Mies valehteli menevänsä töihin,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskomatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskomatonta

Vieras
mut olikin menossa pikkujouluihin!!!

Siis voi vee, sanon minä. Ihmettelin siis, et miten nyt lauantai-illaks tuli joku työjuttu ja kyselin siitä ym. Tiesin kyl,et oli ne firman pikkujoulut. No, aikani tentattua, mies sit sano, et huijas mua, et ois PÄÄSSY niihin juhliin.

Mä oisin kuitenkin kuulemma kieltäny ja se ois halunnut mennä, ku kaverit AINA kuittailee, ku se ei käy missään...Joo, meil on nyt 2kk vauva,et on tässä munkin juhlimiset vähän jääny.

Sanoin, et ollaan nyt sit joulu "yhes" ja sen jälkeen saa painua hiiteen. Mä jaksa tommosta valehtelijaa, sitä paitsi mistäs mä tiedän, mihin oli oikeesti menossa.

Et hyvät joulut :(

viestistäsi päätellen en yhtään ihmettele miksi miehesi valehteli sinulle. Ne on yhdet pikkujoulut jotka kestävät yhden illan ja yön, ja sinä valitat jos miehesi olisi ollut menossa?

Mä nyt tarkennan kun itsellenikin jäi vähän epäselväksi (ja näemmä jokaiselle vastaajalle tähän mennessä), että kumpi oli se pointti, valehtelu vai meneminen?

No höh! En mäkään halunnut että mies menee firman bileisiin kun vaavi oli kk vanha.. Mutta eipä tuo kuitenkaan valehtelemaan ruvennu, ihan ääneen sano että vähän harmittaa mutta jätti menemättä. Ja kaikki kyllä ymmärsi miksi ei mennyt....

Mä en kyllä kanssa sietäis tollasta valehtelua, ihan älyttömän epäkypsää ja väärin sua kohtaan. Mutta ei se nyt oo välttämättä erolle aihe..

Sä oot aika hirmu...
anna liekaa sille ukollesi.Yks lapsi ja koko maailma kaatuu siihen.
NO koittaapa miehelles oikein lokoisat ajat koulun jälkeen!!
Saa mennä yhteen jos tosieenkin juhlaan ilman valehteluja!

Valehtelu toki on väärin, mutta ei toi nyt ihan eron paikka taida olla.. Koita hankkia itsellesi kanssa vapaa ilta, ehkä vähän pääset höyryjä päästämään ja paine pienenee.

Onko eka lapsi?

Vähänkö oot tiukkis? En ihmettele, että valehteli. Melkonen tyranni, jos sanot mitä saa tehdä ja millon saa tehdä. Kieltääkö miehes sun menot? Ootko katkera vai hyväksynyt sen että ehkäpä se 2kk on riippuvaisempi tällähetkellä sinusta, miehestä myöhemmon.

Meidän vauva oli 2 viikkoa vanha kun mies meni pikkujouluihin ja 2 vanhempaa lasta lisäksi kotona. Kyllä mä yhden illan pärjään, pikkujouluja ei oo joka kuukausi.

Yhteistyössä