Mies valehtelee..

• Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti
APUA
On sellanen pieni ongelma, osaatteko auttaa? Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja pari vuotta sitten meinattiin erota, koska miehellä peliä toisen kanssa. Mies ei ollut seurustellut vakavasti kenenkään muun kanssa ennen mua ja katui sitten kovasti sitä ihastusta yms ja annoin anteeksi. Eilen luin salaa miehen kännykkää kun oli lenkillä. Kaikki viestit oli poistettu sekä vastaanotetut että lähetyt. Katsoin viestilaskurista kenelle oli laittanut ja keltä saanut viestejä(mies ei tiedä että sieltä näkee)Sieltä ei siis näe viestin tekstiä. No oli 3 eri naiselta joita en tunne. Edellisenä iltana muutama kun oli nukkumassa.

No olin tietty outo, kun mies tuli lenkilä kaverin kanssa ja kyseli koko illan ja aamulla sitä. No menin lenkille ja mies oli siivonnut sillä välillä että piristyisin. Ruokapöydässä sit sanoin että en pysty luottaan ja on sama tunne kuin sillon pari vuotta sitten. Sanoin että musta tuntuu että sillä on jotain säätöö. Kielsi ja sanoin että entäs se viestittely ed.päivänä kun luulit että nukuin. Sano että oli eräs munkin tuntema tyttö (ei ollut oikeasti se) Uskalsi väittää kun luuli että puhelimessa ei näkynyt mitään.

Miten voisin paljastaa sen valehtelut ilman että jään kiinni puhelimen vakoilusta?

Hei! Olen sitä mieltä että kaiva sen naisen nro miehesi puhelimesta , laita talteen jonka jälkeen puhut miehesi kanssa ja jos edelleen väittää että on joku tuttu niin soittakaa yhdessä siihen nroon. jos miehesi hermostuu niin mielestäni se osoittaa että on huono.oma tunto. Ja turhaan pelkäät että miehesi suuttuu, jos kerran on ollut valmis pettää niin myös silloin täytyy tajuta että kyseinen asia jättää arpensa. meillä kanssa mies jäi kiinni pettämisestä muutama vuosi sitten ja pari vuotta sitten väähän samantapainen juttu. mä soitin sille naiselle ja kysyin suoraan minkätakia viestii mun miekkoselle. asia selvis ja ei ollut kuitenkaan pettämisestä kyse, kannattaa ottaa asia pöyälle ja selvittää asia, ettei turhaan kaiherra mieltä! :hug:

Pettämistä se on henkinenkin pettäminen ja mielestäni tekstariviestailukin kuuluu tähän pinoon. Ei ne miehet omaa naistansa mieti, kun housut kovana viestailevat toisten naisten kanssa ja hakevat vähintäänkin seksuaalista jännitystä elämäänsä.

S.ikoja sanon minä!! Miksi ei oma nainen riitä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 01:51 Kukka kirjoitti:
Pettämistä se on henkinenkin pettäminen ja mielestäni tekstariviestailukin kuuluu tähän pinoon. Ei ne miehet omaa naistansa mieti, kun housut kovana viestailevat toisten naisten kanssa ja hakevat vähintäänkin seksuaalista jännitystä elämäänsä.

S.ikoja sanon minä!! Miksi ei oma nainen riitä?
Täys peesi

totuus
Jos löytyy vieraiden naisten numeroita puolison kännystä, niin suosittelisin ensin kysymään mieheltä asiasta, ja jos ei vastausta kuulu, niin soittamaan itse suoraan näihin numeroihin. Eihän se muuten se asia selviä! Jos mies ei kerran kykene rehellisyyteen...

varalta
Ai siis viestilaskuri on nollattu, mutta jostain silti näkee kenelle viestejä on lähetetty (muttei sisältöä)? Onkohan puhelinmalleissa eroja, kiinnostaisi minuakin tietää...

kuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 13:08 totuus kirjoitti:
Jos löytyy vieraiden naisten numeroita puolison kännystä, niin suosittelisin ensin kysymään mieheltä asiasta, ja jos ei vastausta kuulu, niin soittamaan itse suoraan näihin numeroihin. Eihän se muuten se asia selviä! Jos mies ei kerran kykene rehellisyyteen...
Näin.

Jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 21:27 varalta kirjoitti:
Ai siis viestilaskuri on nollattu, mutta jostain silti näkee kenelle viestejä on lähetetty (muttei sisältöä)? Onkohan puhelinmalleissa eroja, kiinnostaisi minuakin tietää...
Siis jos viestit poistettu, niin viestilaskurista näkee keneltä saanut ja kenelle lähettänyt viestejä. Juu, ei tulis ihan heti mieleen huijata tällä asialla. Mutta jos ei kaikkea tiedä itse niin sittenhän kirjoittaja huijaa.. En tiedä onko kaikissa puhelimissa viestilaskuria!

ei kai tässä jutussa ollut pointti se viestilaskuri? vaan se että on saanut selville että mies taas pettää. Sinuna varmaan ottaisin selvää keiden numeroja siellä on. Itse olen lukenut miehen puhelimen viestit ja saanut selville totuuden. Olen myös katsonut kenelle soitettu ja mihin aikaan. Nykyisin mies on ex.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 00:54 Jep kirjoitti:
\
Siis jos viestit poistettu, niin viestilaskurista näkee keneltä saanut ja kenelle lähettänyt viestejä. Juu, ei tulis ihan heti mieleen huijata tällä asialla. Mutta jos ei kaikkea tiedä itse niin sittenhän kirjoittaja huijaa.. En tiedä onko kaikissa puhelimissa viestilaskuria!
No kerro nyt sit herran tähden miten se käytännässö tapahtuu se viestilaskurin tutkiminen. Ei ole meinaan ennen tullut vastaan kyseistä toimintoa vaikka olen vuosien mittaan omistanut 10+ erilaista kännykkää. Missä puhelimessa on ko. toiminto?

viestilaskurista
on ainakin kahdessa eri nokialaisessa (kohtuullisen uusia, pari vuotta vanhoja) ja en muista numeroita tarkemmin. Lue kuule vaikkapa ohjekirjasta. Ja jos et itse ole koskaan törmännyt sellaseen, ei se tarkoita että sitä ei ole olemassa!!!!!!!!!

no haloo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 13:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 00:54 Jep kirjoitti:
\
No kerro nyt sit herran tähden miten se käytännässö tapahtuu se viestilaskurin tutkiminen. Ei ole meinaan ennen tullut vastaan kyseistä toimintoa vaikka olen vuosien mittaan omistanut 10+ erilaista kännykkää. Missä puhelimessa on ko. toiminto?
Mulla on Nokian 3100 ja siinä on viestilaskurit saapuneille ja lähetetyille viesteille. Eri paikasta löytyy ku viestit yleensä mut ku "viestit"-valikkoa selaa tarpeeks kärsivällisesti ni kyllähän löytyy!
Vaikka poistais kaikki kännykässä olevat viestit, laskuriin jää kaikki numerot, joista on vastaanotettu tai lähetetty. Ne pitää erikseen poistaa. Jos ette usko niin menkää vaikka puhelinkauppaan ja kysykää :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 17:25 viestilaskurista kirjoitti:
on ainakin kahdessa eri nokialaisessa (kohtuullisen uusia, pari vuotta vanhoja) ja en muista numeroita tarkemmin. Lue kuule vaikkapa ohjekirjasta. Ja jos et itse ole koskaan törmännyt sellaseen, ei se tarkoita että sitä ei ole olemassa!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kukaan ei väittänyt ettei ole olemassa!!!!!!!!!!huutomerkki!!!!!!! Kuule, sun tarinointis kuulostaa muutenkin aika pitkälti mutu-heittelyltä!!!!!!!!!!!!!!huutomerkki!!!!!! Onneks löytyy tältä palstalta sellaisiakin henkilöitä joilla on heittää faktaa pöytään huutomerkki x ainakin sata

Katopas vaan, ihan ohimennen luin ketjua ja kokeilin sit omaa puhelinta ja kas kummaa, näkyyhän siellä tosiaan viestilaskurin puolella 20 viimeistä numeroa joihin laitettu ja joista tullut viesti.
Kiitti vinkistä! Tämän siitä saa kun ei lue käyttöohjeita läpi ....

mä tarviisin nyt tollasta paikkaa josta ne viestit voi katsella et saisin miehen kiinni..apu olis kiva jos saisi tarkan paikan mistä löydän ne viestit..
musta tuntuu nimittäin että miehelläni on jotain sutinaa jonkun kaa ku puhelinta varjellaan niin paljon,,enne on saanut koskea..nyt ei..

vivaldo
Minäpä nyt sitten vastaan, että saavat epätoivoiset/tietoiset tämänki asian pois pväjärjestyksestä....eli, mulla siis Nokian 6101 mallinen puhelin ja viestilaskuri löytyy näin: mene ensin siis PUHELUtietoihin, siis sinne mistä näkyy soitetut,vastatut ym.puhelut sitä kun selaat alaspäin, tulee vastaan kohta jossa lukee viestien vast.ottajat - siinä siis näkyy vain ja ainoastaan ne joille viestejä lähetetty, mutta EI viestien sisältöä.
Toivottavasti auttoi jotakuta :)

Yhteistyössä