Mies valittaa työpaikasta taas kerran!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Pitäisi olla tyytyväinen, että on työtä. Toki ymmärrän, että häntä harmittaa tehdä hyvällä koulutuksella muuta työtä. Yritän tukea, mutta ei jaksa kun on huonolla tuulella aina töistä tullessa. Tänään sanoin, että etsi muuta ja minä olen valmis muuttamaan vaikka keski-eurooppaan kunhan on vaan tyytyväinen.

Jääköön työttömäksi jos se on parempi. Suomesta varmasti löytyy joku jolle se paikka kelpaa. Tänäpäivänä saa olla kiitollinen että on töissä. Meitä työttömiä on aivan liikaa. Itsekin olen tehnyt muuta kuin koulutusta vastaavaa työtä ja nyt ei ole sitäkään:(

Alkuperäinen kirjoittaja työtön:
Jääköön työttömäksi jos se on parempi. Suomesta varmasti löytyy joku jolle se paikka kelpaa. Tänäpäivänä saa olla kiitollinen että on töissä. Meitä työttömiä on aivan liikaa. Itsekin olen tehnyt muuta kuin koulutusta vastaavaa työtä ja nyt ei ole sitäkään:(

niin. Olen yrittänyt sanoa sitä, mutta ei kuuntele. On erittäin kunnianhimoinen, joten ymmärrän kyllä harmistuksenkin. No, toivottavasti alkaa katsomaan nyt sitten muuta. Minulle on pääasia, että on onnellinen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempi että valittaa kotona kuin töissä. Mies tekee töitä velvollisuudesta vaikka ei pidäkään töistä. Totta kai sellainen harmittaa.

Niin. on vielä sitten kamalan tunnollinen ja tekee paljon enemmän töitä kun tarvitsisikaan. Sitten on vielä viikkojen työmatkoja ulkomaille ja ei jaksa niitäkään. Minä kyllä olen kannustanut, että mene ja hae kokemusta kun nuorikin vielä on. Hänellä on kuitenkin aikaa vielä vaihtaa työpaikkoja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Kävikö hän sen työmatkan, joka oli aiheuttamassa hankaluuksia lastenhoidon kanssa?

Kävi. Oli kaksi viikkoa Itävallassa ja Helmikuussa on toinen kahden viikon reissu. Onneksi nyt tuli hiukan pidemmällä aikataululla niin saan työni järjestettyä.

Itse olen sitä mieltä että työn tulee olla mieleistä. Jos se ei sitä ole niin se on pidemmän päälle erittäin raskasta. Mieluummin olisin sit vaikka työttömänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kävikö hän sen työmatkan, joka oli aiheuttamassa hankaluuksia lastenhoidon kanssa?

Kävi. Oli kaksi viikkoa Itävallassa ja Helmikuussa on toinen kahden viikon reissu. Onneksi nyt tuli hiukan pidemmällä aikataululla niin saan työni järjestettyä.

Miten pärjäsit sillä välin, miten saitten hoidot järjestymään? =)

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Itse olen sitä mieltä että työn tulee olla mieleistä. Jos se ei sitä ole niin se on pidemmän päälle erittäin raskasta. Mieluummin olisin sit vaikka työttömänä.

Olen täysin samaa mieltä tuosta että työn tulee olla mielekästä!

Miten pärjäsit sillä välin, miten saitten hoidot järjestymään? =)

Ihan ok. Sain järkättyä itselleni aamuvuorot töihin ja sitten illat puuhailtiin muksujen kanssa ihan normaalisti. Nyt tuon toisen kahden viikon ajaksi on äitini suunnitellut tänne tulemista ja sanoi hoitavansa muksuja ainakin viikon verran. Appiukkokin on halukas tulemaan auttamaan =)

Ihan ok. Sain järkättyä itselleni aamuvuorot töihin ja sitten illat puuhailtiin muksujen kanssa ihan normaalisti. Nyt tuon toisen kahden viikon ajaksi on äitini suunnitellut tänne tulemista ja sanoi hoitavansa muksuja ainakin viikon verran. Appiukkokin on halukas tulemaan auttamaan =)

Kiva, että järjestyi. Meillä on nyt viiden päivän reissuja, onneksi on jo isot koululaiset, kunhan kotona olevalla ei ole yövuoroja, niin muut vuorot käy. Kun lapset olivat pieniä, oli joskus isovanhempia hoitamassa tai toinen oli lomalla. Noita reissuja emme voi välttää, ne ovat pakollisia työntekemisen ehtoja, ammatillisia ylläpitokursseja, joita ilman ei voi olla työssä.

Kiva, että järjestyi. Meillä on nyt viiden päivän reissuja, onneksi on jo isot koululaiset, kunhan kotona olevalla ei ole yövuoroja, niin muut vuorot käy. Kun lapset olivat pieniä, oli joskus isovanhempia hoitamassa tai toinen oli lomalla. Noita reissuja emme voi välttää, ne ovat pakollisia työntekemisen ehtoja, ammatillisia ylläpitokursseja, joita ilman ei voi olla työssä.

Eilen mies kyllä taas sanoi, että ei häntä huvita taas lähteä työmatkalle. On tosi masentunut taas tuosta työstä. Kausiluonteista. :/

mua kanssa ahdistaa kun mies inhoaa työtään.

on ihan täynnä työtänsä. silti jos vaikka lapset kipeät niin ei voi olla töistä pois vaan mun pitää tai vie mummulle. eli tosi tunnollinen sille firmalle.

mä toivoisin että sille tulis lomautus ja saatais liitonraha siltä.
saas nähä hakeeko se toista työpaikkaa.
jos niin sitten ei kesälomaa ja on jo suunnitelmia lomalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mua kanssa ahdistaa kun mies inhoaa työtään.

on ihan täynnä työtänsä. silti jos vaikka lapset kipeät niin ei voi olla töistä pois vaan mun pitää tai vie mummulle. eli tosi tunnollinen sille firmalle.

mä toivoisin että sille tulis lomautus ja saatais liitonraha siltä.
saas nähä hakeeko se toista työpaikkaa.
jos niin sitten ei kesälomaa ja on jo suunnitelmia lomalle.

Joo. On se tosi stressaavaa kun itse haluaisi, että toinen olisi mahdollisimman onnellinen. Saa nähdä aikooko vaihtaa työpaikkaa. Nyt ainakin sanoi, että tästä tulee vielä hyvin mielenkiintoista, joten ainakin jotain uudistuksia on tiedossa. Jännityksellä odotan =)

Yhteistyössä