mä haluun tehdä ton miehen kans jotain!! *kitinää*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mut se ei haluu tehä mun kaa mitää |O
esimerkkejä löytys vaik kuinka :(
äsken änkesin sen kainaloon sohvalle,niin se vaan tokas et väisty nyt siitä,oot telkkarin edessä |O
mä väistyin sit keittiöön asti ja aloin tehdä lämpösiä voikkareita meille,niin mies huusi olkkarista että et tee hänellekin :headwall: ööööö koko ajan (vaik mistähän hyvästä??!!) menin sit viel olkkariin ja sanoin et olis ollu niin kiva tehdä jotain kivaa yhdessä,niin tää vaan örähtää jotai et joojoo,mä nyt katon tätä leffaa... |O

mä haluun miehen joka tekee mun kaa jotai ees joskus |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No sulla on siinä mies, TEE sen kanssa jotain kun se on siinä!!! Toisin mulla, raukalla joka oottaa huomenillalla kotiin miestä :|

niin joo sul oli mies reissussa? no,huomena odotus palkitaan :)
tekisin,mut hankala se on aikuista miestä pakottaa leikkiin mun kaa jos ei taho :xmas:

sano suoraan että nyt naidaan äijä. niin minäkin teen enkä vaan vihjaile että tehtäiskös yhdessä jotain. Miehille (monelle) se jotain yhteistä on vaan kirjaimellisesti *jotain* eli ei yhtään mitään varsinkin kun on leffa kesken. Katso mitä tapahtuu kun ehdotat suoraa toimintaa tai mikä parasta menet itse asiaan..

Ei juma mikä mies sulla oikeasti: sanot sille nyt että mä aion saada seksiä noin viiden minuutin kuluttua, aiotko olla paikalla vai et? |O

Luulis että tulisi vipinää kinttuihin, tai edes pistäisi ajattelemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mut mä en nyt tarkota nimenomaan mitään naimista! olis kiva yhdessä tehdä asioita ja kuluttaa aikaa,muutenki ku sängyssä :|

No sitt sanot sille niin, ihan noilla sanoilla. Että perkules, mä haluan nyt syödä sun kanssa, juoda sun kanssa, istua tässä näin kylki kyljessä ja kokea olevani rakastettu ja ihana ja kaikkein paras. Sitten alat itkeen tehostaaksesi tätä sanomaa, että menee perille katsos. Sitt vähän kihnutat kyljessä, seuraa sovintoseksiä jonka päätteeksi vaadit muuta aikaa teille kahdelle. Ikävähän se on tuolla tavalla huijata, mutta seksin jälkeen se suostuu ihan mihin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mut mä en nyt tarkota nimenomaan mitään naimista! olis kiva yhdessä tehdä asioita ja kuluttaa aikaa,muutenki ku sängyssä :|

No sitt sanot sille niin, ihan noilla sanoilla. Että perkules, mä haluan nyt syödä sun kanssa, juoda sun kanssa, istua tässä näin kylki kyljessä ja kokea olevani rakastettu ja ihana ja kaikkein paras. Sitten alat itkeen tehostaaksesi tätä sanomaa, että menee perille katsos. Sitt vähän kihnutat kyljessä, seuraa sovintoseksiä jonka päätteeksi vaadit muuta aikaa teille kahdelle. Ikävähän se on tuolla tavalla huijata, mutta seksin jälkeen se suostuu ihan mihin vaan.

ihana :D
kokeilen joskus ku taas tuntuu siltä,tälle illalle kaikki fiilikset ihan menny |O :ashamed:

Yhteistyössä