mies tokaisi mulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
ennen nukkumaan menoaan:

jokavuotinen traditio tää sulla. glögiä,pipareita ja HIHS-lähetys tv:stä. tietää joulun lähestyvän :xmas:

heh,enkä edes itse ole huomannut moista 'traditiota' :D

Mä en ookkaan tajunnut et glögiä ja pipareit voi yhdistää hihsin katseluun! Loistava idea!
Joka vuosi haaveilen pääsystä paikan päälle enkä ikinä muista koko asiaa kun vasta edellisenä päivänä..

Alkuperäinen kirjoittaja *'*'*:
Mä en ookkaan tajunnut et glögiä ja pipareit voi yhdistää hihsin katseluun! Loistava idea!
Joka vuosi haaveilen pääsystä paikan päälle enkä ikinä muista koko asiaa kun vasta edellisenä päivänä..

kyllä suosittelen paikan päälle menoa, silloin kun asuin hesassa,kävin joka ikinen vuosi siellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja *'*'*:
Täytyypi ens vuonna yrittää.. (Taas) :)
Oli aikas mahtavan kokonen se raiskion heppa siinä kür ohjelmassa.

niin oli! mutta mielestäni se venäläisratsukko meni upeasti =)

Niin meni! Siitä vois moni ottaa mallia. Se on jännä kun tuo näyttää maasta käsin niin pirun helpolta lajilta, et miten se oikeesti voi olla niin "vaikeeta". Kerran oon ollu entisen gp-tason hepan selässä, joka näytti piffit sun muut tyylillä: "hei sinä siellä selässä, näetkö että osaan", mut ei puhettakaan että ite osaisin kyseisiä juttuja. Tottunut niin ratsastelemaan suomenhevosilla, joilla ei aina edes jarrut pelaa kovin hyvin. Toki suokkeihin mahtuu poikkeuksiakin, ja helvetin hienoja sellaisia. :)

juu, miä kanssa kerran lämmitellyt esteheppaa (ei sentä kisoissa :D ) ennen omistajan paikalle tuloa, ja ajattelis että hyppään sillä semmoin reilu 60cm korkean ristikon.. herra sitten päättikin,että minä tuommoisia pikkusia,nyt sitten HYPÄTÄÄN! ja hujautti sellaisen 130cm korkean yli... arvaa olinko kaulalla alastulossa :whistle:

Yhteistyössä