[QUOTE="vieras";29011632]Nämä ketjut ovat aina hyvää viihdettä kun tuohtuneet ja voimaistuneet palstaämmät tulevat kuorossa huutamaan ketjuun että "en katselisi tuollaista" ja "heittäisin itse miehen pihalle" ja "miksi siedät tuollaista". Joopa joo.

[/QUOTE]
Niin mitä joopajoo?
Mitä muita vaihtoehtoja näet tuossa?
Moni sanoo, että jos mies pettää, niin se on samantien ero. Todellisuus on toinen (been there, done that). Mutta se vaatii sen, että mies katuu, on pahoillaan, kohtelee ap:ta kuin prinsessaa sen jälkeen jne.
Tässä tapauksessa mies on hylännyt jo vaimonsa, lapsensa. Perheen ja kodin. Eihän tuossa enää ole muuta vaihtoehtoa kuin jäädä kynnysmatoksi ja odottaa, että mies jättää, ottaa ja lähtee itse (kuten todennäköisesti tulee tekemään, varmastikin järjestelee asioita paraikaa) TAI itse sanoa miehelle, että tämä oli tässä. Jos miehellä olisi järkevä selitys (mikä kylläkin on tässä tapauksessa mielestäni täysin poissuljettu), niin eiköhän se tuossa vaiheessa tulisi viimeistään ilmi.
Eihän pettäjälle edes voi antaa anteeksi tai jatkaa suhdetta, jos hän ei pyydä anteeksi eikä halua jatkaa suhdetta?
Ja pahinta tässä ei mielestäni edes ole se pettäminen. Vaan tuo käyttäytyminen, vaimonsa ja lapsensa kohtelu. Millainen ihminen kohtelee omaa lastansa noin?
Sen ehkä jollain tasolla vielä ymmärrän, että tunteet kuolee puolisoa kohtaan syystä tai toisesta, mutta että omaa lasta?