mies teki sitten tälläsen jutun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!!!!!

Vieras
eli meillä nyt 3kk vauva ja muutin vasta virallisesti 7kk sitten miehen vuokra asuntoon(sitä ennen oma asunto ollu ns varalla vaikka on täs jo 6v yhes oltu..no nyt mies sano et ero tulee ku hän ei jaksa mua enää..no käytiin anoo erikoislupaa vuokraoikeuden siirtoon et voisin vauvankaa jäädä tähän(normisti sen saa vasta ku 1v asuttu yhes)no nyt toi urpo sano et vaikka on jo paperit viety ja allekirjotettu ni hän käy hakee ne pois et haluu olla kirjoilla tääl siihen asti et saa kämpän..tulee muuten tääl helsingis kestää ja pitkään..

no nyt mies sanoo et ku en sit tukia saa kun hän on kirjoilla tääl et hän maksaa sen aIkaa puolet vuokrasta ym..joo tosi reilua et mä joudun mahdollisesti olee vuoden..ylikin riippuvainen siitä..ei oo kivaa
kämpästä en luovu ku ollaan just rempattu ym pää ei kestäis muutta..

voiko toista enempää potkia..

sanokaa joku nyt jotain tai ees haukkukaa mun mies..miten mulle kävikään näin..en olis ikinä tosta uskonu..me ollaan oltu ku parhaita kavereita aina ja nyt siit on vaavin syntymän jälkeen tullu ihan ihmeellinen ..ei oo kertaakaan ees kunnolla muhun koskenu..

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
öh. minkä takia ette oo voinu aiemmin asua yhdessä virallisesti?

oli erimielisyyttä mis kämpäs asutaan ja mies ei luovuttanu ja sit raskaus aikana annoin perix ja just pelkäsin et jos erottaiski ni olisin sit ilman kotia..on tullu nuorempana muutettua useasti ku on ollu miehiä,kämppistä ym ja he päävuokralaisena ja mähän se oon sit aina joutunu pois muuttaa ja alottaa alusta..a

Mies tajua mitä tekee kun jättää lapsensa äidin... :/
Yksi esimerkki:
Mies oli eronnut lastensa äidistä ja heillä oli yhteishuoltajuus. Äiti yritti itsemurhaa lääkkeillä ja viinalla lasten silmien edessä. Tämä tapahtui toisella paikkakunnalla kuin missä isä asui. Mies yritti saada lapset luokseen, koska äiti makasi teholla. lapset olivat äidin äidin eli mummon hoivissa.
Isä ei saanut viedä lapsiaan omalle paikkakunnalleen kotiin, vaan mummo siellä toisella paikkakunnalla "jyräsi" byrokraattisesti isän oikeuksien yli. Sosiaaliviranomaiset päättivät, että lapsen on tarpeeksi turvallista olla isovanhemmilla, vaikka isässä ei ollut mitään "vikaa".

?????

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Mies tajua mitä tekee kun jättää lapsensa äidin... :/
Yksi esimerkki:
Mies oli eronnut lastensa äidistä ja heillä oli yhteishuoltajuus. Äiti yritti itsemurhaa lääkkeillä ja viinalla lasten silmien edessä. Tämä tapahtui toisella paikkakunnalla kuin missä isä asui. Mies yritti saada lapset luokseen, koska äiti makasi teholla. lapset olivat äidin äidin eli mummon hoivissa.
Isä ei saanut viedä lapsiaan omalle paikkakunnalleen kotiin, vaan mummo siellä toisella paikkakunnalla "jyräsi" byrokraattisesti isän oikeuksien yli. Sosiaaliviranomaiset päättivät, että lapsen on tarpeeksi turvallista olla isovanhemmilla, vaikka isässä ei ollut mitään "vikaa".

?????
Ja joskus ne asiat menee täysin väärin :/

Yhteistyössä