Mies teki eilen sellaisen paljastuksen et olin puota tuolilta!

  • Viestiketjun aloittaja mönkijä
  • Ensimmäinen viesti
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä on varmasti ollut sen teidän "haalea kauden aikana" toinen nainen, jonka kanssa nyt on mennyt asiat mönkään, kun on nyt noin herännyt arvostamaan vanhaa vaimokultaa.
ahaa... tämäkö on se ainut selitys?
Ei ainoa, mut aika luonteva.
just joo.
Niin sehän on nykymaailmassa ihan hyväksyttävää ja suotavaa.
Jos mä en mieheeni luottais niin miten mä voisin sen töihinkään päästää ihan hyvällä mielellä.

En tarkoittanut loukata. Kerroin vain, että tällainen tuli mieleen. Monet eivät halua havaita tällaisia asioita, ei uskota, että juuri minun puoliso niin tekisi. Silti sitä tapahtuu. Paljon.

Niin yleensä tämä on vaan kaikilla se eika vaihtoehto. Ja siksi se minua ärsyttää ko heitellään ilmaan tollasta.
Kyllä sitä tapahtuu tiedän mutta jos mä joka asiasta aina epäilisin niin ei ihme että ihmiset on sairaanloisen mustasukkasia.
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Voi jessus teitä naiset! :D

Joo, kyllähän jokaisessa parisuhteessa pitäisi arvostaa toista ja kertoa se säännöllisin väliajoin. Mutta kun se nyt vain ei ole todellisuutta tässä maailmassa! Siksi on kiva että ap on saanut mieheltään tunnustusta.

Älä tosiaan huomioi noita perjantaikänkkiä.. :D
Aivan. Ja joka IKISESSä suhteessa on niitä huonojakin hetkiä ja päiviä.

Ja mikä tässä nyt se päälimmäinen pointti oli että mieheni oli sen sanonu työkavereilleenki jota mä en olis ihan ekaks uskonu.
 
Tuo oli varmasti mukavaa kuunneltavaa, kun sitä ei tiennyt. Ja toisaalta kun harvoin puhuu noin, kuten miehesi, niin tietää että silloin kun sanoo niin on tosissaan.

Meillä sanotaan useamman kerran päivässä, mutta ei tavan vuoksi.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja töissä miehisellä alalla:
No mun mielestä tuo on hienoa, kun satun tietämään miten miehet yleensä puhuva vaimoistaan, ehkä jopa teidän kauhistelijoiden. Kotona ja töissä yms. puheet voi olla ihan eri maata. Jopa niin, että nauravat sille mitä ovat vaimoilleen lässyttäneet.
Jos vertaa sitä miten miehet puhuvat naisistaan siihen miten plussalaiset puhuvat miehistään, niin miehet puhuvat ehdottomasti kauniimmin kuin plussalaiset.
 
vierestä huudahdan
Ole AP onnellinen että sun mies uskaltaa sanoa kavereilleen noin!!!! Mun mies kutsuu mua aina "pomoksi" tai vaimoksi, tms... ei KOSKAAN muijaksi, kuten muut työpaikallaan, ja oon siitä hänen työkavereiltaan kuullutkin. Mun mies on sitä mieltä että vaimosta ei puhuta "ku halvasta makkarasta" edes töissä äijäporukassa, ihan yhtä paljon muuten arvostaa meidän lapsia, eikä arkaile sanoa sitäkään äijäporukassa. Ihmettelee suureen ääneen työkavereita jotka makaavat illat sohvalla "rentoutumassa" kun voisivat mennä lasten kanssa puuhailemaan ja rentoutumaan, antamaan aikaa ja huomiota...
 
tytär
Minä olen oman isäni kuullut sanovan tuota usein kavereilleen äidistäni. tämä on sinänsä mielestäni ihmeellistä, sillä isäni on tyyppiä, joka ei turhia lässyttele..
 
vierailija
kertomus piristi päivääni. tuntuu että ihmisillä menee nykyään parisuhteissa enemmän huonosti kuin hyvin, erotaan niin paljon ja muutenkin on niin huonosti asiat. Mutta ihan tosi: miesten on tosi vaikeaa puhua tunteistaan ja tuo äskeinen kuvasti hyvin sitä, että hän arvostaa ja rakastaa sinua syvällä sisimmässään enemmän kuin voit ikänä arvatakkaan. Hän varmasti arvostaa sitä, että teet paljon töitä kotinne eteen ja kaikkea muutakin. Mutta joskus on niin vaikea ilmaista tunteitaan.

Oli niin ilo lukea tätä!
Rakkautta, onnea ja ihanaa elämää teille!
 
mönkijä
Pakko nostaa tämä vanha ketju.
Ja ilmoittaa teille et me päästään miehen kans kahdestaan parin viikon päästä reissuun. Kaks päivää ilman lapsia ja ihan kahdestaan. Ihanaa! Tätä on odotettu. :)
 

Yhteistyössä