Havahduin tossa, et musta on tullu taas tv:n orja.... Tai mies havahtu ja nauro mulle....

27.02.2012
394
0
16
Mies kysy et mennäänkö saunaan tänään ja mä suveneeristi tokasin, et ei pysty kun tulee salkkarit ja kadonneen jäljillä ja täykkärit ja sinkut ja sit kello on niin paljon :xmas:

Mies katto mua et :headwall: ja kysyi et mites sit arvon neidille sopis loppuviikosta et olisko siellä joku sellanen väli et ei tuu mitään ohjelmaa et voitais saunoo ajan kanssa?
Joo on, perjantai ja lauantai :ashamed: :D

(Mä todellakin voin mennä saunaan vaikka tulis joku sellanen ohjelma mistä tykkään, mutta pointti on se, että mä en vielä vuosi sitten katsonut tv:stä YHTÄÄN MITÄÄN, en edes uutisia :D )

:D voin kuvitella tuon teidän keskustelun :D

Mutta joo, tuttu juttu :) Itsellä tuntuu menevän kausittain tv:n ääressä viihtyminen. Nyt olen taas jumittunut ja löytänyt lempisarjat. Eiköhän tuo kevään ja kesän tulo repäise irti tästä horroksesta taas. Ja moni hyvä sarja jää tauollekin niin ei tarvii seurata...!

Tallentava digiboxi kyllä ruokkii tällasta tv-orjuutta. Kun jos salkkareiden aikaan on lasten nukkumaanmenoaika, niin salkkarit tallennetaan ja katsotaan jälkikäteen kun on lasten iltatoimet hoidettu. Enemmän tunteja siis illalla tv:n ääressä :/

Yhteistyössä