Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En koe lastani taakkana, onhan hän toivottu lapsi. Pitääkö naisen todellakin olla valmis hylkäämään koko muu elämä, jos haluaa lapsen? Minusta homma ei voi toimia niin. Olenko kelvollinen vanhemmaksi vain siinä tapauksessa, jos olen valmis katsomaan kaiken sovitun sormien läpi (ja teen mukisematta kaiken itse), enkä vaadi isältä mitään vastuuta tai kiinnipitämistä sovituista, lapseen liittyvissä asioissa?
Lapsi on osa elämää (toki erittäin merkittävä osa), mutta se ei voi olla koko elämä ja pysäyttää koko maailmaa. Hänestä pidetään kyllä huolta ja on rakastettu, mutta nyt oli tosiaan kyse sopimuksesta miehen kanssa.
Ja ei, en kärsi synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, voin erittäin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja plörö;22482677:Olisikohan parempi antaa lapsi kokonaan pois se sopimus sitten pitää
Ei tarvitse sen jälkeen kiukuta kun mies ei pidä sopimuksestaan kiinne.
Alkuperäinen kirjoittaja plörö;22482677:Olisikohan parempi antaa lapsi kokonaan pois se sopimus sitten pitää
Ei tarvitse sen jälkeen kiukuta kun mies ei pidä sopimuksestaan kiinne.
Onpa tässä taas fiksun ihmisen kommentti. Sut vois antaa Venäjälle kotirouvaksi, niin saatais Suomi pysymään fiksumpana.
Yllä oleva kommentti ei ole ap:n
Ensinnäkin, ap ja hänen miehensä selkeästi olivat miettineet asiaa ennen perheen perustamista, siksihän he olivat sopineetkin vanhempainvapaan jakamisesta. Me ollaan ilmeisesti vähän eri mieltä siitä, onko kumppanilla oikeus pettää lupausta. Lupaus on lupaus siinä missä luvataan esim. uskollisuutta vihkivalaa annettaessa. Siitä ei livetä.
Miten niin? Ap on sanonut että ei imetä. Mitä apuja äidillä on enemmän kuin isällä?
Joo, sehän tilanteen ratkaisee, että heittää miehen pihalle. Sit ap:lla onkin hurjasti helpompaa yhdistää työ, opinnot ja lapsi. Ja lapsi saa nauttia isästään paljon enemmän.
Eiku?
Enkös minä juuri sanonut, että en tarkoita pelkkiä rintoja koska ap tuskin imettää? Olisko aika hankkia aapinen ja palata peruskoulun penkille. Luetun ymmärtäminen hieman puutteellista.
MINKÄ IHMEEN TAKIA TE TEETTE NIITÄ LAPSIA KUN ETTE NIITÄ SITTEN HALUA HOITAA! Helvetti menee hermo tuollaisiin ääliöihin