...
No me ollaan sovittu miehen kanssa, että ei meidän tarvitse kertoa sitä, että rakastetaan. ollaan toki luvattu kertoa toisillemme, jos lakataan rakastamasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:just joo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ainoa, mut aika luonteva.Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:ahaa... tämäkö on se ainut selitys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä on varmasti ollut sen teidän "haalea kauden aikana" toinen nainen, jonka kanssa nyt on mennyt asiat mönkään, kun on nyt noin herännyt arvostamaan vanhaa vaimokultaa.
Niin sehän on nykymaailmassa ihan hyväksyttävää ja suotavaa.
Jos mä en mieheeni luottais niin miten mä voisin sen töihinkään päästää ihan hyvällä mielellä.
En tarkoittanut loukata. Kerroin vain, että tällainen tuli mieleen. Monet eivät halua havaita tällaisia asioita, ei uskota, että juuri minun puoliso niin tekisi. Silti sitä tapahtuu. Paljon.
Aivan. Ja joka IKISESSä suhteessa on niitä huonojakin hetkiä ja päiviä.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voi jessus teitä naiset!
Joo, kyllähän jokaisessa parisuhteessa pitäisi arvostaa toista ja kertoa se säännöllisin väliajoin. Mutta kun se nyt vain ei ole todellisuutta tässä maailmassa! Siksi on kiva että ap on saanut mieheltään tunnustusta.
Älä tosiaan huomioi noita perjantaikänkkiä..
Jos vertaa sitä miten miehet puhuvat naisistaan siihen miten plussalaiset puhuvat miehistään, niin miehet puhuvat ehdottomasti kauniimmin kuin plussalaiset.Alkuperäinen kirjoittaja töissä miehisellä alalla:No mun mielestä tuo on hienoa, kun satun tietämään miten miehet yleensä puhuva vaimoistaan, ehkä jopa teidän kauhistelijoiden. Kotona ja töissä yms. puheet voi olla ihan eri maata. Jopa niin, että nauravat sille mitä ovat vaimoilleen lässyttäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Näitä on niin hienoa aina lukea :heart:
Paljon rakkautta ja upeita päiviä toivon teille :wave: