A
Ap
Vieras
Ongelma on siis miehen valehtelu. Valehtelee siitä missä on,ja kun lähtee jonnekkin niin ei välttämättä mene sinne minne sanoo menevänsä. Ei pidä yhtään lupauksista kiinni. Jos lähtee juomaan niin ei ole kuulemma mitään juonutkaan vaikka tulee ihan kännissä takaisin. Suurentelee asioita ja kertoo mitä ihmeellisempiä juttuja mitkä ei pidä paikkaansa. Vaikka mulla on todisteita monesta asiasta niin siltikin kieltää ne. Olen nähnyt hänet esim jossain,mutta en ole voinut nähdä koska hän on ollut eri paikassa silloin. Sanoo aina,että miksi mun pitää keksiä kaikkia juttuja ja valehdella vaikka asia on ihan toisinpäin. Viime aikoinakin hän jäänyt monesta valheesta kiinni,mutta ei tunnusta mitään kieltää vaan kaiken vaikka kaikesta on todisteet. Eniten huolta on aiheuttanut hänen ryyppääminen,mitä on alkanut tapahtua usein. Hän jää ryyppyreissuilleen kun itse olen kuulemma lähtenyt baariin vaikka totuus on se,että olen kotona ollut ja odotellut häntä monesti tai sitten lähtenyt kirjastoon tai johonkin. Hän sanoo mulle,että mulla on alkoholi ongelma ja viihdyn baareissa ja asiahan on ihan toisinpäin. Hän ei ota vastuuta omista tempuistaan vaan syyttää mua kaikesta,hän ei pyytele anteeksi mitään eikä tunne katumustakaan omista tempuistaan ja valehteluistaan. Tuntuu,että valheiden jälkeen tulee vaan aina lisää valheita. En luota häneen missään asiassa enää koska valehtelee ihan pienistäkin jutuista. En tiedä yhtään mistä hän keksiikin kaikenlaisia tarinoita ja syyttelyjä missä ei ole mitään järkeä. Olen jättänyt tämän miehen,mutta ottanut aina takaisin kun olen uskonut,että käytös muuttuu. Jonkin aikaa on menny hyvin,mutta sitten taas ikävyydet alkaneet. Sairaat valheet,keksityt jutut ja baareissa käynti. Nyt alan uskomaan,että hän ei tuosta tule varmaankaan ikinä muuttumaan? Hänen käytös kyllä ihmetyttää,että miksi valehtelee lähes joka asiasta eikä tunnusta silloinkaan vaikka todisteet on kaikesta ja miksi keksii kaikenlaisia juttuja mitkä ei ole totta?