Mies tuli pikkujouluista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -x--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

-x--

Vieras
IHan kännissä ja heti ilmoitti että tekee mieli. Alkoi sitten veivaamaan sohvalla keskellä olohuonetta silmät kiinni.

Vissiin näki jotain superseksikästä juhlissa. Itse olen raskaana ja ärsyttää moinen sikailu. Olin kuitenkin hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Miehesi saapuu näin aikaisin kotiin ja tekee mieli. Miksi et tarjoutunut hänelle.Mielestäni sait miehesi ajoissa kotiin,miksi et arvosta? Ja valitat että mies alkaa veivaamaan.

Koska olen rv 40 raskaana ja todella kipeä. Enkä todellakaan tarjoudu kipeänä känniselle miehelle koska niin kuuluu tehdä jonkun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Mitäs valitta
misen aihetta tuossa on?

Tuota minäkin ihmettelen.Sai ukkonsa ajoissa kotiin.Monikaan ukko ei oo pikkujouluista tähän aikaa kotona.Taisi haluta omaa muijaa,palasi kotiin.Mutta ei vaimoa tainnut haluta,joten alkoi veivata.
Kallistun nyt ukon puolelle

Ei se kyllä muhun koskenut, enkä olisi kyllä halunnutkaan vaikka olisikin koska olen KIPEÄ. Supistellut jo monta päivää. Sattuu.

Itse olen viimeisilläni raskaana ja minusta ei tunnu kivalta kun mies tulee todella humalassa kotiin ja alkaa runkkailemaan silmieni edessä olohuoneessa. Mutta siis kiva jos teille se on arkipäivää.

Alkuperäinen kirjoittaja -x--:
IHan kännissä ja heti ilmoitti että tekee mieli. Alkoi sitten veivaamaan sohvalla keskellä olohuonetta silmät kiinni.

Vissiin näki jotain superseksikästä juhlissa. Itse olen raskaana ja ärsyttää moinen sikailu. Olin kuitenkin hiljaa.

Ei voi olla totta

Kyllä sun miehes olis saanut jättää pikkujoulut väliin, kun synnyttämään saattaa joutua lähtemään. Ymmärrän kyllä, että ap:lla on muut asiat kuin seksi mielessä nyt!
Tsemppiä sinne! Toivottavasti paranet ennen synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Mitäs valitta
misen aihetta tuossa on?

Tuota minäkin ihmettelen.Sai ukkonsa ajoissa kotiin.Monikaan ukko ei oo pikkujouluista tähän aikaa kotona.Taisi haluta omaa muijaa,palasi kotiin.Mutta ei vaimoa tainnut haluta,joten alkoi veivata.
Kallistun nyt ukon puolelle

Ei se kyllä muhun koskenut, enkä olisi kyllä halunnutkaan vaikka olisikin koska olen KIPEÄ. Supistellut jo monta päivää. Sattuu.

Itse olen viimeisilläni raskaana ja minusta ei tunnu kivalta kun mies tulee todella humalassa kotiin ja alkaa runkkailemaan silmieni edessä olohuoneessa. Mutta siis kiva jos teille se on arkipäivää.

Onko se sinusta paha jos miehesi runkkaa ? Minusta se taas ihan normaalia.Jokaisella oikeus omaan ruumiinsa.Ei hän sinua petä.Vaan hoitaa sexuaalisen halunsa käsin,eikä häpeä vaimoaan.
Kyllä kait pitäisi.Miksi et oo tyytyväinen että sait sexin himoisen ukon kotiin veivaa,ois se voinut mennä vieraisiinkin,mitä et oisi nähnyt.

Voi helvetti :D .

Jos runkkaa, onko se pakko tehdä mun silmien edessä (kun syön iltapalaa) ?

Jos mies olisi mennyt vieraisiin, olisi se ollut entinen mies siitä hetkestä lähtien.

Runkkaamisessa ei ole mitään pahaa, teen sitä itsekin usein. Mutta voisi olla huomaavaisempi viimeisillään raskaana olevaa vaimoa kohtaan. Minun mielestä. Sun mielestä ilmeisesti tuo kohtelu olisi luksusta? Mies vaan on umpikännissä ja runkkailee, ei sentään vedä turpaan :D ?

ole kuitenkin tyytyväinen, miehesi tuli ajoissa kotiin ja runkkaa sohvalla kotona,eli tuskin meni vieraisiin! moni mies olisi voinut niin tehdä..

sulla on tukala olo mut yritä ajatella positiivisesti!

No yök, en muuta sano. Ei siinä runkkauksessa mitään pahaa kai, mutta se, että tekee sen juuri tullessaan kotiin jostain, ikäänkuin on sinnitellyt jonkun näkemänsä takia siihen asti, että pääsee kotiin ja olisi pakko purkautua, tuo on oksetus.

Siis söin leipää koneella (hain kännisen miehen sieltä pikkujouluista hänen omasta pyynnöstä koska hänen oli jo tultava kotiin, aikainen meno huomenna aamulla) ja hän tuli veivaamaan tuohon parin metrin päähän sohvalle silmät kiinni. Noin 10 min sen jälkeen kun tultiin kotiin. Ja meillä on muitakin huoneita.

Minusta se ei kuulu hyviin tapoihin. Varsinkin kun itse kärvistelen kaikenmoisten kipujen kanssa ja olo on kaikkea muuta kuin seksikäs tai hyvä.

Olisin kyllä suuttunut jos meidän olkkaria olis käytetty noin ja vielä ihan julkisesti. Meillä molemmat saa toki luonnollisesti tehdä itselleen kuten tykkää miellyttää, mutta hienovaraisesti toisen "selän takana" ettei loukkaisi vaikka puoliso tietäsikin. Aina ollut näin ja meillä toiminut. Ja ei tosiaan missään olkkarissa valot päällä humalassa julkisesti. Ymmärrän ap sua! :hug:

Yhteistyössä