APUA
On sellanen pieni ongelma, osaatteko auttaa? Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja pari vuotta sitten meinattiin erota, koska miehellä peliä toisen kanssa. Mies ei ollut seurustellut vakavasti kenenkään muun kanssa ennen mua ja katui sitten kovasti sitä ihastusta yms ja annoin anteeksi. Eilen luin salaa miehen kännykkää kun oli lenkillä. Kaikki viestit oli poistettu sekä vastaanotetut että lähetyt. Katsoin viestilaskurista kenelle oli laittanut ja keltä saanut viestejä(mies ei tiedä että sieltä näkee)Sieltä ei siis näe viestin tekstiä. No oli 3 eri naiselta joita en tunne. Edellisenä iltana muutama kun oli nukkumassa.
No olin tietty outo, kun mies tuli lenkilä kaverin kanssa ja kyseli koko illan ja aamulla sitä. No menin lenkille ja mies oli siivonnut sillä välillä että piristyisin. Ruokapöydässä sit sanoin että en pysty luottaan ja on sama tunne kuin sillon pari vuotta sitten. Sanoin että musta tuntuu että sillä on jotain säätöö. Kielsi ja sanoin että entäs se viestittely ed.päivänä kun luulit että nukuin. Sano että oli eräs munkin tuntema tyttö (ei ollut oikeasti se) Uskalsi väittää kun luuli että puhelimessa ei näkynyt mitään.
Miten voisin paljastaa sen valehtelut ilman että jään kiinni puhelimen vakoilusta?
No olin tietty outo, kun mies tuli lenkilä kaverin kanssa ja kyseli koko illan ja aamulla sitä. No menin lenkille ja mies oli siivonnut sillä välillä että piristyisin. Ruokapöydässä sit sanoin että en pysty luottaan ja on sama tunne kuin sillon pari vuotta sitten. Sanoin että musta tuntuu että sillä on jotain säätöö. Kielsi ja sanoin että entäs se viestittely ed.päivänä kun luulit että nukuin. Sano että oli eräs munkin tuntema tyttö (ei ollut oikeasti se) Uskalsi väittää kun luuli että puhelimessa ei näkynyt mitään.
Miten voisin paljastaa sen valehtelut ilman että jään kiinni puhelimen vakoilusta?