jos mun mies ei tajunnut mun selkeetä vihjailua, niin saa tehdä uuden reissun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskaa

Vieras
oon sairaslomalla pari viikkoa, enkä saa liikkua kun pakolliset.
ja mun mies tietää, että niistä viikoista tulee mulle yhtä helvettiä kun olen normaalisti sellainen singer.
lisäksi lapsi on lomalla mummolassa ja mies töissä vailla lomia, joten olen YK-SIN, argh.

sanoin sitten, että me muuten haetaan mulle läppäri ennen sitä toimenpidettä!
mies ei sanonut mitään.
sanoin uudestaan, että mä VAADIN SAADA sen kannettavan kun en pysty pöytäkoneella olemaan, mä tarvitsen ja haluan ja mun on pakko saada se.
mies ei sanonut mitään.
tänään sit soitti töistä et monelta lähdetään ja sanoin, et kahdelta on toimenpide.
katotaan kuinka etuajassa tulee et ehtiikö ennen hakeen sen koneen vai saako mies luvan lähtee hakeen sitä sit kun on vieny mut kotiin :xmas:

Niin, tai sitten asian voisi tehdä hieman yksinkertaisemmin esim.
"Tule sitten sen verran aikasemmin kotiin että keretään hakemaan minulle se läppäri niin sinun ei tarvitse sitä sitten lähteä erikseen hakemaan kun olet tuonut minut kotiin sairaalasta"

ootte te herkkänahkasta jengiä :D
"hae ite!!!" "tilaa kotiinkuljetuksella!!!" "mistä näitä naisia tulee..." :laugh:

mies on vetkuttanu sitä läppärin hankintaa ties kuin kauan.
ja tänään se sen mulle hankkii, tavalla tai toisella. siis MIES, EN MINÄ. huuuuuuuu....

Mies on siis todennut toisin sanoen läppärin hankinnan rahan haaskaukseksi, mutta sinä vaan tahdot ja tahdot ja tahdot ja kuvittelet, että tuolla tekosyyllä sen saat.

Ei purisi minuun.

ÄKKIÄ lähde sinne läppäriostoksille nyt, ILMAN MIESTÄ! Vielä varmaankin ehdit hankkia, ellei toimenpiteeseen todella pitkä matka. HOPI HOPI!

Saat liikkua vain pakolliset ja kyllä tuo pakolliselta sun mielenterveyden kannalta kuulostaa!

Mistä se läppäri pitää hakea? Työpaikalta? Tuttavalta? Yläkerrasta?

Jos kysymys on tietokoneen ostamisesta, niin nainen: hanki itsellesi työ ja elämä, ettei tarvitse olla "VAADIN SAADA" niin kuin joku kolmivuotias. Tai käy vaikka taksilla ostamassa se kone.

Olisit itse hakenut tai tilannut netistä omilla rahoillasi. Minkä helvetin takia jotkut naiset kokevat olevansa oikeutettuja kaikkeen mitä mieleen pälkähtää jos syy on omasta mielestä perusteltu.

Jos minulle muija esittäisi tämän "haluan ja vaadin ja on pakko" - laulun jota teini-ikäiset yleensä käyttävät nauraisin päälle todella paskaiset naurut enkä ehdoin tahdoinkaan tekisi tätä asiaa mitä "halutaan, vaaditaan ja on pakko".

ootte te herkkänahkasta jengiä :D
"hae ite!!!" "tilaa kotiinkuljetuksella!!!" "mistä näitä naisia tulee..." :laugh:

mies on vetkuttanu sitä läppärin hankintaa ties kuin kauan.
ja tänään se sen mulle hankkii, tavalla tai toisella. siis MIES, EN MINÄ. huuuuuuuu....

Minkä ihmeen takia sinä puhut ensin "hakemisesta" ja nyt "tavalla tai toisella hankkimisesta". Varastaako sen pitäisi se läppäri? Vai onko tarkoitus, että se vaihtaa moponsa läppäriin?

Vai hävettääkö sua itseäsikin tuo teidän meininkinne niin paljon, ettet voi puhua normaaliin tapaan ostamisesta?

[QUOTE="tööt";24090315]Pointtihan on siinä, ettei AP:lla ole rahaa tai luottotietoja läppärin hommaamiseen, sitä varten on mies, joka kantaa saavikaupalla rahaa kotiin.[/QUOTE]

Aivan. Ja siksi heidän perheessään puhutaan läppärin "hakemisesta", koska läppärin hinta on niin pieni ettei se millään tavalla vaikuta heidän talouteensa :)

Yhteistyössä