Mies teki vauvalle aamupuuron...

  • Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti
miksi hitossa
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27769796:
Kuten aiemmin sanoin, oli mies vahingossa hypännyt sen vesi-kohdan yli ja näin ollen oli luullut että korvikejauhe sekoitetaan siihen nokkamukissa olleeseen maitoon. Suna en paljon haukkuisi toisten luetunymmärtämistä, kun ei se näemmä sultakaan kummoisesti suju ;)
Hyppäsi kun ei ymmärtän :D Nythän sinä ihan hukassa olet.
 
miksi hitossa
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27769863:
Voi jessus. Mies ei ollut huomannut tuota yhtä kohtaa. Mistä rautalangasta sulle pitäisi asia vääntää että ymmärtäisit?
Ei ollu huomannu,heh. Aina vain paranee sun selityksesi.


p.s. hommaa itsellesi ratakisko,et saa miehes ymmärtämään ja ei ku pilke silmäkulmassa puurontekoon ;)
 
että näin
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27769818:
No jos mies ei ole koskaan puuroa tehnyt, niin miten se sen osaisi tehdä ilman ohjeita? Jos pyytäisin sua tekemään jotain vieraan kulttuurin tyypillistä ruokaa ilman ohjeita niin hyvinkö siitä selviytyisit?
Niin piti vielä sanoa, että kuten mainitsin aiemmin mies on paljon töissä eikä ole ihan perillä tästä arjen pyörittämisestä. Esim jouluna ihmetteli kun vauva syö niin usein (5krt päivässä...).
 
miksi hitossa
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27769941:
Mistä sä tiedät miten se kirjoittaa?
Justhan sanoit,et ei ollut sun vaan miehesi selitys :) Ei ymmärrrys riitä vai ;)

Mut nyt on aika lopettaa kun sun pitää mennä sitä lasta välillä hoitmaan ,ettei taas mene puurot ja vellit sekaisin :D
 
vieras*
Tätä kun nyt muistat moneen kertaan taivastella miehellesi ja ystävillesi/sukulaisille (tietenkin niin että mies myös kuulee)... niin arvaa mitä tapahtuu...

Meillä äiti pitää aina kauheaa meteliä miten meidän isä ei osaa mitään ja ei tee mitään... myöskin minä vältän työskentelyä armaan muorin kanssa... koska kaikki pitää tehdää pilkulleen niin kuin mamma käskee.
 
anonymous
Mä taas olin yks aamu yllättynyt, kun mies oli tehnyt meidän 6kk pojalle aamupuuron. Kysyin miten oli tehnyt ja ihan oikein oli.

Miehelläs varmaan vaan aamujumi tai sit ymmärtänyt ohjeesi väärin tai lukenut myös puuropaketissa olleet ohjeet ja hämmentynyt vain lisää.

Itsekkin olen muutaman kerran sössinyt aamupuuron. Ja tuli sellainenkin huomattua, että kaurapuuron voi keittää yli mikrossa :D
 
että näin
Tätä kun nyt muistat moneen kertaan taivastella miehellesi ja ystävillesi/sukulaisille (tietenkin niin että mies myös kuulee)... niin arvaa mitä tapahtuu...

Meillä äiti pitää aina kauheaa meteliä miten meidän isä ei osaa mitään ja ei tee mitään... myöskin minä vältän työskentelyä armaan muorin kanssa... koska kaikki pitää tehdää pilkulleen niin kuin mamma käskee.
Onneksi mieheltäni huumorintajua löytyy ja puolin ja toisin pilaillaan toistemme kustannuksella :) Ei sen elämän tarvitse niin vakavaa olla :)
 
että näin
Mä taas olin yks aamu yllättynyt, kun mies oli tehnyt meidän 6kk pojalle aamupuuron. Kysyin miten oli tehnyt ja ihan oikein oli.

Miehelläs varmaan vaan aamujumi tai sit ymmärtänyt ohjeesi väärin tai lukenut myös puuropaketissa olleet ohjeet ja hämmentynyt vain lisää.

Itsekkin olen muutaman kerran sössinyt aamupuuron. Ja tuli sellainenkin huomattua, että kaurapuuron voi keittää yli mikrossa :D
Juu mieheni ei aamuihmisiä ole lainkaan, yleensä pari tuntia kestää että on kartalla ;) Mä muuten kans oon keittänyt mikropuuron yli :D
 
anonymous
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27770019:
Juu mieheni ei aamuihmisiä ole lainkaan, yleensä pari tuntia kestää että on kartalla ;) Mä muuten kans oon keittänyt mikropuuron yli :D
Meillä mies on onneksi aamuvirkku, minä taas iltavirkku :D

Ihmeellisiä kommentteja tullut.. Jos mieheltä ei mene kerran joku asia putkeen niin pitää jo jättää, koska onhan hän saamaton vätys.. huoh.. Mutta me naiset saisimme toilailla kuinka paljon tahansa ja jos mies siitä mainitsee on se taas miehen vika ja pitäisi lähteä pois.
 
että näin
Meillä mies on onneksi aamuvirkku, minä taas iltavirkku :D

Ihmeellisiä kommentteja tullut.. Jos mieheltä ei mene kerran joku asia putkeen niin pitää jo jättää, koska onhan hän saamaton vätys.. huoh.. Mutta me naiset saisimme toilailla kuinka paljon tahansa ja jos mies siitä mainitsee on se taas miehen vika ja pitäisi lähteä pois.
Niinpä :) Ilmeisesti täällä naiset suuttuu helposti miehilleen, kun se monella oletuksena tässäkin asiassa oli.
 
:O agggghh
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27769818:
No jos mies ei ole koskaan puuroa tehnyt, niin miten se sen osaisi tehdä ilman ohjeita? Jos pyytäisin sua tekemään jotain vieraan kulttuurin tyypillistä ruokaa ilman ohjeita niin hyvinkö siitä selviytyisit?
Mutta sun miehelläshän oli ohjeet? Mun pointti oli kuitenkin se, että jos olisit alun alkajenkin opettanut miehellesi kuinka lapsi ruokitaan, ihan siis vaikka kädestä pitäen, etkä tehnyt sitä tähän mennessä aina itse, miehesi olisi osannut. Mun mies ei ollut koskaan edes pitänyt vauvaa sylissä ennen kuin me saatiin lapsi, ja ihan yhtä hyvin hän on silti osannut lastamme hoitaa, jopa ilman minua, kun vaan olen alusta asti häntä opastanut.
 
vieras*
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27770006:
Onneksi mieheltäni huumorintajua löytyy ja puolin ja toisin pilaillaan toistemme kustannuksella :) Ei sen elämän tarvitse niin vakavaa olla :)
Mikä tuossa tapahtumassa nauratti?

Kyse on asenteesta ei huumorista... tyyliin mies on tumpula kotihommissa, taaskaan se ei sitä ja tätä...
 
että näin
Mutta sun miehelläshän oli ohjeet? Mun pointti oli kuitenkin se, että jos olisit alun alkajenkin opettanut miehellesi kuinka lapsi ruokitaan, ihan siis vaikka kädestä pitäen, etkä tehnyt sitä tähän mennessä aina itse, miehesi olisi osannut. Mun mies ei ollut koskaan edes pitänyt vauvaa sylissä ennen kuin me saatiin lapsi, ja ihan yhtä hyvin hän on silti osannut lastamme hoitaa, jopa ilman minua, kun vaan olen alusta asti häntä opastanut.
Kuten sanoin, oon miehelle kyllä näyttänyt puuronteon. Tottakai oon tehnyt puuron itse, kun aamupala-aikaan mies nukkuu ja iltapala-aikaan on töissä. Ja kuten myös sanoin, on mies alusta asti vauvaa hoitanut (vaikka aluksi jännittikin). Kyse ei siis ole siitä ettei mies ole saanut vauvaa yksinään hoitaa. Hän oli lukenut ohjeen väärin, siinä meni "pieleen".
 

Yhteistyössä