mies valehtelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöperho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöperho

Vieras
Olen vuoden päivät seurustellut miehen kanssa. Alkaa ottamaan päähän pienistäkin asioista valehtelu ja sitten raukka ei edes muista mitä on puhunut. Puhuu joskus pussiin itsensä. Toinen asia, pussailee vieraitten (hänelle tuttujen) naisten kanssa ravintolassa silmieni edessä. Kuulemma on läppää ja vitsiä,,hauskanpitoa. Minulle sellainen ei sovi, huonotapaisen käytöstä. PItäisi kai jättää mies?? On niin hemmetin lapsellinenkin että ei jaksa ainaista potaskaa ja valheita kuunnella. Mitähän sillä mies hakee oikein? Luuleeko se tosiaan että mä olen niin tyhmä?
Toisaalta on minulle kaikesta tosi kateellinen, ja usein. Vinoilee minkä jaksaa !
Miehessä on jokin pahasti pielessä, mutta mikä? Mikä saa miehen toimimaan näin :(.

Alkuperäinen kirjoittaja yöperho;11017894:
Olen vuoden päivät seurustellut miehen kanssa. Alkaa ottamaan päähän pienistäkin asioista valehtelu ja sitten raukka ei edes muista mitä on puhunut. Puhuu joskus pussiin itsensä. Toinen asia, pussailee vieraitten (hänelle tuttujen) naisten kanssa ravintolassa silmieni edessä. Kuulemma on läppää ja vitsiä,,hauskanpitoa. Minulle sellainen ei sovi, huonotapaisen käytöstä. PItäisi kai jättää mies?? On niin hemmetin lapsellinenkin että ei jaksa ainaista potaskaa ja valheita kuunnella. Mitähän sillä mies hakee oikein? Luuleeko se tosiaan että mä olen niin tyhmä?
Toisaalta on minulle kaikesta tosi kateellinen, ja usein. Vinoilee minkä jaksaa !
Miehessä on jokin pahasti pielessä, mutta mikä? Mikä saa miehen toimimaan näin :(.

Ei se luule vaan tietää, että olet tyhmä, koska tuollaista miestä olet jo vuoden sietänyt.

Kuinka kova voi olla joidenkin ihmisten yksinäisyyden pelko kun tuollaista sietää, en ymmärrä.

.......aivan... Ja missä on ihmisten omanarvontunto, itsensä kunnioitus, kun tuollaisia kestää?
Herää väkisin kysymys että minkälaisissa olosuhteissa, kotioloissa noita sietäjiä kasvaa?
Kunnioittakaa nyt hyvät ihmiset itseänne enemmän, jättäkää tuollaiset törpöt välittömästi.

Viimeksi muokattu:

Itse en tuollaista käytöstä katselisi. Ei tunnu sinua kauheasti tämä mies kunnioittavan jos noin toimii. Sinun pitäisi sanoa suoraan miehelle, että et tykkää tuollaisesta touhusta ja, että se ei ole soveliasta jos toisesta tykkää/rakastaa. Miehen kyllä pitäisi itsekkin tajuta tuollainen asia, tuntuu, että hän ei sinua kunnioita juurikaan eikä välitä tunteistasi. Haluaako pitää hauskaa muidenkin kanssa vai miksi käyttäytyy noin.

Ota jalat allesi ja juokse.

Vaikka jollain ihmetempulla saisitkin miehen lopettamaan sen valehtelun ja toisten naisten pussailun, niin eikö nämä tekoset jo kerro, että hänessä on jotain pahasti vialla?
Ei sinun kannata hänen vikojaan yrittää korjata. Vaihdat miestä, niin ongelma ratkeaa.

Olen jättänyt hänet. Viimein sen tein. Totta turisette...ei pitäisi moista katsoa...Joskus vain antaa siimaa ja liikaa. Hyväuskoinen hölmö kun on, mutta ei enää.... Nyt hän itkee perääni ja lupaa asiat toisin, ehei sinne päin,,,,jätetty ja se on siinä. Kiitos myötäeläjille ja niille jotka annoitte kommentteja asiaan. Joskus vain asiat vie aikaa...onneksi ei aviossa olla... Se vasta helvettiä olisikin. Nyt on hyvä, oikea päätös.... Ihmettelen itsekin miten jaksoin katsoa,,,sitä kai sokaistuu asioille.

Lisään vielä, että hyvistä oloista olen lähtöisin, mutta yritin uskoa ja luottaa siihen mitä hän lupasi. Tyhjiä lupauksia ne olikin. Itseäni huijasin ja narrasin, mutta kun tunteet on pelissä itsellään, sitä kai sokaistuukin. Kerroin hänelle asiat ja tunteet, mutta hän aina vetosi siihen että ei muista tapahtumia, ja sen että ne ovat silkkaa hauskanpitoa. Mutta se hauskuus loppu nyt mun osalta ja piste. Viimein vapaa ja todellisuus kehiin. Joskus asiat vie vain aikaa,,On tässä ikää sen verran jo että luottaa ihmisiin ja uskoo niiden muuttuvan, elämänkokemusta kehissä. Mutta samaa soopaa mitä kaikki aina. Missä on kunnolliset ja luotettavat miehet?

no ei ainakaan kapakassa ole kunnon miehiä.

Pitäishän sun jo tietää aikuisena ihmisenä, että jos toinen on niin tillintallin joka viikko ettei edes muista mitä tekee, niin ei kai tollanen alkkis mikään ihannemies ole pitkän päälle muutenkaan.

Joten vähennä myös sitä omaa ryyppäämistäsi ja katsele kunnon kavereita töistä, kahviloista, kaveripiiristä jne.. Selvinpäin voit löytää tosirakkauden, eli sinua huomioivan ja muiden naisten seurassa "vähemmän seurallisen" luotettavan kundin.
Mutta muista, että se kunnollinen ja luotettava sinua rakastava, ei ehkä olekaan se porukan komein, coolein ja hauskin kaveri joka on kaikkien naisten suosiossa.
Hän voikin olla se hiljainen, vähemmän kiinnostava kundi joka on kuitenkin täyttä rautaa.

Pitäishän sun jo tietää aikuisena ihmisenä, että jos toinen on niin tillintallin joka viikko ettei edes muista mitä tekee, niin ei kai tollanen alkkis mikään ihannemies ole pitkän päälle muutenkaan.

Joten vähennä myös sitä omaa ryyppäämistäsi ja katsele kunnon kavereita töistä, kahviloista, kaveripiiristä jne.. Selvinpäin voit löytää tosirakkauden, eli sinua huomioivan ja muiden naisten seurassa "vähemmän seurallisen" luotettavan kundin.
Mutta muista, että se kunnollinen ja luotettava sinua rakastava, ei ehkä olekaan se porukan komein, coolein ja hauskin kaveri joka on kaikkien naisten suosiossa.
Hän voikin olla se hiljainen, vähemmän kiinnostava kundi joka on kuitenkin täyttä rautaa.

Kaikki baareissa, kapakoissa ja ravintoloissa käyvät eivät ole epäkelpoja rapajuoppoja, joiden elämää alkoholi hallitsee. Kyllä noissa paikoissa voi käydä juomatta itseään humalaan ja vaikka juomatta alkoholia ollenkaan. Monet ovat autolla liikkeellä, ihan vesilinjalla.
Työkavereiden kanssa seurustelu on todellinen riski. Mitä, jos suhde kaatuu ja on jatkettava samassa työssä? Lisäksi monissa firmoissa ei katsota työntekijöiden keksinäistä seurustelua hyvällä, ongelmia tulee myös esimies/alainen suhteesta.

Viimeksi muokattu:

Minä löysin kapakasta kunnon miehen. Hän oli humalassa, minä olin humalassa. Päädyimme samoihin laknanoihin ja sinne jäimme. Yhdessä olemme olleet pari vuotta. Kapakassa käymme nykyään noin kerran/kk.

Treffailin aikoinani miestä, joka on raitis. Voi sitä ahdasmielisyyttä ja kyttäämistä -onko kaikki raittiit sellaisia, kun oikein aletaan yleistämään? Olimme vkl reissulla ja join 2-3 annosta viiniä ruokailujen yhteydessä (siis kahden päivän aikana). Tästä sainkin sitten kuulla, olin kuulemma antanut ymmärtää alkoholin käyttöni eritavoin :) (olin kertonut, että otan joskus viiniä ja joskus jopa drinksuttelen, mutta alkoholi ei ohjaa minua).

Viimeksi muokattu:
Hauskoja kommentteja,,ensinnäkin, olen absolutisti itse, eli en juo pisaraakaan. Toisekseen exä ei juonut alvariinsa ja kävi töissä kuten minäkin. Vain silloin tällöin,,,,mutta valehtelua oli arkisin ja aina, ehkä lienee tietty luonne. Sain miehen vähentämään alkoholin käyttöä totaalisesti kylläkin, ja se oli minusta hieno juttu. En kyttää selvinpäin ketään koskaan, jokainen tavallaan tehköön, Mutta omalta kavaljeeriltani en hyväksy mitään sikailuja enkä muutakaan örvellystä.
Jotta näin täällä, miehiä on maailma täynnä ja yksin en jää, tiedän sen. Mutta se olikin kliseemäinen kysymys, jotta missä on kunnolliset miehet jne... Onhan niitä maailmassa vaikka miten... Mutta ei kiire ole, on hyvä olla yksinkin välillä, tai vaikka loppuelämä. Kuka sen tietää !
Elämänkokemusta toki on itsellä, mutta lähinnä kysymykseni olikin se että onko muilla kokemusta valehtelevasta puolisosta ja miksi puoliso niin tekee? Onko se vaimon pelkoa, vai jännityksen hakua elämään??
Tiedäppä tuota, mutta elämä on ihanaa....

Sii miksi ihmeessä siedät tuollaista epäkunnioittavaa käytöstä. Hän ei selvästikään
välitä sinusta kun käyttäytyy noin törkeästi.

Nosta kytkintä, hanki itsellesi parempi itsetunto ja parempi mies.

Siis miksi osa naisista nielee kaiken paskan mitä mies vain antaa??

Yhteistyössä