A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyl mä myönnän ,et mussa on vikoja ja et oon ollu ihmeen tiukkis. En silti hyväksy tota valehtelua. Ja tosta luvan kysymisestä, kyl se mun mielestä on kohteliasta toista kohtaan kysyä, mut siinä oon samaa mieltä, et ei oikein sais kieltää aikuista ihmistä menemästä. Silti mä toimin niin.
Siis kysytäänkö monessakin suhteessa LUPA?! Eikö se riitä että sovitaan että mä meen sillon, mee sinä sitten. Minä en ikinä kysy, eikä multa kysytä saako jonnekin mennä tai jotain tehdä! Aikuisia ihmisiä kun ollaan, niin kyllä pitää luonnostaan olla arvostelukykyä!
No, siinä mieles lupa, et onks toisella jotain suunnitelmia tai onks ok muutenkin. aika tylyä mun mielestä vaan ilmotella omia menoja, ilman et ottaa toista huomioon. Mut tää on vaan mun mielipide ja näköjään olen vähemmistössä.
Tietenkin asioista pitää keskustella, mutta ihan oikeasti, sä et voi kieltää etkä myöntää miestäsi menemästä, jos se haluaa mennä.
Eli aina pitää suostua kaikkeen, mitä mies keksii ja mihin haluu mennä niinkö?? No, ehkä mä oon tosi epänormaali, mut mun mielestä voi sanoo joskus, et älä nyt mee. Toki en mä sitä tajua, et ei ikinä mihinkään pääse yms. Ja kuten sanoin, olen ollut nyt vähän pipo kireellä.