Mies vahtii tietokonetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei nörtti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei nörtti

Vieras
Mies joka on suureen ääneen valittamassa yhteiskunnan "isoveli vahtii"- meiningistä käy iltaisin läpi kaiken, mitä minä olen koneelle kirjoittanut. Mielestäni törkeää käytöstä. Saako poistetun sivuhistorian jostain vielä esille, tietäisikö joku?

Firefoxilla on toiminto -siirry yksityiseen selaukseen-tilaan ja sitä kautta ei jää merkintöjä sivuhistoriaan. Tai en tiedä, kun ei ole ollut tarvetta tuolle toiminnolle.

Eikä ole rahaa ostaa toista. Mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä vihaisemmaksi tulen. Eniten minua potuttaa tuo paasaaminen, mitä oikeuksista ja vapauksista pitää, kun samaan aikaan itse on kuin KGB.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei nörtti:
Mies joka on suureen ääneen valittamassa yhteiskunnan "isoveli vahtii"- meiningistä käy iltaisin läpi kaiken, mitä minä olen koneelle kirjoittanut. Mielestäni törkeää käytöstä. Saako poistetun sivuhistorian jostain vielä esille, tietäisikö joku?

Jos vain selaimella poistat, niin kyllä ne rekistereistä saa esille, jos osaa hakea.

Jotenkin tyypillistä, että sellainen joka suuresti jotain vastaan vaahtoaa, itse sitä harrastaa.

Tokihan sivuhistorian saa pois, mutta poistaako se ongelmaa, jos mies on mustasukkainen? Eihän kukaan tuommoista muusta syystä tee, kuin mustasukkaisuudesta, vaikka kuinka yrittäisi selitellä. Miehet häpeää mustasukkaisuutta, tosimies ei ole mustasukkainen, mitä väliä yhdellä ämmällä on, kun maailma on täynnä muita. Siksi ne koittaa peittää sen, että mustasukkaisuus on käytöksen takana.
Ennemmin kannattais kysyä siltä MIKSI se tekee niin!

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Noh. Älä nyt kovin pahoja kirjoittele, sehän lukee nää illalla. :xmas: Pistä äijäs kuriin. Ulkoruokintaan vähäks aikaa tai jotain.

ei tulisi itselleni mieleenkään käydä kyttäämässä sen(!) sähköposteja ja varsinkin kun nyt olen kotiäitinä ja ainoa yhteydenpito muuhun maailmaan on netti. Sama tyyppi jätti tietokoneen vahingossa auki (lähti tekemään jotain) ja siellä oli jonkun p-leen" se oikea"-palvelun sähköposteja auki. Luulee siis, että minulla on sama meininki menossa. Alhaista ja raukkamaista.

En ole koskaan pettänyt, toisin kuin hän. Ja, kun otan tämän asian puheeksi, kieltää varmasti kaiken. Mies on hyvä isä ja pääasiassa hyvä mieskin, mutta kai minullakin on oikeus yksityisyyteen?

Alkuperäinen kirjoittaja ~:
mutta asenna CC-cleaner, ja poista itse sillä siten, että rekisteritkin puhdistuu, jos tilanne tuollainen on.

Jees! Elikkä täältä löytyy. Laittaa asetukset siten, että pyyhkii tiedot huolellisesti, niin melkoinen nyynä saa olla jos pystyy ne sieltä palauttamaan.

http://www.ccleaner.com/

Alkuperäinen kirjoittaja Ei nörtti:
En ole koskaan pettänyt, toisin kuin hän. Ja, kun otan tämän asian puheeksi, kieltää varmasti kaiken. Mies on hyvä isä ja pääasiassa hyvä mieskin, mutta kai minullakin on oikeus yksityisyyteen?

Miten oletat sen reagoivan, kun alat puhdistaa sivuhistorian? Sehän ruokkii epäilyksiä; kyllä sä nyt jotain sopimatonta olet tehny, kun poistat kaiken ja koitat salailla.
Kyllä noi asiat olis parempi selvittää kahdenkesken nokatusten.

Ei mun mielestä PARISUHTEESSA kuulu olla mitään yksityisyyttä. Kyllä mun surffailut ainakin saa tutkia millon vaan. Jos on jotain salattavaa, niin kannattaa miettiä, miksi sitten ollaan yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja niinkerta:
Ei mun mielestä PARISUHTEESSA kuulu olla mitään yksityisyyttä. Kyllä mun surffailut ainakin saa tutkia millon vaan. Jos on jotain salattavaa, niin kannattaa miettiä, miksi sitten ollaan yhdessä.

Periatteessa näin, mutta jos toinen kyttää, niin se on sairasta.

Minun mielestäni kummallakin on parisuhteessakin oikeus yksityisyyteen! Toisen tekemisiä tai kaverisuhteita ei saa aiheettomasti tonkia!

Luottamus on sitä varten, että molemmat tahoillaan käyttävät yksityisyyttään vain rakentaviin tarkoituksiin ja samalla luottavat siihen, ettei toinenkaan väärinkäytä yksityisyyttään.

Yleensä sellainen ihminen ei luota toiseen , joka ei itsekään ole luottamuksen arvoinen. Luulen, että miehelläsi on itsellään jotain sutinoita netin kautta, kun epäilee sinunkin käyttävän nettiä siihen tarkoitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:

Minun mielestäni kummallakin on parisuhteessakin oikeus yksityisyyteen! Toisen tekemisiä tai kaverisuhteita ei saa aiheettomasti tonkia!

Luottamus on sitä varten, että molemmat tahoillaan käyttävät yksityisyyttään vain rakentaviin tarkoituksiin ja samalla luottavat siihen, ettei toinenkaan väärinkäytä yksityisyyttään.

Määrittele
-aiheettomasti
-rakentava tarkoitus
-luottamus

niin ymmärrät

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:

Määrittele
-aiheettomasti
-rakentava tarkoitus
-luottamus

niin ymmärrät

Aiheettomasti
Mitään selvästi normaalista poikkeavaa ei ole tapahtunut, joka antaisi aihetta epäilylle. Jos mies alkaisi joka ilta säännöllisesti klo 22 käymään "Ostamassa maitoa huoltoasemalta" ja viipyisi aina käynnillään tunnin pari ja tämä alkaisi yllättäen, niin silloin minuakin alkaisi ehkä epäilyttää.

Rakentava tarkoitus
Esimerkiksi ystävien huolien kuunteleminen on rakentava tarkoitus eikä omien kavereitten kanssa käytyjä keskusteluja ole useinkaan tarpeellista tai edes sopivaa puolisolle kertoa.

Luottamus
Oletuksena on aina, että toinen pitää sovituista asioista kiinni. Epäilyyn on lupa vasta, kun useampi asia puhuu sen puolesta, etteivät asiat ole kunnossa.

Minä ymmärrän mielestäni jo jotain. Miten on oma laitasi?

Yhteistyössä