mä jätän mun miehen. ansaitsen niin paljon parempaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen

Vieras
ei kunnioita mua, ei ole sanonut rakastavansa varmaan vuoteen..

mies on aina ollut omalla tavallaan "tökerö" ja "kömpelö", ei vaan ole sellainen luonnostaan casanova, se on kasvatettu niin v*tun kieroon et jos naista hemmottelee niin se on tossunalla olemista.

no, paljon on tapahtunut, mutta eilen yritin saada miestä mun kans baariin. sanoin, et NYT mennään tuulettuun ja houkuttelin ja maanittelin. joo en todellakaan lähde. okei, ei sitten, minä menen.
no, baarissa sit istuin kavereiden kanssa kun mun mies marssi sisään... menin sen luo et ai sä tulit sittenki ja yritin antaa suukon, niin mies käänsi pään pois (ja kaikki näki jotka vaan katso meihin päin, todella nöyryyttävää!). kysyin et mitäs tää nyt on? et kai sitä nyt EDES tervehtiä voi omaa puolisoaan vaikka seura ei kelpaakaan? mies siihen et joojoo. sanoin sit, et sulta ei kyl saa yhtään mitään takasin! mies kaivo taskujaan, anto mulle 15snt ja sano, et siinon.
mulla kihos kyyneleet silmiin, menin vessaan ja koitin kerätä itseni.
joinkin sitten enemmän kun ennen, olin jopa jatkoilla ja tulin vasta kuuden aikaan kotiin ja kaaduin sänkyyn. kun heräsin ei miestä näy missään.

Kun ihmiset sanovat ansaitsevansa parempaa, ovatko he oikeasti harkinneet mitä heidänkaltaisensa ihminen ansaitsee vai onko se naistenlehdistä opittu tyhjä fraasi?

[QUOTE="vieras";23018305]Taas yksi hysteerinen teinari.[/QUOTE]

missä?
jos mua tarkoitat, niin olen kyllä yli 3kymppinen ihminen joka on päättänyt laittaa pisteen huonolle suhteelleen.

no mä kyllä todellakin tiedän että mulla on ihan ihmisarvo ja mua tulis kohdella kunnioittavasti ja tasavertaisesti. sen verran itsetunnon rippeitä sentään jäljellä.

Kyllä tuo vaikuttaa tökeröltä käytökseltä sinua kohtaan. En kuitenkaan sanoisi parempaa, vaan sopivampaa. Jollekin naiselle miehesi on hyvä ja myös toisin päin. Ihmiset ja ihmisten tarpeet ovat erilaisia...

Olemme kuulleet nyt vain sinun näkemyksesi ja tunteesi tapahtumista, emme tiedä miehesi tarinaa, millainen historia teillä on ja mitä kaikkea paskaa hän on ehkä saanut kokea sinun taholtasi. Joten on kauhean paha kannustaa tai olla samaa mieltä että ansaitset parempaa, ehkäpä miehesikin ansaitsee parempaa kuin sinä? Voisitteko kenties kummatkin alkaa antaa toisillenne sitä parempaa, jota ansaistsisitte?!

Miten joku voi ees keksiä noin ilkeää sanottavaa? Miksi sä haluat tehdä pahaa mieltä? Onko se sun tehtäväs täällä? Sä vihaat naisia. Miksi? :( oletko sä tuollainen oikeasti?
Öö. Enhän minä edes ottanut kantaa siihen, mitä ap ansaitsee. Millä ilveellä tuon saa väännettyä ilkeäksi? Kieltämättä hintsusti asian vierestä, mutta olen kiinnostunut tuontyyppisten lausahduksien käytöstä.

Niin, ja valehtelit. En vihaa naisia.

Ketjun aloittaja, ihan olet oikeassa, ansaitset parempaa. Oikeasti, kuka hyvänsä ansaitsee parempaa kuin kertomasi kohtelu. Miesystävälläsi on tunnepuolen ongelmia, ja pahoja. Kaveri viihtyy lähinnä omassa erinomaisessa seurassaan - joten suo se hänelle, jätä hänet tuohon maailman parhaaseen seuraan!

Tilanne vaikuttaa tutulta. Itselläni oli peräkkäin 2 vaikeaa ihmissuhdetta. Varmasti olisi tullut lisääkin, ellen lopulta olisi tajunnut, että alitajuisesti oikein etsin vaikeita ihmissuhteita, miehiä, joita yrittää auttaa, ymmärtää ja suorastaan parantaa. Kotoa opittu malli, alkoholisti-isän lapsena. Luepa sinäkin kirja "Voiko nainen rakastaa liikaa?" ja päätä sitten, että otat uuden suunnan elämällesi! Uhrina ei tarvitse olla, mutta muutos vaatii sen, että ensin tiedostat sellainen olevasi ja sellaiseksi suostuvasi - suorastaan hakeutuvasi.

Nyt elämä omiin käsiin! Voit itse valita seurasi ja elämänlaatusi! Arvosta itseäsi siten, ettet suostu mihin vain. Hyvää alkanutta vuotta!

:( olet vielä nuori, joten lopeta suhde. Ehdit vielä elää "nuoruutta" ja löytää uuden miehen. Itse olen sitä mieltä, että jos suhde ei toimi, kannattaa se lopettaa nuorena, eikä "kitkutella" yhdessä esim. lasten takia, ja sitten 50-vuotiaana erota...

Kun ihmiset sanovat ansaitsevansa parempaa, ovatko he oikeasti harkinneet mitä heidänkaltaisensa ihminen ansaitsee vai onko se naistenlehdistä opittu tyhjä fraasi?

Usein kyllä tuntuu olevan niin, että kaikki ansaitsee parempaa, vaikkei siinä nykyisessäkään mitään vikaa ole (en tarkoita ap:tä), mutta kun lehdessä sanotaan, että on oikeus siihen mystiseen parempaan...

ei kunnioita mua, ei ole sanonut rakastavansa varmaan vuoteen..

mies on aina ollut omalla tavallaan "tökerö" ja "kömpelö", ei vaan ole sellainen luonnostaan casanova, se on kasvatettu niin v*tun kieroon et jos naista hemmottelee niin se on tossunalla olemista.

no, paljon on tapahtunut, mutta eilen yritin saada miestä mun kans baariin. sanoin, et NYT mennään tuulettuun ja houkuttelin ja maanittelin. joo en todellakaan lähde. okei, ei sitten, minä menen.
no, baarissa sit istuin kavereiden kanssa kun mun mies marssi sisään... menin sen luo et ai sä tulit sittenki ja yritin antaa suukon, niin mies käänsi pään pois (ja kaikki näki jotka vaan katso meihin päin, todella nöyryyttävää!). kysyin et mitäs tää nyt on? et kai sitä nyt EDES tervehtiä voi omaa puolisoaan vaikka seura ei kelpaakaan? mies siihen et joojoo. sanoin sit, et sulta ei kyl saa yhtään mitään takasin! mies kaivo taskujaan, anto mulle 15snt ja sano, et siinon.
mulla kihos kyyneleet silmiin, menin vessaan ja koitin kerätä itseni.
joinkin sitten enemmän kun ennen, olin jopa jatkoilla ja tulin vasta kuuden aikaan kotiin ja kaaduin sänkyyn. kun heräsin ei miestä näy missään.

No, mies kiukutteli kääntäen päänsä. Mitäs veikkaat, kumpi siinä kaikkien silmissä teki itsestään pellen? Se suukonantaja vai suukon vastaanottaja? Voin kuule kertoa, että jokainen takauksen nähnyt ajatteli ensimmäisenä miten nuija sun mies oli.

Taidatte olla kovin nuoria = lapsellisia molemmat. Erotkaa tai opetelkaa keskustelemaan niistä ongelmista ennen kuin lähdette baariin kumpikaan.

Luulisi, että miehessään huomaa tollaisen piirteen jo ennen kuin alkaa hänen kanssaan kunnolla suhteeseen. Miksi ihmeessä olet siis edes hänen kanssaan, kun sinä selkeästi kaipaat enemmän? Mitä päässäsi on liikkunut, kun päätit alkaa hänen kanssaan aikaa viettämään?

Yhteistyössä