Mies sitten lähti

• Viestiketjun aloittaja "Joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
Ei sulla miestä
ole ikinä ollutkaan, vaan munaton pikku-poika!!:mad: MIES ottaa vastuun teoistaa, ja pitää huolta jälkikasvustaan vaikka olisikin toinen nainen kuvioissa jo. Muhun iskis pieni piru, ja kertoisin kyllä kaunistelematta kaikille miten piti sivusuhdetta ja sitten vaan lähti kävelemään, ja jätti sut ihan tyhjän päälle? V*ttu mikä sika?:O :mad:

Ninni 76
Anteeksi, en tarkottanut että sun olis pitänyt jotenkin lasta valmistella ex-miehesi uutta naisystävää tapaamaan vaan että outoa ettei mies niin tehnyt. Ei kai kukaan (nainen?) vie lasta kylmiltään moiseen tilanteeseen?

Voi ei, mun esikoinen on 4v ja kun häntä sun lapsen tilanteeseen mietin niin käy ihan hirveästi sun lasta sääliksi. On 4v aika pieni menemään nukkumaan ns. yksin vieraassa paikassa, siis jos ei tunne oloaan muuten turvalliseksi. Eikä välttämättä ole tuntenut jos isää ei ole pitkään aikaa nähnyt (ja niin yllättäen lapselle mitään kertomatta/selittämättä lähti) ja vielä uusi nainen siellä heti. Ja varsinkin jos vielä kuherteli uuden kanssa samalla kun lapsi olisi ansainnut koko huomion. :(

Tosi kylmästi tehty sun mieheltä lasta kohtaan koko erohomma. En siis tarkoita itse eroa vaan sitä miten siihen liittyvät asiat hoiti (=jätti hoitamatta).
Ihan samaa mieltä, ei varmasti tee lapselle olla peloissaan (mitä tuo ilallinen äiti älä yksin varmaan ilmensi?)..missä lie???
Tämä on varmaan typerää ylireagointia, mutta jos on noin idiootti mies, niin mikä takaa ettei äitipuoli oli ranskalainen kuusi vuotta nelosia hautova valelääkäri joka kietoo häiritsevän lapsen johonkin rahoittumaan??

Tsemppiä!
Voimia Ap, kyynel silmässä luen sun juttuja! Todella paljon voimia!!! Hoida ne elarit hammasta purren, älä ajattele tunteella yhtään, vain puhtaalla järjellä viet sen loppuun ja saat ne elarit mitkä sulle kuuluu! Ja kellontarkka tapaamissopimus. Muista: kellontarkka.

Itsellä fiksu maisteri-exä. ja hieno kulissiavioliitto. Nyt ex-miehellä lähestymiskielto ja mun pahoinpitelytuomio, Tiedän mitä käyt läpi.

"Joopajoo"
Kiitos kaikille tsempeistä! Kuultuani tästä uudesta naisesta olen pajon miettinyt, että minkälainen tuo nainen on. ( mieshän ei ole asiasta mitään minulle puhunut, eikä tiedä, että tiedän hänellä olevan uusi kuvioissa ) Käsittääkseni miehellä on ollut jo kuukausia suhde tuohon naiseen. Eikö nainen ole ihmetellyt, miksei mies ole tavannut lastansa?

Nyt viiden kuukauden jälkeen mies on "havahtunut" että hänellä onkin lapsi jota haluaa tavata. Ja kun ensimmäisen kerran ottaa lapsen yökylään, sanoi minulle vievänsä "omille kämpilleen" . En ymmärrä tuota mihen logiiggaa, enkä kyllä tuota naistakaan. Pelottaa tosiaan, että kun mies jo on ollut aivan tunteeton alun pitäenkin lastaan kohtaan, niin mitäpä oikeasti jos tuo nainenkin on tyyliin jotain "kääritäänpäs mukula muoviin häiritsemästä" tyyppi. Hirvittää kyllä oikeasti. Ei hyvältä kuulosta tuo ensimmäinen yökyläreissu ainakaan.

Yhteistyössä