Mies teki huonon mielen tänään ja mielestäni turhasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin niin onnellinen asiasta että meinasin seota siitä onnentunteesta. Meillä mies aina niin kylmähermoinen ja kun käsitin yhtenä iltana, että hän on aivan hermostunut asiasta niin olin tulla hulluksi ajatuksineni.

Kun sain tietää, että kaikki on hyvin (en mitään tarkkoja tuloksia saanut) niin olisin voinut kuuluttaa sen samantien illan pääuutisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Minä nimenomaan kielsin miestä puhumasta kenellekään tästä raskaudesta ja hän kertoi välittömästi töihin päästyään asian kaikille työkavereilleen. Niin että näin se menee.

Ja en tosiaan tiennyt, että on salaisuus kertoa positiiviset tulokset kun se syöpä on ollut ja mennyt ja sairastettu ja kaikki on siitä tienneet. Eikä silloinkaan suuttunut, jos kerroin jollekin että mies sairastaa syöpää. Eli hiukan kieroutunutta mielestäni suuttua tuosta.

<<<<<<<<<<no miks sun raskaudesta ei olis saanut puhua?

Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
vaitiolovelvollisuuden rikkominen tuo on siitäkin huolimatta että on kyse miehestäsi

Niin on, ellei mies ole antanut kirjallisesti suostumusta siihen, että tietoja saa antaa vaimolleen.

Itse olisin antanut miehesi kertoa asian kenelle katsoo sen tarpeelliseksi. Eiköhän hän ole aikuinen hoitamaan asiansa ihan itse. Vaikkakin asia on iloinen, onhan esim. raskauskin iloinen asia, mutta itse en haluaisi sitäkään kuuluttaa koko kylälle!!

Onko anoppi ja yksi ystävä koko kylä??

Riippuu kuinka juoruilevaa sorttia ovatten..

minullakin on ollut omia "vaivoja" ja olisin ollut tosi loukkaantunut,jos mieheni olisi mennyt levittämään ilman lupaani vaik olisi hyviä uutisia.sinun miehelläsi on syöpä anna hänen kertoa hyvät/pahat uutiset omalla painollaan!!

raskauksissa sopineet niin. Ja esikoisen kohdalla mies nimenomaan painotti, että ei heti kerrota kaikille. Ja kun ei ollut tietoa, että onko siellä vatsassa kaikki hyvin niin en halunnut tälläkään kertaa kertoa. Mies sitten ominpäin kuitenkin kertoi töissä ja vanhemilleen ja veljelleen ja tämän tyttöystävälle. Minä kerroin vasta monia viikkoja myöhemmin omille läheisilleni.

että asiasta on yhtäkkiä tullut asia, josta ei puhuta. Tähän asti syövästä on puhuttu avoimesti ja molemmat on puhuneet tahollaan ystävien kanssa ja yhdessä ystävien kanssa jne jne. Ei sitä salailtu, kun se tieto tuli ja hoitojen aikana asiasta puhuttiin ihan avoimesti aina. Ja aina kontrollien aikaan puhuttu.

Niin mistä minun olisi pitänyt tietää, että nyt siitä tuli salaisuus?

Kuullostaa ihan uskomattomalta. Toivottavasti lääkäri menettää lääkärinoikeutensa pian. Lääkäri ei olisi MISSÄÄN NIMESSÄ saanut antaa tuloksia sulle.

Edes meidän terveyskeskuksen äitiysneuvola ei suostu lähettämään tuloksia sähköpostitse. Siis vaikka olisi kyseessä omat tulokset. On niiden mielestä liian turvatonta. Ja oikeassa ovat.

siitä, että se on yksityisasia? teidän suhteenlaadustanne huolimatta..

Kysy mieheltäsi et miksi hän nyt kokee näin ettei olisikaan saanut sanoa. turha sitä meidän kanssa on puida, kun ei me tiedetä hänen ajatuksiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuullostaa ihan uskomattomalta. Toivottavasti lääkäri menettää lääkärinoikeutensa pian. Lääkäri ei olisi MISSÄÄN NIMESSÄ saanut antaa tuloksia sulle.

Edes meidän terveyskeskuksen äitiysneuvola ei suostu lähettämään tuloksia sähköpostitse. Siis vaikka olisi kyseessä omat tulokset. On niiden mielestä liian turvatonta. Ja oikeassa ovat.

Ja lisätäkseni tähän edelliseen, mun mielestäni, uutisen kertominen ei olisi missään nimessä kuulunut sulle. Kyllä se on ihan sun miehesi oma asia. En ihmettele yhtään, että suuttui sulle. Kyllä mäkin olisin suuttunut vastaavasta.

Yhteistyössä