Mun mies suuttui kun sai tietää mun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nunnaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nunnaksi

Vieras
harrastaneen omaa kivaa. Mies ei ollut edes kotona kun olin puuhastellut. Alkoi vihjailemaan ettei hän kelpaa... tuli heti mieleen muutaman vihaiset avaukset täältä, alan ymmärtää tiukkapipoisten vaimojen miehiä. Sanoin miehelle, että en takuulla enää koskaan kerro tehneeni mitään. Lapsellista käytöstä. Ja kun kyse ei oo siitäkään ettei meillä muka olis yhteistäkin seksielämää, minkä sille voi jos tekee mieli ja sattumalta on yksin kotona...

On toi vaan kumma, miten joidenkin mielestä kaikki toisen oma kiva on jotenkin itseltä pois. Kai se nyt sapettaisi olla kokonaan ilman, jos puoliso leikkisi vaan jonkun suristimen kanssa, mutta aika harvalla näin on.

Meillä onneksi mies tajuaa, ettei kyse ole puutteesta hänessä, vaan ihan muusta, jos jotakin yksin puuhaan. Puuhaahan hänkin. Ja yleensä, kun asia sitten jää näin mieleen, seuraapi seksiä kaksin illalla, kun ollaan molemmat kotona.

juu tyhmä ukko ja silleen, mut mä ihmettelen että miks sä kerroit? Siis ei sillä että sitä pitäis salailla mut kuulostaa oudolta... Miten sä kerroit? Moi kultsi, me on tässä muksujen kans käyty ulkona, mä oon imuroinu ja runkannu... Vai miten??

Meillä mies on vaan iloinen jos oon itekseni touhuillut.On ostellut "lelujakin" siihen huviin.
Ettei mun tarvii olla pinna piukalla kun ei ole kotona.
Enkä kyllä itekään suutu jos touhuu iteksiin!!

Musta se on tarve siinä kuin muutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
juu tyhmä ukko ja silleen, mut mä ihmettelen että miks sä kerroit? Siis ei sillä että sitä pitäis salailla mut kuulostaa oudolta... Miten sä kerroit? Moi kultsi, me on tässä muksujen kans käyty ulkona, mä oon imuroinu ja runkannu... Vai miten??

Kysyin ohimennen onko nähnyt erästä "leikkikalua" kun etsin sitä eikä ollut siellä missä piti. Sit mies kysyikin suoraan, että miksi etsin... En mä nyt viitsinyt valehdellakaan, mut näköjään olis pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nunnaksi:

Kysyin ohimennen onko nähnyt erästä "leikkikalua" kun etsin sitä eikä ollut siellä missä piti. Sit mies kysyikin suoraan, että miksi etsin... En mä nyt viitsinyt valehdellakaan, mut näköjään olis pitänyt.

Jos tietää että sulla lelujakin siihen touhuun,miksi suuttuu??Ei kai kuvitellut että pidät niitä vain kaapin perukoilla???

Aika outoa...

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Jos tietää että sulla lelujakin siihen touhuun,miksi suuttuu??Ei kai kuvitellut että pidät niitä vain kaapin perukoilla???

Aika outoa...

Tietää, että on leluja, mut monesti käytetään niitä sit yhdessä... Mut ei oo ennen noin koville ottanut jos on saanut tietää mun viihdytyksistä...

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Aika outoa...

Tietää, että on leluja, mut monesti käytetään niitä sit yhdessä... Mut ei oo ennen noin koville ottanut jos on saanut tietää mun viihdytyksistä...

No,kysy sitten että mikä nyt mättää?Jos ennen ollut ok.Miksi loukkaantui nyt niin kovasti.
Ei täältä varmaan kukaan osaa siihen vastata.

Yhteistyössä