Mies sitten lähti

• Viestiketjun aloittaja "Joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";29010944]Luottaisin puolisooni tuossa tilanteessakin. Hän todennäiköisesti järjestäisi yllätystä, apn kaltaisessa epäilisin rakennusprojektia. Mökkiä tmv.[/QUOTE]

Höpöhöpö.

"Rakas piinasin sinua monta kuukautta ja olin paljon öitä pois kotoa selittelemättä, mutta nyt se mökki on valmis."

Tuossa vaiheessa voisi sanoa, että vittuun mökit. Parisuhteessa ei piinata toista edes yllätysprojektin takia.

• Tykkää
Reactions: Henriikka mustana
Valot päälle ap!

On kyllä hyvin uskomatonta, miten jotkut miehet saa omasta pettämisestään syyllistettyä vaimoaan/puolisoaan. "Sinä et luota minuun, kun käyn vähän hässimässä toista naista" Onkohan pullat uunissa, kun kerran tulet myöhemmin tietämään asiasta?

Ihan oikeesti jokuko tosissaan uskoo, että aapeen mies on tekemässä jotain mökin rakennusprojektia, huhhei. Ehkä, siis ehkä joku tollanen vois just ja just mennä jos mies kohtelis vaimoaan muuten normaalisti (mun mielestä tollanen ei silti vie sitä että ollaan monia öitä pois kotoa ja sit jos toinen epäilee niin kyllä siinä on jo pakko kertoo totuus). Ihan selvä tapaus, miehellä on toinen.

Ja toi toisen syyllistäminen "sää et luota muhun" ym potaska kuuluu pettäjien repertuaariin. Määkin sain kuulla aikoinaan miten vainoharhanen ja hullu oon kun epäilin jotain, miten en luota ollenkaan ja jos en luota niin silläkin on sitten seurauksensa. Kun pettäminen tuli ilmi niin olis tehny mieli kysyä, että oliko mulla nyt sitten exän mielestä syy luottaa koko ajan ja miten vainoharhanen nyt olinkaan.

"Joopajoo"
Ei oo näkynyt miestä, eikä saa yhteyttä. Täällä joku sanoikin, että mitä jos mulle/lapselle tapahtuisi jotain, niin kyllä vaan, ei miestä saa kiinni, sitä ei kiinnosta. Ja puheet yllätyksistä ym. kuulostaa ihan utopopistiselta ajatukselta. Tosin vaivaa tää sen lausahdus näistä sen poissaoloista, että "saat kuulla siitä aikanaan".

Eli varmaan juu on joku tosi "kiva" yllätys tulossa.. Eipä tässä taida olla muuta vaihtoehtoa kuin alkaa pakkailemaan tavaroita:(

"Vieras"
[QUOTE="Joopajoo";29010670]Luotatteko te mieheen/vaimoon, joka vaan lähtee teidän ollessa esim. lapsen kanssa kauppareissulla, on pari päivää pois, eikä siihen saa yhteyttä mitenkään, Tulee ja menee miten haluaa, koskaan ei tiedä näkyykö sitä työpäivän jälkeen kotona, vai suvaitseeko saapua parin päivän päästä? Ja jos kysyy, missä on ollut, vastaa, ettei puoliso luota häneen.[/QUOTE]

Öö, no ei varmaan muiden miehet tee noin? Eihän tuo ole normaalia ja sinä olet varmaan ainoa, kuka tuommosta edes jää katsomaan. Kai tervejärkinen ihminen tuossa vaiheessa lähtee suhteesta.

"Vieras"
Tästähän on jo toinen keskustelu, jossa sinua neuvottiin joka viestissä jättämään mies, kysymään mieheltä kauanko on pettänyt jne. Mies ei tunnu tuntevan sinua tai lastanne kohtaan yhtään mitään, mutta väkisin haluat roikkua suhteesssa?

Ja sinähän vain lähettelit miehelle perään "minä rakastan sinua, olet rakas, minulla on ikävä" -viestejä, vaikka mies vain katosi esim. kolmeksi päiväksi.

Ajattelitko, että saat tässä keskustelussa erin vastauksen? Olet epätoivoinen perässäroikkuja, siitä ei pääse mihinkään. Miehesi on tunnekylmä kusipää, luulisi edes lapsesta välittävän. Ymmärrän kyllä että haluat uskoa rakkaastasi pelkkää hyvää, mutta kun faktat ovat tuota luokkaa, niin vähän epätoivoiseksi kynnymattomeiningiksi menee.. Itsekunnioitusta nainen!

järki käteen ap
Joo ap, miehelläs on toinen nainen.

Pakkaa tavarat ja lähde vaan, teet palveluksen itselles ja lapselle. Ero on edessä joka tapauksessa kohta puoliin, joten mikset säilyttäisi omanarvontuntosi rippeet ja lähtisi saman tien.

"Joopajoo"
Alan nyt sitten pakkaamaan miehen tavaroita. Onhan tätä jo tarpeeksi tullut katseltua:( En olisi ikinä kuvitellut sortuvani tällaiseen roikkumiseen, itsetunnon rippeitä saan kyllä keräillä pitkän aikaa tämän suhteen jälkeen.

Kun mies seuraavan kerran tulee kotiin, saa keräillä loput tavaransa mitä multa on jäänyt pakkaamatta ja häipyä. En taida jäädä odottelemaan sen selitystä siitä, mitä olisin saanut tietää aikanaan. Pitäkööt selityksensä ja menkööt. Kiitos vielä kaikille ajatuksistanne. Olen ollut tyhmä ja hölmö, kuvitellut että meidän suhde vielä toimisi.

[QUOTE="Joopajoo";29011233]Alan nyt sitten pakkaamaan miehen tavaroita. Onhan tätä jo tarpeeksi tullut katseltua:( En olisi ikinä kuvitellut sortuvani tällaiseen roikkumiseen, itsetunnon rippeitä saan kyllä keräillä pitkän aikaa tämän suhteen jälkeen.

Kun mies seuraavan kerran tulee kotiin, saa keräillä loput tavaransa mitä multa on jäänyt pakkaamatta ja häipyä. En taida jäädä odottelemaan sen selitystä siitä, mitä olisin saanut tietää aikanaan. Pitäkööt selityksensä ja menkööt. Kiitos vielä kaikille ajatuksistanne. Olen ollut tyhmä ja hölmö, kuvitellut että meidän suhde vielä toimisi.[/QUOTE]

Soita lukkosepälle kans. Vaihtaa lukon sarjoituksen vaik tänään.

ööh
Mä en kyllä sietäis tollasta. Jos oliskin joku ylläri, niin miksi siellä tarttis yöpyä? Ja jos tarttiskin, niin kunnon mies sanois, millon palaa eikä vaan tolleen katoais.

En kattelis tollasta käytöstä paria kertaa enempää. Mulle luottamus on ehkä yksi tärkeimmistä asioista suhteessa.

[QUOTE="vieras";29011268]Ota ap tavarasi ja mene vanhemmilles tai kaverilles. Anna ukkos maistaa omaa soppaansa! Ja EROA![/QUOTE]

Miusta kosto ei ole koskaan perusteltua. Miehelle ilmoitus, että tää loppu tähän ja tarvittavat keskustelut kasvokkain.

"Vieras"
[QUOTE="Joopajoo";29011233]Alan nyt sitten pakkaamaan miehen tavaroita. Onhan tätä jo tarpeeksi tullut katseltua:( En olisi ikinä kuvitellut sortuvani tällaiseen roikkumiseen, itsetunnon rippeitä saan kyllä keräillä pitkän aikaa tämän suhteen jälkeen.

Kun mies seuraavan kerran tulee kotiin, saa keräillä loput tavaransa mitä multa on jäänyt pakkaamatta ja häipyä. En taida jäädä odottelemaan sen selitystä siitä, mitä olisin saanut tietää aikanaan. Pitäkööt selityksensä ja menkööt. Kiitos vielä kaikille ajatuksistanne. Olen ollut tyhmä ja hölmö, kuvitellut että meidän suhde vielä toimisi.[/QUOTE]

*halaus*

Mitä pitempään olet tuollaisessa suhteessa, sitä kauemmin saat kerätä itsetunnon rippeitä. Ja jos jäät suhteeseen, itsetuntoasi vaan nakerretaan entisestään. Se, että itse pistät stopin (usko pois, minä niin tiedän kuinka vaikeaa se on ja kipeää se tekee - alussa) ja alat rakentaa uutta elämää ilman tuollaista miestä, mahdollistaa kuitenkin sen, että voit alkaa kokoamaan niitä rippeitä uudelleen..

Itse olen jatkanut suhteessa, jossa mies petti työpaikan pikkujouluissa. Minä tiedän, mitä se tekee itsetunnolle. Yli vuoden jälkeen alkaa taas itsetunto olla kasassa, mutta jumalauta se on vaatinut niin paljon työtä, että en olisi tähän lähtenyt jos olisin tiennyt. Mies oli meillä se, joka halusi jatkaa, minä olin valmis eroamaan. Hän teki KAIKKENSA, kirjaimellisesti kaikkensa, että voimme jatkaa. Hän oli valmis tekemään todella suuria muutoksia elämäänsä, hän antoi minun epäillä, antoi luvan puhelimeensa, läppäriin, sähköpostiin jne. Hän lupasi ettei enää ikinä käy missään, liiku ilman lupaani (ja sitä se oikeasti olikin alussa). Hän oli täysin altavastaajana suhteessamme pitkän aikaa.
Tilanne on muuttunut siitä paljon, enkä ikinä olisi antanut anteeksi, jos suhteemme ei mielestäni olisi muuten ollut täydellinen. Ei oikeasti ole valittamisen sanaa miehestä muuten.. mutta tietty ainutlaatuisuus kuolee suhteesta silti.

Se, että mies on ollut valmis toimimaan 'kynnysmattona' (ehkä vähän karkea ilmaisu) minulle pettämisen takia, on mahdollistanut pääsyn tähän pisteeseen (niinhän kai jokainen pettäjä lupaa, mutta meillä se lupaus on myös pitänyt).
Jos mies olisi käyttäytynyt kusipäisesti minua kohtaan pettämisen jälkeen.. en voi edes kuvitella, miten se olisi satuttanut vai olisiko satuttanut enempää, mutta siinä vaiheessa olisin lähtenyt ja lujaa. Ajattele miehesi käytöstä ja vihalla ja aggressiolla vaikka sitten skarppaat. Kuulostaa nimittäin siltä, että miehesi aikoo joka tapauksessa lähteä, järjestelee vain asioitaan.

ööh
[QUOTE="Joopajoo";29011293]Eropaperi printattu, jätän sen pöydälle miehen allekirjoitettavaksi. Nyt jatkan pakkaamista. Sydän ja mieli on hajalla :([/QUOTE]

Sydän ja mieli on hajalla ja ero on rankkaa. Mutta sen jälkeen voi odottaa uusi ja parempi arki! Ainakaan ei tartte ihmetellä, että tuleeko toinen nyt yöksi vai ei, ei tartte selitellä epävarmana lapselle jne. Yksinhän olet saanut nytkin pitkälti pärjätä!

Bonuksena, joku päivä voit vielä löytää miehen, joka on luottamuksen arvoinen.

Tsemppiä ja mielenlujuutta!

"vieras"
OMG! Jos oma mies tekisi edes kerran tuollaisen katoamistempun, pakkaisin kyllä kamansa ja ne löytää sitten takapihan roskiskatoksesta. Ihan käsittämätöntä!

Vai eikö miehesi ole esim vastuussa teidän LAPSESTA? Ei kukaan vanhempi, voi noin vaan ottaa ja lähteä moneksi päiväksi, jos on lapset hoidettavana. Ei, vaikka ois mimmonen yllätys. Ei todellakaan ole normaalia.

[QUOTE="Joopajoo";29011293]Eropaperi printattu, jätän sen pöydälle miehen allekirjoitettavaksi. Nyt jatkan pakkaamista. Sydän ja mieli on hajalla :([/QUOTE]

Ai te olitte ihan naimisissa? Ja miehen käytös kun jollain teinipojalla.

Yhteistyössä