksessa on mahdoton sanoa mikä/kenen syy on se että seksi ei suju.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 11:17 freedom79 kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen kiihdy!!

Käyppä lukemassa tota mikä on hyvä dildo palstaa ja mieti uudestaan että onko se pelkät miehet jotka puolustelee toisiaan/tyydyttää itseään!!

Siinä ei oo mitään pahaa ja se jos ei seksi luista oman kumppanin kanssa johtuu jostain ihan muusta kuin siitä runkkaamisesta.

Tässäkin aloittajan tapauksessa on mahdoton sanoa mikä/kenen syy on se että seksi ei suju.

Jokaisella on omat murheensa, yritetään ymmärtää heitä


=) <br><br>
 
veto vetooo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 11:17 freedom79 kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen kiihdy!!

Käyppä lukemassa tota mikä on hyvä dildo palstaa ja mieti uudestaan että onko se pelkät miehet jotka puolustelee toisiaan/tyydyttää itseään!!

Siinä ei oo mitään pahaa ja se jos ei seksi luista oman kumppanin kanssa johtuu jostain ihan muusta kuin siitä runkkaamisesta.

Tässäkin aloittajan tapauksessa on mahdoton sanoa mikä/kenen syy on se että seksi ei suju.
Dildoista puheen ollen, me miehen kanssa käytetään niitä ihan molemmat,
hän jopa HALUAA KATSELLA kun sooloilen niillä ja haluaa niillä leikkiä minun kanssani myös.Ostanut itsekin monta dildoa minulle , joilla kehoittaa minua mm. valmistautumaan HÄNEN TULOONSA ..siis saan autostaan jo viestiä mitä pitää niillä TEHDÄ !!

P.S. Miehen käteenveto:
haluan itse , että niin tekee..usein sitä sooloa teemme mm. puhelimen
välityksellä.
 
M23
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 19:34 SuuriRakastaja kirjoitti:
Mikä on WTF-analyysi? Vai oletko joku show-painin ystävä? SWOT-analyysihän on yleisesti taloudessa käytetty, mutta kelpaa kyllä jokapäiväiseen elämäänkin. Kun sinulle ikää kerttyy, niin nämäkin asiat tulevat tutuksi. Niin se vaan on - elämä opettaa. Sinuakin Eskoseni!
Heh, luulet ilmeisesti olevasi erittäinkin vitsikäs? Ja nuo ikäkommentit jätän kokonaan kommentoimatta ja viittaan aikaisempiin käytyihin keskusteluihin. Jäätävää, veikkaan että olet kaljamahainen 40-v "urheilullinen" valas..

Ai niin. Et vastannut kysymykseen, vaikka olisi sitä jo googlettamallakin luullut siihen pystyvän. :whistle:
 
hooah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 18:00 M23 LLE kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

:headwall: :headwall: :headwall:
:headwall: :headwall: :headwall:


mistä tuollaisia äijiä oikein sikiää?
:$ :x :$
:snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: THE WHALE IS COMING!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Sylvia Saint
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 12:15 SuuriRakastaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:38 Ei oo totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme suhteen jatkuvan lämpimänä hamaan tulevaisuuteen asti. Naiset tuntuvat kaipaavan jatkuvaa muutosta. Siksi olenkin - lukuisista pyynnöistä huolimatta - kieltäytynyt vakituisesta seurustelusta ja nautiskelen vain lihan iloista. Meille miehille se on tietysti helpompaa kuin naisille, koska halukkaita naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon.
ehkäpä sinun naisesi ovat muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle koska eivät jaksa räpellystäsi.
Sen vuoksi ehkä on parasta jatkaakin jo valitsemallasi ja hyväksi havaitulla linjalla ja pokata mimmejä baarista aina yhdeksi illaksi kerrallaan.

Pikku varoitus vain, naiset puhuvat , ihan tuntemattomatkin keskenään.. eli vaihda iskupaikkaa usein my friend tai muuten saat pian yleisen tuhkamunan maineen seikkailujesi tiimellyksessä :whistle:
 
PEES
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 21:40 Sylvia Saint kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 12:15 SuuriRakastaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:38 Ei oo totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme suhteen jatkuvan lämpimänä hamaan tulevaisuuteen asti. Naiset tuntuvat kaipaavan jatkuvaa muutosta. Siksi olenkin - lukuisista pyynnöistä huolimatta - kieltäytynyt vakituisesta seurustelusta ja nautiskelen vain lihan iloista. Meille miehille se on tietysti helpompaa kuin naisille, koska halukkaita naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon.
ehkäpä sinun naisesi ovat muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle koska eivät jaksa räpellystäsi.
Sen vuoksi ehkä on parasta jatkaakin jo valitsemallasi ja hyväksi havaitulla linjalla ja pokata mimmejä baarista aina yhdeksi illaksi kerrallaan.

Pikku varoitus vain, naiset puhuvat , ihan tuntemattomatkin keskenään.. eli vaihda iskupaikkaa usein my friend tai muuten saat pian yleisen tuhkamunan maineen seikkailujesi tiimellyksessä :whistle:

:attn: PEESI !!!!!

 
Vetää se meidänki herra käteen, varsinki jos mä en anna sille ja aamu lähtee kuulema paremmin käyntiin ku puolnukuksissaki vetelee...
Aluks haittas mut eipä tuo enää kymmenen vuoden jälkeen paljoo paina!
Silti meillä harrastetaan ihan kyllästymiseen asti seksiä... =)
 
SuuriRakastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 21:40 Sylvia Saint kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 12:15 SuuriRakastaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:38 Ei oo totta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:02 SuuriRakastaja kirjoitti:
Itselläni on lukuisia kumppaneita jo takanapäin ja nytkin kierrossa muutama "fuckbuddy". En siis alennu runkkaamaan, vaan minulle kelpaa aito tavara. Suhteessa eläminen vaatii kummaltakin myötämielisyyttä, joten teidän kummankin olisi syytä katsoa peiliin. Ei terveessä suhteessa tarvita muita virikkeitä kuin ihminen toisen ihmisen!
Siinäpä meillä parisuhdeneuvoja ! Kerro lisää !
Voin kyllä kertoakin, sillä kokemusta on. Vakituisissa suhteissani naiset ovat yleensä muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle -en tiedä mistä syystä. Ehkä me miehet vain olemme pitkäjännitteisempiä kuin naiset ja haluaisimme suhteen jatkuvan lämpimänä hamaan tulevaisuuteen asti. Naiset tuntuvat kaipaavan jatkuvaa muutosta. Siksi olenkin - lukuisista pyynnöistä huolimatta - kieltäytynyt vakituisesta seurustelusta ja nautiskelen vain lihan iloista. Meille miehille se on tietysti helpompaa kuin naisille, koska halukkaita naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon.
ehkäpä sinun naisesi ovat muuttuneet välinpitämättömiksi fyysiselle kanssakäymiselle koska eivät jaksa räpellystäsi.
Sen vuoksi ehkä on parasta jatkaakin jo valitsemallasi ja hyväksi havaitulla linjalla ja pokata mimmejä baarista aina yhdeksi illaksi kerrallaan.

Pikku varoitus vain, naiset puhuvat , ihan tuntemattomatkin keskenään.. eli vaihda iskupaikkaa usein my friend tai muuten saat pian yleisen tuhkamunan maineen seikkailujesi tiimellyksessä :whistle:
Kirjoittamani on kuin Suuren Kirjan tekstiä. Teen siis todella analyyttisen analyysin, jos suhde päättyy. Niin on valitettavasti käynyt, koska naiset ovat ajaneet tilanteen siihen "jamaan". En metsästä baareista - halukkaita naisia on löytynyt jopa kaupan kassajonosta! Vain pieni ystävällinen tervehdys, tavaroiden ojennus, kehaisu upeista hiuksista tms. - ja taas kohta istutaan kahvilassa kuumat espressot nenän alla... Ja polttavin kysymys on: "Meille vai teille?".
 

Yhteistyössä