A
ap
Vieras
Sanoo aina mulle että käytkö kaupassa, mutta pitää ihan itsestään selvyytenä että mulla aina on varaa ostella kaikkea, ei koskaan kysy onko mulla rahaa tai tarviinko. Ollaan pitkään oltu yhdessä ja minä käyn usein kaupassa, jos käymme yhdessä mies kyllä maksaa..maksan itse kaikki omat menot ja ostan kotiin ym kaikkea yhteistä. Usein ostan miehelle myös kaikkea tarpeellista. Mutta esim nyt elokuussa, ei opiskelijoille tule rahaa mistään..kun vasta syyskuussa tulee elokuunkin tuet. Olen töissä mutta palkka ei vielä tullut... Oisko siis oikein että mies laittais mun tilille rahaa ruokaostoksiin kun itse ei näköjään osaa käydä mitn ostamassa. Ei jos huomaa että maito/leipä ymym on loppu ni ei osaa! Ihan tuntuu uusavuttomalle, ja jos laitan kauppaan kysyy moneen kertaa että mitä tuoda, teen listan..
Mutta siis jos asuis yksin, niinköhän tuo ei kävis kaupassa vaikka huomaa että on loppumassa joku mitä tarvii...
En jaksa olla äiti aikuiselle miehelle!
Mutta siis jos asuis yksin, niinköhän tuo ei kävis kaupassa vaikka huomaa että on loppumassa joku mitä tarvii...
En jaksa olla äiti aikuiselle miehelle!